Kouvolan seutu

Heips!
Meikin tultais mielellään iltatapaamiseen, mutta meillä taas on eka (koskaan :heart: ) koulun vanhempainilta huomenna. Torstai tai perjantai pitäis olla mahdollisia, lapsenvahtikin (=mies) kotona :D Ensviikollakin käy ehkä joku päivä, mutta tämän viikon to tai pe ehdottomasti parhaimpia. Ens viikolla kun mies taas ei ole luultavasti ollenkaan paikalla, joten sitten on nuo vanhemmat lapset... :saint:
Mekin tullaan perjantaina klo 13 Pentsojaan (onko muut vielä paikan päällä siihen aikaan? ), eli vauvatapaamiseen, ja mulla on sitten kassillinen söpöjä kestovaippoja mukana, että niitä saa sitten hypistellä ja kysellä niistä jos haluaa.
Kakkutäytteenä on meillä joskus ollut esim. ananasta (murskaa) tai vaikka persikoita (säilyke sellaiset on aika helppo pilkkoa). Tuo Aleidan mousse kuulostaa tosi herkulliselta, pitääpä kokeilla joskus (vaikka ihan joku arkikin) :p
 
Eipäs olla taaskaan päästy käymään puistoilemassa, joko ollu jotakin tai ei oo ollu autoo käytössä nii ei oo päästy lähteen... Me nyt sitten yritetään päästä silloin perjantaina tulemaan. Oliko se nyt sit niin ettei tän viikon torstaina ole muskaria??

Tuo ilta tapaaminen kuulostaisi tosi kivalta. Mulle ainakin passaisi parhaiten tällä viikolla joku ilta, koska ensi viikosta miehellä alkaa 2vk loma. Me varmaankin lähdetään sitten vähäksi aikaa Pohjanmaalle.
 
Taitaa olla kova kiirus kaikilla tää viikko.Me puhuttiin tänään muskarissa,josko tavattais ensi viikolla joku ilta? Voitais siitä sopia erikseen perjantaina vauvatapaamisessa.Ja informoidaan sitten kaikille täällä palstalla mihin päivää päädyttiin.Jookos?
Minna ja Aleksi
 
Vaula
HEIPPA PITKÄSTÄ AIKAA! :wave:

Mä olisin kans innokas iltatapaamiseen lähtijä. Pieni irtiotto arjesta tulis nyt kyllä tarpeeseen!
Ens viikolla sopis mullekin. Mihin aikaan teille muille sopis? Maanantaina ja tiistaina pääsen vasta kuuden jälkeen, loppuviikosta jo aiemmin. Mutta muuten mulle sopii kaikki päivät. Toivottavasti moni mammat pääsis vähän tuulettumaan!

 
no siis puhuttiin Minnan kanssa,että maanantaina tai tiistain siinä puol kuuden aikoihin,jos mentäis.
Ois kyllä kiva,jos mahollisimman moni pääsis mukaan =)

Onko paikkaehdotuksia?

Ja koska seuraavaksi pentsojaan? Huomenna,perjantaina?
 
Moro!

Kiitos Aleidalle kakuntäytevinkistä -kokeilen varmasti, kuulostaa niiiiin herkulliselta ja vadelmiakin on pakkanen täynnä :p

Maanantai tai tiistai sopii minulle hyvin syömispäiväksi. Olisiko Neville tai Amarillo mitään?

Huomenna torstaina Pentsoja on siis kiinni mutta me ollaan perjantaina tulossa klo 13 aikoihin. Pentsojalle oli muuten viimeksi tullut syksyn ohjelma kirppareineen ja valokuvauksineen.

Nähdään!
 
Ilmoittaudun mukaan syöminkeihin :wave: Maanantai käy ainakin, tiiistai ehkä. Amarillo on aika nams kyllä...
Huuh, ompas ollut jännää palata taas koulun penkille, hyvin on mennyt ja neakin oikein mielellään mummin hoidossa :) Ei ole täällä enää ehtinyt pörräillä palstailemassa kun illat menee sitten nean kanssa ollessa ja läksyjä tehdessä..
Perjantaina tullaan pentsojaan, ellen ole töissä. Sain tosiaan päiväkotisijaisuuden, tai aina silloin tällöin tuurailen yhtä työntekijää joka samalla opiskelee töiden ohessa :)

Aleksille paranemisia ja Veikolle kans :)

Nähdään!
 
No niin,me ei päästä nyt loppu viikosta enää puistoilemaan,lähetään helsinkiin kattomaan lapsien serkkutyttöä,täyttää perjantaina 2 viikkoa.
Kiva Vaula ja Neppari,että ilmottauduitte pitkästä aikaa.Olisi kiva nähä.Täällä aika moni olis maanantain kannalla ilta-tapaamiseen,vaula olisi kiva nähdä pitkästä aikaa,mut hän pääsis vasta kuuden jälkeen,joten olisiko liian myöhästä nähä kuudelta ja aloteltais pikku hiljaa ennenkuin vaulakin kerkeis??? Miettikäähän asia loppuun pe vauva tapaamisessa ja laittakaa tietoo mulle tänne ;) nyt pika pikaa nukkumaan,kun meillä nyt mennyt aamu yöt aika huonosti |O t.minna ja aleksi
 
Glow
heipä hei!
En muista olenko tässä ketjussa ilmoittautunut aiemmin, en jaksa selata ihan alusta asti tekstejä...
Minkä ikäisiä lapsia teillä on?
Mulla on (kohta) 5v poika ja vauvaa ootellaan syntyväksi helmikuussa -09. Uusia tuttuja, ulkoilu/puisto seuraa oltaisiin vailla... En oikeestaan hirveesti tunne ketään lapsiperheitä Kouvolasta. Nyt kun tässä kotona olen (sairaslomalla, selkä ym. "pikku" vaivoineni ja vuodenvaihteesta äippälomalla!) niin olisi aikaa pojan kans käydä vaikka siellä pentsojassa. Eilen kävästiin siinä aamulla, poika tykkäs! En tiedä miksi ei olla tajuttu aiemmin käydä. Ollaan kuitenkin 1,5v Kouvolassa, Pentsojan lähettyvillä asuttu! Joku kirjottelikin että se on tänään kiinni? hyvä homma et luin, koska ois muuten menty sinne... Huomenna sitten :)
 
Tosta tapaamisesta. Mulle käy maanantai oikein hyvn ja Amarillokin. Se on meiän perheen lempipaikka..... Mutta katotaan vielä huomenna tarkemmin.
Tervetuloa mukaan Lorelai. Mulla on aika samanikäinen poika eli 4,5 vuotta marraskuussa ja meiän neiti täyttää ½ vuotta marraskuussa. APUA!!! :ashamed: Aika menee niin hurjan nopeasti. Tulehan huomenna 13 aikoihin vauvatapaamiseen, vaikka vauvasi vielä mahassa onkin. Me olemme tulossa koko porukka.

=) HUOMISIIN!!! Kati ja Noora
 
Kiva kun uudetkin ihmiset löytää tänne! Tervetuloa mukan vaan, mitä enemmän porukkaa, sen hauskempaa :saint: Ja saa tosiaan tulla vaikka vauva olis vielä mahassa, kohtahan se sieltä kuitenkin tupsahtaa!
Minä en valitettavasti pääse ensi viikolla mihinkään illalla ilman lapsia, kun mies taas lähtee sunnuntaina Ruotsiin, ja juuri eilen naapuri joutui hoitamaan noita vanhempia kun kävin koulun vanhempainkokouksessa, ja sama juttu taas 1,5 viikon päästää. Mutta varmaankin noita iltatapaamisia tulee vielä lisää?
Nähdään huomenna Pentsojassa yhdeltä! Ja voitte jo etukäteen pohtia mulle kiperiä kysymyksiä kestoilusta ja kestovaipoista ;)
 
Joo tervetuloa lorelai mukaan =) Mulla on 10 ja 13v.tytöt ja nyt sitten "ilta-tähtenä" Aleksi reilut 3kk:tta vanha,samana päivä syntynyt reikan tytön kanssa. Joo eilen oli kivaa pentsojassa,siellä oli sadonkorjuu/nyyttikestit.oLipa tarjolla vaikka mitä ihanaa syötävää :p,huomenna helsinkiin,oli tarkotus lähtee heti aamusta,mut tilasin aleksille korvalääkärin vielä,kun ei oo tilanne rauhottunut.käydään siellä ja sitten matkaan =) ei muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille! ja toivottavasti maanantai-iltana nähtäis.
minna
 
Heippa.
Meillä poika 10,5kk ja toinen tulossa helmikuussa -09. La on 24.2. Millonkas Lorelailla on? Ehkä ollaan synnärillä yhtäaikaa:)
Tosiaan tänään oli neuvola ja terveydenhoitaja haki ja haki sydänääniä eikä meinannu löytyä. Pieni paniikki jo iski, mutta onneksi ne sieltä löytyi :heart: Ekan kanssa ne kun löytyi aina samantien kun laittoi sen "anturin" vatsalle.

Meillä ollaan edelleen flunssassa ja mulla on huomenna iltapäivällä menoa, joten ei tulla sitten pentsojaan. Maanantai-iltaa mun täytyy mietiskellä, että josko ehtisin mukaan syömään. Olisi kyllä tosi mukavaa:D

Hauskaa vloppua kaikille.
 
Glow
Vauvan laskettuaika on näillä näkymin 9.2. Odottelen lokakuista ultraa, josko tulee muutosta aikaan, tuskinpa tulee :)
Sattuipas heti löytymään joku joka myös helmikuussa saa vauvan!

Meinasin mennä aamusta sinne pentsojaan, mutta katsotaan josko vasta iltapäivällä sittenkin.

Nyt pakkailemaan pojun kamoja, lähtee huomenna iltapäivällä mumminkanssa mökille :) hän tietty jo innostu "vähän" itse pakkaamaan....
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lorelai:
Vauvan laskettuaika on näillä näkymin 9.2.
No sehän voi sitten vaikka osua meidän Oton kanssa samalle päivälle! Otto täyttää siis 3 vuotta 8.2.
Aika paljon tuntuu olevan flunssaa nyt liikkellä, itselläkään ei mikään huippuolo, toivottavasti ei tästä pahene...
Ja meidän lapset siis Emil 7 v, Otto 2,5 v ja Rosa 5 kk.
 
Heps!

Me ei tulla tänään vauvatapaamiseen, kun kotiuduttiin vasta äsken muskarista. Harmi, kun on sitä muskaria aina perjantaisin, niin ei jakseta/viitsitä sen jälkeen enää vaunutella Pentsojaan. Tosin ensi kuussahan ei sitä perjantaisin ole, joten sitten voidaan tullakin. Ei olla nähty "jengiläisiä" pitkään aikaan :'( . Mutta hengessä mukana kuitenkin.

Juu siis tervetuloa vaan uusille. Kivaa, meitähän on jo aikamoinen lössi :wave: . Taustatietoina meistä eli miulla on pikku-Maija, ikää ensi viikolla jo huimat 7 kk B). Miten kummassa aika on mennyt näin nopeesti? Äikkäriä enää jäljellä about 3 kk, hui! Maija on siis helmikuun tyttöjä.

Joo mulle käy se syöminen ihan mikä päivä vaan. Eli laitelkaa viestiä mitä tänään päätitte?

 
Vaula
Heips!

Maanantainako siis nähdään Amarillossa? Mä tosiaan pääsen vasta kuuden jälkeen, kun mies tulee töistä myöhään, mut jos te muut menette kuuden maissa niin enhän mä pahasti myöhästy.

Kiva, että tänne on tullut uusia. Itse en ole Pentsojassa koskaan käynyt, kun Korialla asustellaan, mutta talvella ois muutto sinne suuntaan, joten sit tulee varmasti käytyä siellä lasten kanssa.

Rentouttavaa viikonloppua! :wave:
 
Mekään ei eilen päästy pentsojaan, Nealle nousi 39 asteen kuume ja itelläni lämpöä :( Edelleen tyttö kuumeessa ja sohvalla pikku "pesässään" boblinssia vaan katselee ressukka. Haaveilen niin jo niistä amarillon ruuista, että pakko päästä mukaan :p kuudelta siis?

Nyt aamupalallle..Mukavaa viikonloppua kaikille ja parannustuulia flunssaisille :wave:


A-K & Nea 1v3kk
 
joo siis maanantaina kuuden kieppeillä amarilloon. Mitäs Anna, onko miehen työkuviot selvinny? Että pääsetkö sitten maanantaina mukaan?
Tervetuloa mukaan Lorelai! Eilen jo siellä pentsojassa nähtiinkin,mutta me ollaan siis Erica ja Minea =) . Minea 5,5kk, Mariawm:n Rosan kanssa samana päivänä syntynyt!

Mekin täällä edelleen flunssassa, Mineakin näköjään uudelleen nuhassa :(
Paranemisia kaikille nuhanenille!
 
niin joo, tarviskohan pöytävarausta,vai onkohan maanantaina mitään ihmeellistä ruuhkaa...??

No eikös ainakin ko. henkilöt ole lähdössä: Minna,Kati,Milla,Anna,Anna-Kaisa,Jaana(ehkä),Sini ja minä...unohinkohan jonku... =)
Minea nukahti jo 10 yli 8...JEEE! Kuhan nyt vaan nukkuin hyvin,veikkaan kyllä että herää jo tossa tunnin päästä.
Sitte joku älykääpiö kävi soittelemassa meidän summeria äsken...argh...
koirahan tietty vinku ovella,mut ei onnex Minea heränny!

Öitä mammoille

-Erica
 
teiltäkin nyt voisin vielä kysästä,että oisko joku kiinnostunut tulemaan keskiviikkona viiden aikaan testailemaan Mary Kay tuotteita? Se ois semmonen pieni hemmotteluhetki =)
Eli siis jos joku ei ole ko.tuotteista kuullut, niin sarjaan kuuluu sekä ihon-että kauneudenhoitoa. Ihania tuotteita,ite ainakin oon ihastunut :heart:
Eikä siis ole mitään ostopakkoa...
Ilmotelkaahan tänne mulle jos kiinnostusta löytyy
 
|O elikä ehtoota vielä!!
Meillä vasta noi nukkumispuuhat menossa, katotaan miten käy. Noora veti tänään 4h päikkärit uinnin jälkeen. Mäkin mietin tota pöytävarausta. Voisin sinne vaikka huomenna soittaa ja varata pöydän noin kymmenelle, niin päästään sitten ainakin kaikki samaan pöytään. Vaula ainakin unohtui Aleidalta. Ja tosiaan porukkaan sopii hyvin..

Öitä hyviä ja paranemisia nuhanenille :hug:
 
Miekin sain vihdoin rekisteröityä itteni tänne...
Eli, oon Heidi, Kouvolasta, 26 v. Käytiinkin perjantaina ja viime viikolla Pentsojassa tuon Matilda-tyttösen (6kk) kanssa. Lähtisin kanssa maanantaina syömään, jos vaan saan mummon hoitamaan Matildaa sen aikaa... =)
 
Tervehdys kaikille!

Meidän ilonamme on pikku-Taatelimme Eelis, ensi viikolla jo 6 kk, joten jätti-Taateli taitaisi olla parempi nimimerkki minulle. Pieni mies on hammasta kovasti väsännyt ja nyt se jo pikkuisen pilkottaakin. Kyllä nyt siis kelpaa soseiden syöntiä aloitella!

Plääh.... Mies on tosiaan ylitöissä maanantaina, joten joudun tod.näköisesti jättämään syömisen väliin :( Toisen kerran sitten...

Muistaakos kukaan, onko noissa paikallisissa lastentarvikeliikkeissä kantoreppua/rinkkaa vuokrattavana? Jostain muistan noin katsoneeni, toki asia selviää, kun tarttuu vaan puhelimeen... Liina oltaisiin saatu lainaan mutta taitaisi Repoveden retken kantourakka langeta meikäläiselle, miestä kun ei taida saada siihen kiedottua.

Lähettelen täältä pöpöjen pelottimia teille kaikille!
 

Yhteistyössä