Kouvolan seutu

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:
Te kotkassa synnyttäneet,tuliko teille postissa synnytyskertomus? Mä en muistanu pyytää sitä sillo eikä sitä oo tullut postis:(
Se ei kyllä ainakaan automaattisesti tule. Jos pyytää, niin kyllä ne näyttää, mutta antaako siitä oikeen oman kappaleen? en ole kuullut...
Voihan sinne kotkaan soitella ja kysyä. Tai sitten seuraavan synnytyksen yhteydessä;)?

Tullaan ma pentsojaan, jos muitakin tulee. kello kymmenen vaikka? :attn:
 
nuoriäiti: mä sain sairaalasta sen synnytyskertomuksen,kun pyysin =) . Kannattaa soitella sinne sairaalaan,eiköhän ne sulle sen lähetä.

Me ajateltiin huomennakin pyörähtää pentsojassa siinä 10 aikaan,kun mies lähtee salille. *onko muita menossa? ja myös maanantaina tullaan! :D

Mä olin taas tänään bodypumpissa,huh huh :p . on se rankkaa, mutta jälkeenpäin tuntuu kyllä tosi hyvältä!!

aurinkoista illanjatkoa
 
Sen verran tulin nuorelleäidille vastailemaan, että synnytyskertomuksen saa jälkeenpäin sairaalan arkistosta (kopion siitä). Mutta sun pitää kirjoittaa sairaalan arkistoon kirjallinen hakemus, missä on sun allekirjoitus, puhelimitse pyydettynä sitä ei saa. Tai näin ainakin mun kohdalla Kotkasta toimittiin :) Itse siis ihan ruutupaperille kirjoitin että synnytin silloin ja silloin ja olin sairaalassa sen ja sen ajan ja haluaisin saada kaikki itteeni koskevat paperit ja sit oma osoite ja allekirjoitus. Hienon nimen sai teidän tytsy :heart:

Me kans yritetään maanantaina tulla, jos täältä mummoilemasta keski-suomesta siiheksi tullaan B)

Moikka! :wave:
 
:heart: :heart: Ristiäiset vietetty onnellisien tähtien alla ja meiän mököstä tuli Noora Emilia Sophie. Tyttö oli nimeensä ilmeisesti tyytyväinen ,kun oli hiljaa koko tilaisuuden ajan. Muuten juhlat menivät hienosti, vaikka nyt vanhemmat aivan poikki. En myöskään ole varma onko meiän Tuukka saanut jostain enterorokon. Tiistaina pitäsi lähteä kesäloma reissuun. Joten me ilmaannumme maisemiin vasta parin viikon päästä. Mukavia kesähetkiä!!

:) KAti, Tuukka ja Noora 2kk
 
Onnea Nooralle kauniista nimestä! Hyvä,että meni ristiäiset hyvin. Meilläkin oli Minea silloin ristiäisissä tosi nätisti, nukkui melkein koko ajan ja hymyili kauniisti papille =)
Mun nuoremman pikkusiskon nimi on muuten Nilla Noora Emilia...eli kahden nimen kaima siis Nooralle =)

Huomiseen kaikille,jotka pentsojaan on tulossa
 
Onnittelut meidänkin puolesta kaikille nimensä saaneille!Vauvojen ensimmäiset omat juhlat siis takana päin ja monia ihania uusia vielä tulossa :)
Paluu arkeen tuli meidän perheelle tänään, kun mies lähti töihin. Puistoilemaan ollaan mekin siis tulossa, joten kohta sitä jo nähdään!

A & pikku-E
 
Heippa kaikille! Kouvolassa jälleen,tultiin tänään joensuusta.Kati,Tuukka ja Noora ne lähti sitten Joensuuhun tänään,mentiimpä ristiin,eikä oo nähty aikoihin :( Joo olisin kyselly kuinka moni teistä antoi rotavirusrokotteen vauvoille? Tuliko mitään haittavaikutuksia? Mulla resepti ja ekan anto olis torstaina.
Oootteko suunnitelleet pentsoja päivää,eikös tilat ole jo auki? Mutta nyt nukkumaan,huomenna taas asioilla juoksentelua.
 
Tervehdys!
Mitä ollaan puistossa juteltu, niin valtaosa taitaa olla rota-rokotteen ottanut. Meillä ensimmäisestä erästä tais pojan maha pöristä vähän tiheämpään ja toisen jälkeen (otettiin yhtä aikaa ensimmäisen pistettävän rokotteen kanssa) oli vähän väsyneempi ja aavistuksen kärttyisämpi. Tiedä nyt sitten kummanko rokotteen vaikutuksesta tuo tuli mutta ei siis mitään pahempaa.
Tilat on tosiaan jo auki mutta maanantaina kun nähtiin, ei uutta tapaamista sovittu (?). Meille sopii oikeastaan päivä kuin päivä vielä loppuviikosta tai ensi viikolla.
Oliskos muuten ketään lähdössä kaveriksi jäähallin nurmelle puistojumppaan maanantaina?

 
Heippa!
Me otettiin nealle se kolmiosainen rotarokote. Ekasta annoksesta masu meni vähän sekasin, mutta toka ja kolmas ei aiheuttannu mitään. Onko muuten kellään vakuutus korvannu noita rokotteita..? Oon kuullut, että jotkut yhtiöt korvaa, mutta fennia ei ainakaa korvannu.

Pentsojassa mekin käytiin sillon maanantaina, tultiin just kun pikku-taateli olitte lähteneet. Uutta treffausta ei sovittu, joten ehdotuksia tänne vain :)

Nyt meen hetkeks tytön vieree pötköttään. Tänäaamuna oli korvalääkäri ja voi että rakastuin siihen mauri koskiseen...tai lähinnä sen ammattitaitoon :whistle: Aivan upee lääkäri, voin suositella! Kaik oli onneks kunnossa, tyttö vaan karju niin että nyt nukkuu varmaan hurjan pitkät unet...

:wave:
 
Meillä oli rotarokotteesta myös se kolmen satsi. Ensimmäisen sai samalla, kun sai ensimmäisen pistettävän rokotteen. Silloin poika oli illalla vähän lämpöinen, mutta muilla kerroilla ei tullut mitään. En ole kuullutkaan, että vakuutusyhtiö korvaisi rokotteen.. :eek:

Meillä ei myöskään päivällä ole väliä...Olisko ketään innokkaita näkemään vaikka perjantaina?? :D
 
me voidaan varmaan huomenna tulla,jos on muitakin tulossa...
voi vitsi että kyrsii tuo äipäärahan nousu!! tai tietty hyvä homma,mutta kun nousee tammikuussa ja mulla loppuu joulukuussa...ihan mun tuuria!! :/
ja se 160egee kuussa ois ollu meille ihan törkeen paljon...no,eipä voi mitään. ja sit se kotihoidontuli noisee vissii jonku 20euroo...no just,ihan kun se jotain vaikuttais!
 
Mekin voitaisiin huomenna tulla puistoilemaan. Mennäänkö kympiltä vai yhdeltä?
Puistojumppa on Kouvolan jumppaseuran ilmainen jumppa jäähallin nurmella (sateella jäähallissa) näin kesäaikaan. Jumpat taisivat jatkua elokuun loppuun asti maanantaisin 18.30-19.15. En ole itsekään aiemmin käynyt mutta lenkkelin maanantaina siitä ohi ja porukkaa ainakin piisasi ja meno näytti hyvältä. Eiköhän tuonne sekaan mahdu säätämään!

Nauttikaahan auringosta!
 
Olikos teitä tänään paljon puistoilemassa? Me ei sitten jaksettukkaan raahautua sinne,kun löhöiltiin vaan pitkään sängyssä,kun mieskin on vielä lomalla..ja katottiin serranot,of course :D

Sovitteko uutta tapaamista? Me päästäs ainakin ens viikon loppupuolella...

Sippu: olikos teillä se gracon cosmic comfort-turvaistuin?
Ootteko ollu tyytyväisiä? Ollaan vähän sellasta meinattu seuraavaksi istuimeksi Minealle...
mutta se ei ole oikein menestyny kaikissa testeissä...eihän ne testit tietty kaikkea kerro...kun kumminkin olen muuten ko. istuimesta kehuja kuullut!
Se vaan vaikuttais hyvältä..siinä kun on se istuimen kaltevuuden säätö,yms. Ja saapi sekä selkä että kasvot menosuuntaan,se on kätevä,niin ei tartte montaa istuinta hommata!!

Mutta kerrohan kommentteja,sekä hyviä että huonoja =)

hauskaa viikonloppua kaikille!!
 
Aleida, meillä kans tuo cosmic comfort istuin (musta-lime, oli pakko saada) :whistle: On kyllä ollut huippuistuin! Ihanan muhkee ja tukee lasta tosi hyvin. Monissa istuimissa on sillain että kun lapsi nukahtaa niin pää retkahtaa sivuille tai eteen, mutta tossa sivuillakin tosi hyvät tuet ja kaltevuudensäädöllä saa ihan hyvin takakenoon. Me kun ostettiin tuo viime vuonna niin oli jonkun testin testivoittaja..mutta myyjäkin sano ettei ne testit mitään kyllä kerro. Mutta suosittelen :) ..jos jotain negatiivista pitäis sanoa niin aluks vöiden laitossa kesti kun tuntu niin monimutkasilta, mutta senkin oppi!

Mekään ei eilen puistoon jaksettu tai no ehditty, kun mulla oli 10 lekuri..mutta seuraavalla kerralla toivottavasti päästään. Houkuttelen tuon nean mummin mukaan kans niin vähän näkee teitä jos kuitenkin syksystä sitten käy nean kanssa pentsojassa kun mie istun koulunpenkillä :D

Mukavaa viikonloppua! :wave:
 
juu, on meillä se cosmic-istuin. On ollu tosi hyvä. Ja siirrettii veke siihen 8kk:n iässä. Sitä kun sitä saa kivasti säädeyttyä, ettei tartte ihan selkä suorassa istua. Varsinkin sillo ihan alussa oli kiva, että pysty säätelee vaikka lapsi oli hereilläkin. Nyt sitten hereillä ollessa jo istuu törötetään suorassakin:) Tyytyväinen olen ollut ja tosi turvalliselta vaikuttaa. Ainoo vaan, että vie paljo tilaa autossa. ja jos käytössä useempi auto, niin sitä on hankala siirtää autosta toiseen. Etenkin siis jos käyttää istuinta selkä menosuuntaan. Toi istuin menee kyllä monta vuotta. Siitä voi varmaa jo siirtyy suoraa siihen korokkeeseen, ettei tartte mitää välimuotoistuimia...
Ja lapsi viihtyy hyvin istuimessa kun näkee ulos! :D

Mekään ei sitte sillon perjantaina tultu ku mentii mökille. Tultii eilen takasin. Oli kyllä mukavaa saunoa ja syödä hyvin. Huomenna meillä on sitten np-ultra kotkassa. Varhaisultrassa ollaan käyty yksityisellä, mutta kyllä tuo huominen kotka taas jänskättää hiukan. Pian on 12 ekaa viikkoa ohi. Nopeesti menny tää toka kierros, ku ei oo ehtiny raskautta juurikaan seurailla kun veikko vie kaiken huomion:)


Mutta millos olis tarkotus nähdä? :heart:
 
Ja onneksi olkoon sippu vauva-uutisista!!!! Mä en vielä ole ehtinyt onnittelemaan, kun ei olla viime aikoina nähty. Älä turhaan jännitä kaikki varmasti ok......... Ja toi on totta, että toka raskaus sujuu aika sivussa, jos ei ole mitään vaivoja. Varsinkin kun teiän Veikko on vielä noin pieni. Miten paljon heille tulee ikäeroa?
Me olemme reissun keskellä käymässä kotona, joten pääsin nettiin. Huomenna jatkamme matkaa Tampereelle mökille, jossa viikko vierähtää varmasti nopeasti. Särkänniemi kutsuu ja vadelma pensaat. Ihanaa!!! Lomailu on mukavaa, mutta kyllä reissussa aina hiukan rähjääntyy. Väsy oli eilen aikamoinen......
Joten nähdään varmaankin puolessa välissä elokuuta, kauhiaa!!! Syksy tulee :'(
Terkut kaikille Kati :heart: :heart:
 

Yhteistyössä