Kouvolan seutu

Me voidaan myös huomenna tulla puistoon, ellei nean unet satu just siihen aikaan...rytmit ihan sekaisin kun välillä nukkuu yhdet, välillä kahdet unet :whistle:

Pääsisittekö te minna, pojat ja vauva huomenna puistoon..? Sisätilat pentsojassa tosiaan kiinni, mutta siinä ulkona olisi varmasti poikienkin kiva leikkiä..hiekkaleluja vaan vaikka mukaan :)

Ihanan lämmin päivä pitkästä aikaa, nautitaan siitä B)

Vaula
Kaksi kolmesta jo nukkumassa... Kohta alkaa oma rauhallinen iltahetki. Uni kyllä jo maittais, mut pakko henkäistä hetkinen.

Mihin aikaan ootte yleensä puistossa käyneet?. Meillä pojat käy päikkäreille puolen päivän aikoihin, joten se voipi olla esteenä, jos siihen aikaan ootte menossa. Pitää sit joskus jättää vaikka päikkärit väliin, jos ei muuten aikataulut satu yhteen, jonnekin on kuitenkin päästävä välillä käymään. Katin ja Minnan vauvatkin on vielä näkemättä!

Muistan ton yksiin päikkäreihin siirtymisen, välillä yhdet tuntui riittävän ja toisena päivänä ei. Meillä kans pojat siirty yksiin noin vuoden ikäsinä. Mut eiköhän se rytmi teilläkin Neppari pikkuhiljaa vakiinnu.

Nyt suihkuun ja hetkeksi sohvalle rötköttämään. Öitä!

Huoh, no olipa sitten tosi lämmin päivä niinkun aamulla hehkutin..vettä vaan tullu :kieh:

Puistossa ollaan käyty just siihen puolenpäivän aikaan, mutta meilläkin osuu päikyt aika usein siihen ja nea on yks pikku-pippuri jollei saa päikkyjä nukuttua ja yliväsyneeks menee :/ JOS tyttö ei huomena nuku siihen aikaan niin tullaan tsekkaamaan onko muita mammoja mussukoineen puistossa :) ..tosin just lupas sää ukkoskuuroja....

Kauniita unia, omien kultien kuvia :wave:

Jesh, me voitais kanssa tulla huomenna siinä puolen päivän jälkeen Pentsojaan. Tosin sadevarauksella. Nimimerkillä tänään vaunuttelin keskustaan KAATOsateessa :( . Mutta eikös se vanha viisaus ole, että kesäsade kaunistaa ;). Tosin en kyllä itse huomannut sitä kaunistumista, kun ripsarit valui pitkin poskia :LOL:.

Huomiseen :wave:.
Siis toivottavasti!

t. Milla

Mekin tullaan tänään, jos ei sada! Meidän puolesta voidaan kyllä nähdä myös aamupäivällä tai iltapäivällä. Ei tartte teidän lasten päiväunia sitten siirrellä. meillä ainakin nukutaan vielä vähän miten sattuu, että toisaalta ei ole niin väliksi, että mihinkä aikaan tullaan.. voidaan aina nukkua vaunuissa.

Mulla oli eilen semmonen ajatus mielessä, että oiskohan kaikilla mahdollisuus päästä jotenkin tykkimäkeen? Ei tartteis mitään rannekkeita ostella tms, mutta siellä olisi mukava kävellä ja katsella. Isommille lapsilee siellä on myös jotain ILMAISIA leikkipaikkojakin.. Ja kahviakin voisi ostella. Tietysti kauheella sateella ei sielläkään mukavaa ole.

Meillä oli kyllä semmonen huutoyö taas viimeyö, etten muista millon viimeksi ois ollu noin hankalaa.. Onneksi kohta pääsee jo päikkäreille.

Nyt hajoaa tulostin...täytyy lopetella! Nähdään, jos ilma sallii :)

Vaula
Heissan! :wave:

Toi puolenpäivän aikaan on tosiaan vähän hankala aika... Kun on monenikäisiä lapsia tässäkin ketjussa niin ei oo aina helppoa sovittaa aikatauluja. Me tosiaan ehittäis sinne vasta iltapäivällä kahden jälkeen, joten aika myöhäiseksi menee. Ja jos sitä ukkostakin oli luvassa...
Ehkä passataan tänään. Mut ens viikolla voitais yrittää tulla. Mietin sit miten sumplia noitten päikkäreitten kanssa. Tai jos muille käy treffata aamu- tai iltapäivästä.

Nyt aletaan lähtä ulos. Pojat jo tappelee ja riehuu siihen malliin, et pakko päästä päästelemään höyryjä ulos.

Mut ens viikolla tullaan, jätetään sit vaik päikkärit väliin. Aurinkoista viikonloppua toivotellen! :flower:

-minna

Heips!

Sadetutka taas puolille päiville vettä ennustelee mutta ei nyt masennuta ennen kuin nähdään pisarat ihan livenä. Ei meillekään tuo puolen päivän seutu mitenkään kiveen kirjoitettu ole, aamu- ja iltapäivät sopii myös ihan hyvin. Poitsu nukkuu unia nykyisin miten nukkuu, ainut vakio hereilläoloaika on kuitenkin klo 04.30 -silloin taitaa muut puistoilijat olla vähissä. Vaikka viikonloppuisin tuohon aikaan voisi olla todella jännittäviä "puistoilijoita" liikenteessä...

Höh, meillä nyt sitten osui päikkärit tähän väliin ettei puistoon päästy samaan aikaan muiden kanssa :ashamed: Ja ensi viikkokin ollaan pois maisemista kun lähdetään su-su kalajoelle lomailemaan. Mutta ehtiihän sitä sitten taas :)

Me voitaisiin liittyä pikku-taatelin seuraan puistoilemaan tuolloin 4.30, nepparikun on alkanut siihen aikaan heräilemään tunniksi :whistle:

Täällä on muutes aika moni, joiden lapsilla just puolen päivän aikaan unet...pitäisiköhän sitä sitten jatkossa sopia treffailuja aamuksi tai päivemmäksi..? Ja aurinkoisina päivinä se keskipäivä on kuuminkin, joten senkin puolesta voisi mennä toiseen aikaan :)

Nyt pakkaamaan :wave:

Meilläkin on päikkärit iltapäivällä jossakin välissä (13/14-15 yleensä ), joten meillekin sopisi tuo aamupäivä tai myöhäinen iltapäivä paremmin. Ollaan monesti puistossa pari tuntia välillä 9.30-12.30. Monella varmaan taas ruokailu sitten 16-18 paikkeilla?
Mukavaa matkaa A-K:lle!

Taas ollut aika sateinen päivä :/

Meille kävisi ainakin hyvin,että nähtäis siinä aikaisemmin aamupäivällä =)
Myöhemmin iltapäivällä ei sitten oikein sovi,kun mies tulee kotiin ja on aina jotain menoa.
Mutta millonkas sitten seuraavaksi nähtäis? Tiistaina?

Hyvää matkaa Anna-Kaisalle ja Nealle! :)

Erica

Meillä sattuu aamupäiväunet yleensä tohon 9-11 ja klo 11 on sitten ruoka. Ja aamulla tulee serannon perhe telkkarista :LOL: mun favorite!

Mutta voidaan silti tullaa aamuisin, koska veikko voi nukkua vaunuissa ja mä voin katsoa serannot iltapäivan uusintana :D (Oon vaan vähän riippuvainen siitä sarjasta:ashamed: )

Klo 9-11 käy ja melkein millon vaan. Mulla taitaa kyllä huomenna olla ohjelmaa, muttei varmaan vielä tuohon aikaan. Joten tiistaikin sopii jos ei kauheasti sada.

Meillä nukuttiin viime yönä niin hyvin että! Minea kävi nukkumaan illalla vähän yhdeksän jälkeen ja heräsi syömään vasta 05.07!! että veteli semmoset 8 tunnin yhtämittaiset unet! Sitten kyllä herättiin kukkumaan jo kuudelta. Siinä sitten söin aamupalan Jonin kanssa(meni 7 töihin) ja Minea kävi uudelleen nukkumaan 06.30. Ja nyt nukkuu taas :LOL: . Nukkuis mielummin vaikka siitä viidestä kaheksaan,että sais äippäkin nukuttua. Noh,ehkä parempikin herätä ajoissa, on paljon pirteempi olo.

Voishan sitä seuraavaksi nähdä vaikka jonkun luona, siis jos joku haluaa luokseen kauhian lössin ottaa :LOL:
Nimittäin noi ilmat on kyllä niin epävakaita,että ei niiden varaan kannata paljon laskea! :/

Meille ei tosiaan ole ajalla niin väliä,kun Minea kyllä nukkuu vaunuissa. Yleensä siinä 10jälkeen käy aamupäikkäreille. Että siihen saumaan(aikaisemmin/myöhemmin) sopisi hyvin.

Kohta pitäs lähtä vähän kattelemaan lastentarvikkeeseen kaikkea kivaa...niitä matkarattaita muun muassa...ja purututtia :)
Lähetään koko kööri, mun iskä,mä,Minea,Nita ja Nilla(Minean tätsyt) kauppoihin...toivottavasti mahutaan autoon! 3 Turvaistuinta nimittäin... :whistle:

Aurinkoista(ainakin tällä hetkellä ) päivää kaikille! B)

NuoriÄiti
Pyytäisin mielelläni teidät mun luo mut en kuitenkaa taida, mulla kaksio 54 neliöö ja paljon roinaa :LOL: Mut me kanssa vauvan kanssa tullaa mielellään jonku luokse joku kerta ja saan varmasti siskoni ja siskonpojan mukaan :) Mutta nyt tyttö kutsuilee mua sängyssä :) Hyvää päivänjatkoa kaikille !! :flower: :hug:

itseasiassa ei huomenna päästäkkään puistoilemaan. Meillä on jo kymmeneltä menoa, niin ei viitsi puoleksi tunniksi tulla... Ja tää viikko on muutenkin ohjelmaa aikas täynnä.

Ehkä ensi viikolla on jo lämpimämpää kun on vissii loppuviikolle jo hellettäkin lupailtu:D

Me mennään huomenna aamupäivällä pentsojaan, oli siellä sitten muita tai ei. No tietty jos täysillä sataa, niin sitten ei ehkä kuitenkaan... Vähän epävakaitahan nuo näköjään lupaa, mutta lämmintä
, joten me luotetaan siihen että sateet on vain pientä tihkua tai keveitä kuuroja :snotty: Keskiviikolle on näöjään luvattu oikein lämmintä ja ilman sadetta, jeee!

Huomenta kaikille!
Poika heräsi sopivasti aamulla kuudelta ja nyt nukkunut jo tunnin partsilla,sain tehtyy voileipäkakun ja täyskärin valmiiksi.meillä juhlitaan esikoisen 13v.synttäreitä tänään :flower:
Meillä tänään ja huomenna ohjelmaa,mutta esim.torstaina voitas kyllä lähtee puistoilemaan ja tapaamaan muita äitejä.Ja meillekiin voi tulla isompikin porukka kahvittelemaan,oon tottunut hälinään ja että on paljon lapsia ympärillä,olenhan äippälomalla oleva perhepäivähoitaja =) mutta tiedoksi allergisille:meillä viipertää marsuja,hamstereita ja 2 koiraa :D ,että tällästä! Ulkona tuntuu olevan lämmin ilma,mitä nyt taitaa puskee tummia pilviä,kurjaa! Laittakaahan meiliä milloin olette puistoon menossa,eikös ne luvannu loppuviikoksi aurinkoista ilmaa? Nyt taasen touhuamaan,ekat vieraat tulevat jo puolilta päivin.

Täällä olisi tuloillaan (la 20.7) yksi, joka haluaisi lenkkeily-/kirppari-/kahviseuraa! vuosimallia -81 ja toiminnaltaan rento ja hötkyilemätön. Joten hakuseen laitan sellaista seuraa joka ei turhia pingottele, lemmikkejä löytyy (4xkissa), joten allergiset joutuvat ikävä kyllä pysymään hajuraon etäisyydellä :( Asumme Kouvolassa.

huhhuh, ulkonahan on aika kuuma =) . Rupeaa varmaan kyllä kohta satamaan,kun on niin hiostavaa!
Onnea Nassukan teinille ;)
Me mennään ehkä, riippuu monelta Minea herää päikkäreiltä, pentsojaan mun siskojen kanssa tänään myöhemmin iltapäivällä. Toivottavasti ei nyt rupea satamaan!!

Miten teidän vaavit muuten nukkuu öitä? Olen nyt ihan ihmeissäni,kun Minea nukkui silloin toissayönä 21-05 ja viime yönä 20.45-06!! Rupesin jo hätäilemään,että onko normaalia...kun on kumminkin tähän asti heräillyt 1-2 kertaa yössä. Aamulla kun miehen herätyskello soi ja tajusin,että likka vielä nukkui, oli pakko mennä kattomaan,että on vielä hengissä! :D Jotenkin vain outoa,kun tolleen nukkuu...hyvä tietty, mutta silti...

Ja tervetuloa ekakertalainen joukkoon mukaan. me yleensä pienellä ja vähän isommallakin porukalla nähään tossa pentsojassa. Nyt sisätilat on kiinni,mutta siinä pihalla,jos sää sallii B) . Tervetuloa mukaan! =)

Nyt vähäksi aikaa lepäilemään ennen kuin neiti herää...

Oho, täällähän on käynyt kunnon pulina :LOL:. Hirveesti viestejä, jee B).

Joo, meille on aivan sama monelta aina nähdään, koska ton pimun unista ei aina tiedä ;). Eli aamupäivät on myös jees, jos ne paremmin sopii muille.

Sippu, meikäkin on muuten tässä äikkärillä tsekannut muutaman kerran noita serranoja. Ensin ajattelin, että taivas mitä roskaa, mutta sitten se jotenkin ihan tempaisi mukaansa :whistle:. Ja hei toinen, mun suosikki, arvatkaas... Sydämen asialla! Se, se vasta hyvä onkin B).

Juu, niin siis treffataanko loppuviikosta? To? Pe? Oisko ketä silloin messissä?

Onnea, Nassukan teinille (vai millä nimellä tuon ikäistä saa kutsua, hih) :flower:. Ootpa sie muuten ahkera äippä -> ehdit / saat aikaiseksi voileipäkakkuja tosta noin vaan hups heijaa :D.

Aleida, meillä Maija nukkui myös suurin piirtein tuon ikäisenä tuollaisia unia. Se ON luksusta, nauti =) . Nyt meillä on vähän rytmit hakusessa. Tiedä oisko hampaita tulossa, vai mikä kumma? Tai sitten vaan joku vähän känkkäränkkä aikakausi ;) . Heräilee öisin vähän mitä sattuu. Tai voi se varmaan johtua noiden kiinteiden aloittamisestakin? Kakka ainakin muuttanut väriä ja vähän koostumustakin. Jee, tän kaikki varmaan halus ihan kirkuen tietää :whistle: . Sitä vielä, Aleidalle, että sulla on ihana nicci. Tulee mieleen joku kreikkalainen jumalatar tai jotain sellaista :LOL: .

Ekakertalainen, tolla kuvauksella sovit vallan mainiosti "meidän Pentsojan jengiin". Siellä ei turhia nipotella vaan on reilu meininki ja sillee :D.

Jaahas, jaahas, ny täytyy mennä. Vaunut heiluu jo siihen malliin, terve moro!

Me päästäisiin pikku miehen kanssa tulemaan perjantaina. Huominenkin käy, onko kukaan silloin menossa??

Meidän poitsu (5kk) käy illalla nukkumaan klo 21 ja nukkuu sinne 5 asti, jonka jälkeen nukkuu niin rauhattomasti, että otan pojan viereen nukkumaan. Nukkuu silloin paljon rauhallisemmin eikä tarvi itse silloin kokoaikaa olla nousemassa ylös ja laitella tuttii suuhun. Yöllä ei tarvitse enään syöttellä vaan syötän sitten kun noustaan ylös eli 7 tai 8 aikoihin.

Tänään maisteltiin ensimmäisen kerran kala-kasvissosetta, joka on vähän rakeisempaan. Oli pojalla kyllä niin hyvät ilmeet, irvisteli ja puisteli päätään :LOL: Pari lusikallista suostu ottamaan, jonka jälkeen ei enään aukaissut suutaan ollenkaan...

Mut nyt täytynee mennä...sängystä kuuluu ähinää siihen malliin, että iltäpäivä unet on sitten nukuttu....

mukava tietää, että täällä on "kokoontumisajot" suht säännöllisesti :D
nyt jo vaivaa yksin nypöttäminen, kun mies on töissä ja itse on kotona.
Pitää sitten tulla paikalle pällistelemään vaikka ei vaaville siitä pienenä mitään "iloa" niin paljoa taida olla, mutta minulle :) Ja saanpahan sitten kysellä kaikkea järkevää yms. mikä askarruttaa,
kun masuasukki on kuitenkin jotain ihan ennenkokematonta :flower:

oottekos te huomenna menossa kukaan sinne pentsojaan? Eikös huomisesta ainakin luvattu lämmintä?
Me voitais kyllä Minean kanssa sinne jossain vaiheessa tulla, ajalla ei ole niin väliä.
Molla : Aleida nimimerkki tulee mun serkun nimestä. Hänen koko nimensä on Mimosa Aleida Alexandrina =) . Toi Aleida nimi on musta tosi kaunis :heart: . Mun kahdella muullakin serkulla(Mimosan sisaruksilla) on myös tosi kauniit ja erikoiset nimet: Anna Evémia Adriana (9v., Evémia on kutsumanimi) ja Maria-Angél Juliana Minette (4v.) Juliana on myös mun kummityttö =)

Minea kävi nukkumaan vasta 21.30...katotaan nyt nukkuuko taas aamuun asti vai oliko vain tollanen parin päivän juttu!
Öitä

onpas suoraan sanoen paska ilma!!! :/ . Me ehittiin Minean kanssa just ja just sateen alta kotiin. Oltiin vaunuilemassa kaupungilla (Käytiin mm. tiimarin alennusmyynnissä :whistle: . ) Ja ostettiin mansikoita, nams :p .

Nyt likka vetelee unia jo kolmatta tuntia vaunuissa...vaikka tultiin jo sisälle, hyvä,hyvä!! :D
Meijän haukku raukka on ihan peloissaan,kun ukostaa :(

No,eipähän tartte ainakaan ulos enää luultavasti lähteä...paitsi jossain vaiheessa koira käyttää,kun mies tekee tänään pitkän päivän ja on kotona varmaan vasta myöhään illalla. koirahan pissii muuten allensa :LOL:
Tylsää vaan olla ykkikseen likan kanssa....mutta enköhän mä kestä. kyllähän Minea jo onneksi höpöttelee paljon,niin ei ihan hiljaisuudessa tartte olla =)

En uskalla telkkakaan laittaa päälle vielä....toivottavasti toi ukkonen kohta loppuis

Näkemisiin

Yhteistyössä