....olen nyt ollut kotona, ja aikomus olisi olla kunnes poika täyttää 3v. Olen todella tyytyväinen, että tämä on nyt taloudellisesti mahdollista. Nuorempana ei ollut. Esikoiseni vein hoitoon heti äitiysloman loputtua ja kaksoset hoidettiin 3-vuotiaaksi kotona (sairastelivat paljon) vuorotellen mieheni kanssa, eli kun toinen oli töissä toinen oli kotona...melko rankkaa, ja erohan siitä lopulta tulikin... jäin sitten yksinhuoltajaksi...se vasta rankkaa olikin. ( työ, koti ja lasten kasvatus...ei paljoa muuta kerennyt, eikä niitäkään jaksanut/pystynyt hoitamaan niin hyvin kun olisi halunnut. Aika ja voimavarat kun ovat rajalliset)
No nyt on uusi mies ja tämän iltatähtösen hoitaminen kotona tuntuu todella ylelliseltä. Antaudun tähän täysin. Lapsen kannalta 3 ekaa vuotta vanhemman kanssa kotona antaa hänelle vahvan perusturvan, sen päälle on hyvä rakentaa elämää.
Töihin ei ole ollut ikävä...voisin jäädä kotiin pidemmäksikin ajaksi, mutta koska meidän pikkuinen on ainut lapsi tällä hetkellä (muut ovat jo aikuisia) hänelle voi tehdä hyvää mennä 3-vuotiaana muiden lasten pariin ...eli minä palaan silloin työelämään :'(
(olen 49v)