Kotka/Karhula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trillian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 10:18 Mae kirjoitti:
No meille ainakin saa tulla... ja ulkoilu on ihan kivaa, meiän äijä ei vaan noissa vaunuissa nuku. tosin se ei taida nukkua missään ;)

voidaanhan me kehittää joku sellanen systeemi, että hyvällä ilmalla ulkoillaan, ja huonolla ollaan vaikka kaikkien luona vuorotellen kahvittelemassa.
vesitornin vieressä on aika kiva puisto ja vessun takapihallakii on, tosin siellä ei pienille lapsille oo juuri mitään muuta ku liukumäki.
kuinka monen tulijan lapset itseasiassa on edes sen ikäsiä että jaksavat leikkiä?

mulla on vielä pienoinen ongelma ton auton kanssa, alkais vissiin olla aik vaihtaa talvirenkaita.... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 14:19 Äippäliininen kirjoitti:
Mekin voitais yrittää tulla ens viikolla. Meillä vaan toi kulkeminen tuottaa ongelmia, mutta yritetään. Meiltä löytyy leikkiseuraa!

Jos me täältä lähdetään johonkin, niin autolla mennään. Joten voin käydä hakemassa, jos sulla on koppa vaan autoa varten.

Ja sit yleisesti:

Meidän neiti ei kyllä ulkoleikkejä ole kokeillut, en usko että niistä mitään ymmärtää, eli ulkoilu meinaa sitä että rattailla liikutaan. Mikä sekin soppii.

Meille mahtuu kyllä kahville, mutta meidän koirat ei kaikkia aina miellytä... eli varoitan, ne on sitten yli-innokkaita, haukkuu ja riehuu jos tulee paljon porukkaa. Mut siis kilttejä ovat, tosin pienempi ei tykkää lapsista, mut ei se kyllä sit lähellekkään tule.

Ensi viikon alku sopii hyvin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 14:36 Trillian kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 14:19 Äippäliininen kirjoitti:
Mekin voitais yrittää tulla ens viikolla. Meillä vaan toi kulkeminen tuottaa ongelmia, mutta yritetään. Meiltä löytyy leikkiseuraa!

Jos me täältä lähdetään johonkin, niin autolla mennään. Joten voin käydä hakemassa, jos sulla on koppa vaan autoa varten.

Ja sit yleisesti:

Meidän neiti ei kyllä ulkoleikkejä ole kokeillut, en usko että niistä mitään ymmärtää, eli ulkoilu meinaa sitä että rattailla liikutaan. Mikä sekin soppii.

Meille mahtuu kyllä kahville, mutta meidän koirat ei kaikkia aina miellytä... eli varoitan, ne on sitten yli-innokkaita, haukkuu ja riehuu jos tulee paljon porukkaa. Mut siis kilttejä ovat, tosin pienempi ei tykkää lapsista, mut ei se kyllä sit lähellekkään tule.

Ensi viikon alku sopii hyvin.

meidän autoon myös mahtuu, siellä on vielä vauvan kaukalokin kiinni omien istuimien lisäksi.

meillä taas on ihan toivotonta yrittää lähtee rattailla, jossain kohdassa viimeistään puolen tunnin kävelyn jälkeen kumpikin kyllästyy, kiipeilee pois ja kääntyilee rattaissa, nousee seisomaan ym. ym. eli mulla tulee luultavasti lieviä vaikeuksia pitää ne rattaissa.

Kuukkuu!

Hemmetin huonoja uutisia.... eilen taasen pamahti tuo selkä p*skaksi, mie en pysty kunnolla liikkumaan, saati ajamaan autoa tai kantamaan A:a mihinkään. Että olen taas nalkissa kotona, kipulääkkeestä tokkurassa. Tosin, nyt on jo alkanut helpottaa, nopeammin kuin viimeksi. Mutta mun on aivan mahdotonta yrittää vielä huomenna mihinkään.

Arvatkaa ottaako päähän, mutta mie en pääse teidän kanssa mihinkään vielä huomenna. Mut ilmoitelkaa miten sovitte seuraavasta kerrasta, ens viikolla on pakko trittää saada tää selkä kuntoon.

P.

kone palasi elävien kirjoihin! meni tästä toosasta kovalevy p*askaksi ja sitä on tässä vaihdatettu, oli yli viikon vierotuskuuri tästä palstasta...
mutta milloin tapaamista? meillä alkais olla asiat sillä mallilla että lapset on parantunu elämänsä ensimmäisestä korvatulehduksesta, mulla on lääkitys kohdallaan niin ette päänsärky enää niin vaivaa ja mun armas räkätautinikin alkaa olla ohi. auto on myös taas käytössä, tossa välissä ku puuttu nuo talvirenkaat mut nyt sekin siis hoidossa.
mä oon tylsistynyt ja pukkaan itseni ensimmäiselle ilmottautuneelle kylään! tai ois kyl helpompi lähtemisen kannalta että meillä kokoonnuttais, ku noiden kahden autoon saaminen ilman rimpuilua, raivoamista, kirkumista, tuskan hikeä ja muutamia karkausyrityksiä on täysin mahdotonta, enkä totta puhuen jaksais sitä.

miten tällä viikolla??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2005 klo 11:29 honiska kirjoitti:
kone palasi elävien kirjoihin! meni tästä toosasta kovalevy p*askaksi ja sitä on tässä vaihdatettu, oli yli viikon vierotuskuuri tästä palstasta...
mutta milloin tapaamista? meillä alkais olla asiat sillä mallilla että lapset on parantunu elämänsä ensimmäisestä korvatulehduksesta, mulla on lääkitys kohdallaan niin ette päänsärky enää niin vaivaa ja mun armas räkätautinikin alkaa olla ohi. auto on myös taas käytössä, tossa välissä ku puuttu nuo talvirenkaat mut nyt sekin siis hoidossa.
mä oon tylsistynyt ja pukkaan itseni ensimmäiselle ilmottautuneelle kylään! tai ois kyl helpompi lähtemisen kannalta että meillä kokoonnuttais, ku noiden kahden autoon saaminen ilman rimpuilua, raivoamista, kirkumista, tuskan hikeä ja muutamia karkausyrityksiä on täysin mahdotonta, enkä totta puhuen jaksais sitä.
miten tällä viikolla??
Moi! =)
Meillä on kyllä nyt ennen joulua aivan hurjaa lentoa,mutta jos saatte jonkun päivän sovittua niin yritetään tulla.

vaivauduin katsomaan kalenteriin ja niitä (aamu)päiviä jotka mulle ei käy on tän vuioden puolella ke 14.12, ma 19.12 ja ke 28.12. muuten mun menot ajottuu pääosin iltapäiviin joten kaikki muu on vapaata.

ai muuten, leivoin eilen torttuja ja pipareita ja ryystin glögiä koko illan (tänää on maha kipeenä)... pointti oli kuitenki se että niitä saa tulla syömään ja jos ehtii loppua ni teen lisää. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 14:20 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:44 Mae kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 13:22 honiska kirjoitti:
no miten ois sit alkuviikosta jo? ens maanantai tai tiistai?
Passaa mulle. Maanantai vois olla hyvä.

sovitaan sitten niin. mielläkö?

muita löytyykö?

juu, teillä... olisko n.11 hyvä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 20:27 Mae kirjoitti:
\
\
\

muita löytyykö?

käy hyvin! kunhan ette heti aamusta rynnistä niin että meikäläinen on täällä tukka pystyssä ja naama turvoksissa.... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 22:09 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 20:27 Mae kirjoitti:
\
\
\

muita löytyykö?

käy hyvin! kunhan ette heti aamusta rynnistä niin että meikäläinen on täällä tukka pystyssä ja naama turvoksissa.... :D

Me ainakin tullaan, ilmoitelkaa myös muut jos pääsette.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 13:03 Mae kirjoitti:
Sori, ei me päästäkään. Poju päätti TAAS tulla räkätautiin :(

voi ihanaa... meillä meni onneks just ohi. toisaalta jos ette hirveen väsyneitä ja kipeitä ole, ni me ei räkätautia pelätä. se tarttuu vaikka kaupassa ohikulkijalta jos on tarttuakseen. =)

Joo, ei me sillä... Mut toi äijä vaan on niin väsyny ja kiukkuinen että ihan nyt parannellaan vaan. Pitäis reissuun meinaan perjantaina päästä.
Täytyis varmaan lekuriin viedä kun hankaa korvaansa koko ajan ja herää yöllä kiljumaan... olihan poju jo viikon terveenä tossa välissä. :kieh:

no ompa hankalaa.... :/ todella ärsyttäviä ja väsyttäviä nää räntäkelivuodenajat ku tuntuu että lapset on aina kipeitä... tai ehkä just se että olis sit kunnolla kipeitä viikon ja lopun aikaa terveitä eikä niin että on sellanen jatkuva räkätauti, välillä vähän lämpöä ja sit taas ei, pikkusen yskää........
mut kannattaa se lääkäriin viedä, pitkittyny räkätautihan aiheuttaa korvatulehduksen. parhaimmassa tapauksessa ei oo vielä kunnolla alkanukkaa niinku meillä. molemmilla oli sellanen joku ns. esiaste toisessa korvassa, saatii lääkitys ni sen viikon kestävän kuurin aikana lähti korvatulehdus, nuha ja yskä. kaikki. =)

jos löytyy terveiden kirjoissa olevia ni vois kattoo perjantaita?
tai sit suosiolla ens viikkoon.

helou!

Meillä aletaan olla elävien kirjoissa, tai no taas jotain vaivaa tuntuu olevan aluillaan kun typykkä itkee enemmän ja yölläkin on tosi levoton... oliskohan vatsavaivaa :(

Miekin olin reissussa vkl, toipuminen on vasta aluillaan kun tuli ajettua reilu 700km ja nukuttua huonosti.

Joulun jälkeen tavataan, pidetään vaikka pikkujoulut vähän jälkikäteen :)

:xmas:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2005 klo 08:27 Trillian kirjoitti:
helou!

Meillä aletaan olla elävien kirjoissa, tai no taas jotain vaivaa tuntuu olevan aluillaan kun typykkä itkee enemmän ja yölläkin on tosi levoton... oliskohan vatsavaivaa :(

Miekin olin reissussa vkl, toipuminen on vasta aluillaan kun tuli ajettua reilu 700km ja nukuttua huonosti.

Joulun jälkeen tavataan, pidetään vaikka pikkujoulut vähän jälkikäteen :)

:xmas:

mä just kuulin että mahatautia/ripulia on täällä liikkeellä.... pitää toivoa ettei osu meihin!

Yhteistyössä