Kotka/Karhula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trillian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Trillian

Vieras
Heippasta siis!

Etenkin karhulan seudulta kaipaisin kaveria ulos ja kahville tms. Itsellä iso auto 24/7 omassa käytössä, kyytiinkin siis mahtuu. Tyttö tulee 6kk, karhulassa ollaan asuttu reilu 2kk mut kotkassa oikeestaan koko ikä.

Haluattekos tavata ulkosalla tms? esim tässä lähellä on kiva ulkoilualue, Kumparepuisto, jossa sais olla vähän autoilta ja katseilta piilossa. Meillä siis on 2 koiraa, mutta muutoin meille saa myös tulevaisuudessa tulla kahveelle.

Notta kuinkas? Olen ihan ekaa kertaa tämmöistä puuhaamassa joten on outoa :)

mulla kans oma tila-auto (7hlö) käytössä aina, ainaki siihen asti ennen ku se laaksahtaa.
meille saa tulla kahville kun haluaa, mä oon lähes poikkeuksetta aina kotona.
lapset on siis 2v2kk ja 1v3kk, ja mä hirveen mielelläni joko pyytäisin meille kaikki tai sit lähtisin ulos, tai sellaseen kotiin jossa on samanikäsiä villikkoja. mulla on kokemusta myös kyläilyistä sellasissa kodeissa, joissa ei oo vielä sisustettu lapsen ehdoilla. toisinsanoen on kaikkea mahdollista cd-levyistä posilliniesineisiin käden ulottuvilla, ja nää meidän hurjat ei niitä rauhaan jätä. ja silloinhan mun kahvittelusta tai seurustelusta ei tuu yhtään mitään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 14:34 honiska kirjoitti:
mulla kans oma tila-auto (7hlö) käytössä aina, ainaki siihen asti ennen ku se laaksahtaa.
lapset on siis 2v2kk ja 1v3kk, ja mä hirveen mielelläni joko pyytäisin meille kaikki tai sit lähtisin ulos, tai sellaseen kotiin jossa on samanikäsiä villikkoja. mulla on kokemusta myös kyläilyistä sellasissa kodeissa, joissa ei oo vielä sisustettu lapsen ehdoilla. toisinsanoen on kaikkea mahdollista cd-levyistä posilliniesineisiin käden ulottuvilla, ja nää meidän hurjat ei niitä rauhaan jätä. ja silloinhan mun kahvittelusta tai seurustelusta ei tuu yhtään mitään.

meillä on just sillai, eilastenehdoilla sisustus :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 14:42 Trillian kirjoitti:
\

no mut sun lapsi on vielä niin pieni, ootas ku se oppii ensin ryömimään ja sit konttaamaan, tarraamaan esineisiin ja viimeistään sit ku se kävelee ja tuhoaa kaiken, sun on ihan pakko laittaa tavarat uuteen järjestykseen jos haluat niiden säilyvän ehjänä..... :whistle: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 14:47 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 14:42 Trillian kirjoitti:
\

no mut sun lapsi on vielä niin pieni, ootas ku se oppii ensin ryömimään ja sit konttaamaan, tarraamaan esineisiin ja viimeistään sit ku se kävelee ja tuhoaa kaiken, sun on ihan pakko laittaa tavarat uuteen järjestykseen jos haluat niiden säilyvän ehjänä..... :whistle: :D

on meillä kyllä jo nyt muuttunut sisustus, tää kun on jo kuukauden kontannut ja nyt viikon noussut tukea vasten seisomaan, hirveetä kun kaikkialle kampeaa ketterästi pystyyn mut ei tajua itse laskeutua alas ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 15:23 Trillian kirjoitti:
on meillä kyllä jo nyt muuttunut sisustus, tää kun on jo kuukauden kontannut ja nyt viikon noussut tukea vasten seisomaan, hirveetä kun kaikkialle kampeaa ketterästi pystyyn mut ei tajua itse laskeutua alas ;)

ai, mä taas sekoilin ku luulin että sulla on ihan pieni vauva... :ashamed:
no, ei kaikkea voi muistaa että annettakoon se anteeksi!!

niin, missäs päin sitä te kaikki tarkalleen asustatte, ja miten on näiden kyälilyjen laita, vai alotetaanko varovasti esim. ulkoilulla puistossa tai tapaamisella jossain perhekahvilassa?
mä heittäydyn ihan rohkeaksi nyt, ja oon ihan valmis ottamaan kaikki kylään jos vaan halua tulemiselle löytyy!
huominen on ainoa päivä joka on mulla aivan täys menoa, joten kaikki perjantaista eteenpäin käy. iltapäivät ei kuitenkaan, silloin mä ravaan laattakaupoissa etsimässä tota suihkun sisustusta...
eli alkuviikosta meille?
kamalaa jos teistä puolet on ihan tuttuja ja oon täällä laukonu vaikka minkälaista mielipidettä.... no, toisaalta teen niin kyllä ihan päin kasvojakin. :ashamed: :D

jos jollain ei ole autoa, voi kyllä läheltä hakeakkin mut pitkältä en lähde hakemaan ku bensarahaa vastaan, tuo meidän lotja kun vie normaaliin kauppakassiautoon nähden yli kaksikertasesti bensaa, n. 17l satasella kaupunkiajossa, joten mulla ei varallisuus yksinkertasesti riitä kuskaamaan kaikkia! =)

mut miten ois tosiaan vaikka heti ylihuomenna, tai sitte alkuviikosta?
minäkö seurankipeä ja vailla sosiaalisia kontakteja? :whistle:

sopiikos meitä 3 kylään teille? Eli, jos vaan kelpaa niin tulen mukkaan. Eli, sovitaanko vaikka maanantaina homiskalla? Tuonko pullat tai jotain? Jos vaikka laitat osoitteen esim yynä meille, niin pysyy todella se yksityisyys.... Sopisko esim klo 11 maissa jo?

Kivaa jos saadaan porukka kasaan! Multa muuten saa tarvittaessa kyydin, autoon mahtuu. :flower:

meille tulee tolloin 8pv tiistaina kodinhoitaja, ja toivomus olis että se ois kodinhoitajan ja perheen aikaa, eli ei silloin ketään kylään. ellei syy oo välttämätön, jota se tuskin tässä kohtaa on?
tiistain jälkeen se tulee seuraavan viikon keskiviikkona, olisko 16.11?
eli nää kaks päivää on sellaset mitkä ei käy ainakaan aamupäivällä, sit puolen päivän jälkeen kyllä, mut nukkuuko teidän lapset silloin?
miten olis sit ens viikon maanantai tai keskiviikko? eli 7 tai 9pv?

maanantai sopis meille, anoppi tulee kylään ensi viikoksi. Ja meillä nukutaan ihan miten sattuu jos nukutaan. Eli kaikki käy. sopikaa te kellä on jo säännölliset päiväunet ym. ja ilmoitelkaa sitten.

eli mulle ja maelle käy maanantai, aika mikä tahansa! meillä muksut nukahtaa puolen päivän jälkeen, ja saan ne kyllä nukkumaan oli talo täynnä porukkaa tai ei!
ei ne, kenen lapset pitää viedä tietyksi ajaksi kotiin nukkumaan, päättäköön mihin aikaa alatte ilmestyä. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 17:48 Äippäliininen kirjoitti:
Me ei taideta päästä....Voi kökkö! =(

Milloinkas te pääsisitte? Voidaanhan me tavata pian uusiksikin, notta päästään geimeihin koko poppoo!

Mut siis mulle käy myös se maanantai, neiti heräilee n 11 maissa joten voin heti ampaista sinne jos ketään ei haittaa että syötän soseet tytölle sitten siellä kylässä? Laitatko H vaikka mulle yynä osoitteen, siis talonumeron ja vaik varmuudeksi jonkun tunnistetiedon (esim se shakkiruutuinen 6 kerroksinen talo)?

Voi kun mie olen niiin innoissani että saan kavereita, vaiks olenkin vanha luuska teihin neitosiin verrattuna :ashamed: =) :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 19:31 Trillian kirjoitti:
Milloinkas te pääsisitte? Voidaanhan me tavata pian uusiksikin, notta päästään geimeihin koko poppoo!

Mut siis mulle käy myös se maanantai, neiti heräilee n 11 maissa joten voin heti ampaista sinne jos ketään ei haittaa että syötän soseet tytölle sitten siellä kylässä? Laitatko H vaikka mulle yynä osoitteen, siis talonumeron ja vaik varmuudeksi jonkun tunnistetiedon (esim se shakkiruutuinen 6 kerroksinen talo)?

Voi kun mie olen niiin innoissani että saan kavereita, vaiks olenkin vanha luuska teihin neitosiin verrattuna :ashamed: =) :flower:

H?? oujee, olen iso Hoo... :D
ja tuota, sä vanha luuska? mietippäs vähän mitä sanot, mun mies on kuitenki sua vielä vuoden vanhempi! ;) :laugh:

joo.... se osote, laitan tulemaan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 20:00 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 19:31 Trillian kirjoitti:

H?? oujee, olen iso Hoo... :D
ja tuota, sä vanha luuska? mietippäs vähän mitä sanot, mun mies on kuitenki sua vielä vuoden vanhempi! ;) :laugh:

joo.... se osote, laitan tulemaan!

Iso H kana asunmaa :) Mulla on paha tapa lyhentää nimet kirjaimiksi, yleensä allekirjoitan omatkin postit etunimen ekalla kirjaimella :) Ei miehet oo vanhoja luuskia koskaan, vain me naiset (=minä) :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2005 klo 14:54 Äippäliininen harmaa kirjoitti:
Pitäkäähän hauskaa huomenna!!! Ja ilmoitelkaa, kun ensi kerran olisi tapaaminen! Sinne sitten mekin tullaan! =) =) =)

Meille saat tulla ihan milloin haluat, vaikka muuten ei joukolla tavattaiskaan!!

:)

koska uudestaan? uskaltakaakin väittää että mä oon malttamaton..

mut oli kiva ku oli vähän seuraa, aamupäivät tuppaa oleman tylsiä. :/ että jos kävis järkkäämään jonkinlaista treffausta kerran viikkoon? ensihoitoa totaaliseen sekoamiseen. =)

niin. mulle käy siis ens viikon aamupäivistä kaikki muut paitsi keskiviikko, ja siitä eteenpäin ei ole mitään hajua. vois vaikka vähän ulkoillakkin jos tulis kuivempia keliä?

Yhteistyössä