Kotipiha kuoli - ketä jäit kaipaamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Kun tuo Kotipiha näemmä kuoli ja ei enää uudelleen entisellään palaa, niin ketä jäit kaipaamaan? Kenen kuulumisia haluaisit kuulla jatkossakin? Kenen elämää olet seurannut?

Minä olen lueskellut lapsettomuuspäikkyjä, Sartsukkaa, Krumeluuta ja Iinaa. Harmi jos heidät olen kokonaan kadottanut...

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Kun tuo Kotipiha näemmä kuoli ja ei enää uudelleen entisellään palaa, niin ketä jäit kaipaamaan? Kenen kuulumisia haluaisit kuulla jatkossakin? Kenen elämää olet seurannut?

Minä olen lueskellut lapsettomuuspäikkyjä, Sartsukkaa, Krumeluuta ja Iinaa. Harmi jos heidät olen kokonaan kadottanut...

Eikös sartsukka kirjottele nykysin vauva palstalla.. www.vauvat.net..

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
siellä Sartsukkaa aina mollattiin ja kävi kotipihalla avautumassa :-p Parempaa kuin kauniit ja rohkeat!

Ootko seurannu sen juttuja siellä? Itse olen ja tiedän ettei häntä juurikaan mollattu,pyysi apua mutta kun joku auttoi niin mikään ei kelvannut,ja sitten vedettiin hernut nenuun kun häntä "mollataan" aina..

Sitähän se Sartsukan meno on kaikkialla, jokaisella palstalla. Ainoa joka on kokenut jotain traagista ja suurta vääryyttä ja häntä pitää ymmärtää ja kaikki on vaikeaa ja ei saa neuvoa tai auttaa.. Sekopää tapaus, ei ihme, että lastensuojelu on hänestä niin kiinnostunut!

No jos esikoinen on adhd-kakara ja täysin vailla kasvatusta sekä kuria, äijä on koko ajan tisseissä kiinni ja peppuseksiä vonkaa ja sitten kuolee yksi lapsi ja pitää tehdä heti perään seuraava korvikkeeksi eikä tulekkaan uutta poikaa vaan tyttö, niin johan sitä isompikin ihminen masentuu! Vielä kun on korvessa jossa kaikki kyttää ja haukkuu, eikä pääse mihinkään eikä ole omaa aikaa (varsinkin kun äijä on tisseissä kiinni ja vonkaa seksiä)... johan sitä mielihyvin antaa lasten alkaa hippasille veitset kädessä yms. Eikä sitä nuorempaakaan pahemmin kasvateta, kun netissä pitää olla tuntitolkullä päivisin rutisemassa kovasta kohtalosta...

niin mitä toi Krumeluu ja Iina sitten on tehny? Kun nyt on Sartsukka arvosteltu ja haukuttu täälläkin palstaämmien toimesta niin haukutaan nyt muutkin sitten tossa avauksessa olleet. Kait noittenkin elämässä jotain mielenkiintoista on sitten, kun pitää kytätä ja juoruta?

No jos esikoinen on adhd-kakara ja täysin vailla kasvatusta sekä kuria, äijä on koko ajan tisseissä kiinni ja peppuseksiä vonkaa ja sitten kuolee yksi lapsi ja pitää tehdä heti perään seuraava korvikkeeksi eikä tulekkaan uutta poikaa vaan tyttö, niin johan sitä isompikin ihminen masentuu! Vielä kun on korvessa jossa kaikki kyttää ja haukkuu, eikä pääse mihinkään eikä ole omaa aikaa (varsinkin kun äijä on tisseissä kiinni ja vonkaa seksiä)... johan sitä mielihyvin antaa lasten alkaa hippasille veitset kädessä yms. Eikä sitä nuorempaakaan pahemmin kasvateta, kun netissä pitää olla tuntitolkullä päivisin rutisemassa kovasta kohtalosta...

No voi herranjumala, kaikkea sitä näköjään on :o

Yhteistyössä