kotikummitus on näemmä riehaantunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mäkään usko, mutta mä pystyn näkemään pikselisössöstä ihan mitä vaan keksin haluta :D :D Se on tää mielikuvitus.

Mistä lähtien tähän on muuten voinut taas kirjoittaa? Tämä ketjuhan rupesi sekoilemaan salaperäisesti :whistle:

entisessä asunnossa jossa asuin mieheni kanssa sattu monenlaista. öisin, jos olin yksin niin mua saatettiin pitää sängyssä paikoillaan, mihinkään en päässyt liikkumaan. Sitten joskus vierestäni mieheni paikalta kuulin hengityksen ja näytti et peiton alla ois joku ja mies oli lähtenyt jo aikasemmin töihin. Olohuoneessa ollessa joskus tuntu sellanen kylmä puhallus. Joinakin kertoina myös meidän ulkona ollut koira reagoi noitten juttujen aikoina ja ei muullon ollut sellainen kuin silloin.

Minä nostan tämän keskustelun nyt... Mutta mulle tuli vaan mieleen yksi juttu joka mulle sattui toissa kesänä.
Sanotaan että riivaajahenkien otollisin aika riehua on tasan kello 03.00 yöllä. Ja yleensä he nimenomaan herättävät ihmisiä siihen aikaan todistamaan tekojaan.
Minä olin siis kesäisenä yönä nukkumassa vanhempieni piha-aitassa, yksin. Heräsin yöllä siihen että naisen ääni huusi kovasti ulkoa nimeäni useaan kertaan. Olin välittömästi täysin valveilla ja pinkaisin aitan terassille, sillä luulin että äitini huutaa minua talon rappusilta, että jotain on hätänä.
Säntäsin siis aitan terassille vain todetakseni pihan olevan aivan hiljainen ja tyhjä. Ääni kaikui vielä päässäni ja se huusi nimeäni, se ei ollut unta.
Menin takaisin aittaan ja sytytin valot, kello oli tasan 03.00 ja silloin tunsin painostavan tunteen ympärilläni. En nukkunut enää sinä yönä.

minä luin tuon ketjun tuossa läpi ja katsoin sen kohutun kuvan enkä nähny siinä kerrassa mitään ihmeellistä.. :whistle: nuo "halvauskohtaukset" kuulostaa niin unihalvauksilta ja.. en tiedä. Skeptinen luonne mulla.
Mitenköhän mun käy jos tosipaikka tulee, kun en osaa Isämeidän- rukousta.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
minä luin tuon ketjun tuossa läpi ja katsoin sen kohutun kuvan enkä nähny siinä kerrassa mitään ihmeellistä.. :whistle: nuo "halvauskohtaukset" kuulostaa niin unihalvauksilta ja.. en tiedä. Skeptinen luonne mulla.
Mitenköhän mun käy jos tosipaikka tulee, kun en osaa Isämeidän- rukousta.

Se kohuttu kuva ei kyllä oel tässä pinossa enää valitettavasti...
Siellä on vain osa siitä mutta ei kokonaisuudessaan....

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Rosalee YÖÖÖÖK. ei saa pelotella :D

Mä kyllä uskon noihin juttuihin. Niin paljon on niitä tarinoita kuulunu lähipiirissä, ja sellaisilta uskovilta, tosikkomaisilta ihmisiltäkin, että ei voi uskoa heidän vain huvin vuoksi pelleilevänsä. Laittakaa ihmeessä ihmiset lisää näitä juttuja! Nämä on aina kiinnostanu minua ja monia muita :xmas:

Meillä täällä kulkee pappi ja joku valkohameinen vanha naishenkilö. Tekivät jatkuvasti kiusaa etenkin tytölle öisin.
Kun tulin uskoon ja pyysin Herraa häätämään nuo henget,eivät ole enää sen jälkeen meitä kiusanneet.

Yhteistyössä