lapsihan se on, sillä on punervat hiukset, pystynenä, leveä mutta kapeahuulinen suu, tyttö luultavasti, silmät suuret ja tummat, syvällä päässä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pantheran mökiltä:
![]()
Juuri tuossa
En ymmärrä miten joku ei tota näe. Onko vika koneessa, silmissä vai päässä!![]()
Mulla on ainakin silmissä, kun mä näen kolme naamaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pantheran mökiltä:
![]()
Juuri tuossa
En ymmärrä miten joku ei tota näe. Onko vika koneessa, silmissä vai päässä!![]()
![]()
Nyt minä näen kaksi naamaa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pantheran mökiltä:
![]()
Juuri tuossa
![]()
Nyt minä näen kaksi naamaa.![]()
![]()
...pitäiskö meidän lähteä vaikka kirjan pariin?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pantheran mökiltä:
![]()
Juuri tuossa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei henkiin tartte uskoa jos ei ole omia kokemuksia.
Mulla on vaikka muille jakaa, joten pakko uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pantheran mökiltä:
![]()
Juuri tuossa
![]()
Siis tässä kuvassa vai, vai etkö siis näe tässä yhtään naamaa??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:lapsihan se on, sillä on punervat hiukset, pystynenä, leveä mutta kapeahuulinen suu, tyttö luultavasti, silmät suuret ja tummat, syvällä päässä...
vaan luitkos mitä mä näen, liekö joku edes mennyt sukulainen...jotenkin on vaikutelma että tytöllä voisi olla hiukset tiukasti päätä myöten, olisikohan letitetty tukkaAlkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Papukaijoja, kaloja ja vaikka mitä - no joo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:vaan luitkos mitä mä näen, liekö joku edes mennyt sukulainen...jotenkin on vaikutelma että tytöllä voisi olla hiukset tiukasti päätä myöten, olisikohan letitetty tukkaAlkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Papukaijoja, kaloja ja vaikka mitä - no joo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:lapsihan se on, sillä on punervat hiukset, pystynenä, leveä mutta kapeahuulinen suu, tyttö luultavasti, silmät suuret ja tummat, syvällä päässä...
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Vahtiiko se myös teidän sänkypuuhia?
Ja onko se nyt sun kans 2+:lla surffailemassa?
Varo vain, se voi nähdä kaikki täällä annetut huijauskeinot!
ehei, ei kummitus jaksaisi vahtia meidän sänkypuuhia...johan se kuolisi tylsyyteen...ai niin sehän on jo vainaa
ja ehdottomasti on mukana palstailussa, se tekee kaikki kirjoitusvirheet joita saan sitten korjailla hiki hatussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pantheran mökiltä:
![]()
Juuri tuossa
![]()
Siis tässä kuvassa vai, vai etkö siis näe tässä yhtään naamaa??
![]()
Tossa sun kutistamassa on yks, ne kaks muuta mä rengastin tohon yhteen viestiini (se on aijaan kuva, pitää klikata suuremmaksi niin ne rengastukset näkyy)![]()