kotikummitus on näemmä riehaantunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Pantheran mökiltä:
54mbxgm.jpg

Juuri tuossa

En ymmärrä miten joku ei tota näe. Onko vika koneessa, silmissä vai päässä! :)

Mulla on ainakin silmissä, kun mä näen kolme naamaa :o :laugh:

Nyt minä näen kaksi naamaa. :laugh: :o

mä en ole itse kokenut (koska en ole tarpeeksi vahva hengille) Mutta hyvä ystäväni niitä kokee. Ne alkoivat kun ystäväni äiti kuoli syöpään n. 2 vuotta sitten. Sen jälkeen ystäväni on aistinut ja kuullut henkiä. Ne ei kummittele, ovat hyviä.
Esim. 1. on ollut netissä, ja yhtäkkiä sun konees on jossain jumala-sivuilla. Ystävä otti äkkiä nettisivun ylös ja yritti uudelleen. Ei koskaan päässyt.
2. Niitten ovella on seissyt joku hahmo, ja kissatkin on murisseet ja pörhistelleen karvojaan.
3. Leijailee unissaan toisten kotona ja näkee mitä muut tekevät. Myöhemmin ovat varmistuneet todeksi.
4. On käynyt monta kertaa ennustajalla ja ennustaja on kertonut et ystävän äiti yrittää kertoa jotain. Et äiti ei oo viel rajan toisel puolella.
5. Ystävä kun on rukoillut isä meidän-rukouksen, niin henget eivät tulleet enään niin voimakkaasti esiin.
Mun entinen naapurini kuoli liikenneonnettomuudessa joskus ysikytluvun puolivälissä. Tässä alkuvuonna olin juttusilla yhden toisen äidin kanssa, jotka asuivat tässä talossa jokunen vuosi sitten. Tää äiti kysyi multa et polttiko tää mun entinen naapurini tupakkaa, mä et joo. Tää naapuri polttelee tupakkaa siinä puuhellan edessä edelleen. Kuuluu sytkärin napsetta. Ja siitä missä Sirpa aina poltti. Tää perhe muutti pois siitä talosta, nykyisien asukkaiden kanssa en oo ollut juttusilla.
Huh, kun sydän tykyttää...Onneksi kohta toi iskä tulee kotiin..

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Pantheran mökiltä:
54mbxgm.jpg

Juuri tuossa

...pitäiskö meidän lähteä vaikka kirjan pariin? :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Pantheran mökiltä:
54mbxgm.jpg

Juuri tuossa

...pitäiskö meidän lähteä vaikka kirjan pariin? :whistle: :whistle:

Tai vaikkapa pyykkäämään hetkeksi? :whistle: :saint:

Pantheran mökiltä:
54mbxgm.jpg

Juuri tuossa

Siis tässä kuvassa vai, vai etkö siis näe tässä yhtään naamaa??
:o

Pantheran mökiltä:
54mbxgm.jpg

Juuri tuossa

Tossa sun kutistamassa on yks, ne kaks muuta mä rengastin tohon yhteen viestiini (se on aijaan kuva, pitää klikata suuremmaksi niin ne rengastukset näkyy) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
lapsihan se on, sillä on punervat hiukset, pystynenä, leveä mutta kapeahuulinen suu, tyttö luultavasti, silmät suuret ja tummat, syvällä päässä...

Suurinpiirteen näin mäkin olen tän tulkinnu, tosin aluks katoin että vanha nainen, mutta laps -tyttö- se minust ihan selkeesti on.

Papukaijoja, kaloja ja vaikka mitä - no joo. :D
vaan luitkos mitä mä näen, liekö joku edes mennyt sukulainen...jotenkin on vaikutelma että tytöllä voisi olla hiukset tiukasti päätä myöten, olisikohan letitetty tukka

Juu, mie kommentoinkin siihen jo. :)
Paikalla ollu asutusta kauan. Sieltä on löytyny mm. kampakeraamisen ajan ruukun paloja tms., yks aitta on 1700-luvun alkupuolelta siinä pihassa, siellä on jotain kiviä, joissa on vuosilukuja yms yms ym.

lapsihan se on, sillä on punervat hiukset, pystynenä, leveä mutta kapeahuulinen suu, tyttö luultavasti, silmät suuret ja tummat, syvällä päässä...

Juu. Ehkä sitten on niin että jotkut ei näe noita asioita, että ne on ohjelmoitu sellasiksi. Ja me toiset taas koetaan ja nähdään?
En muuten ymmärrä miksei joku näe tuossa kasvoja.

Oon kattellu sellasia muitakin historiallisia aavekuvia, jotka ei luultavasti ole nykyaikasia väärennöksiä, ja omituista kyllä, se naama on niilläkin ollut tollanen, eli isot mustat pallot silmien kohdalla, niinku aukot. Ihmeen saman näkösiä.

Minulla näitä henkimailman kokemuksia on jokusia. Viimeisin tältä kesältä. Minun veli kuoli kesäkuun alussa. Sain tiedon hänen heikosta tilasta ja lähdin tunnin sisällä ajelemaan kotiseudulle (n 450 km) ja ehdin Tyksiin ajoissa. Olin hänen vierellään ja raportin vuoksi kuolin hetkellä juuri odotushuoneessa. Veljeni kuoli aamulla.
Samana iltana tehtiin tyttöni kanssa nukkumaan menoa. Huoneessa joka oli ensin veljeni ja sitten minun huoneena. Minä lueskelin tyttö touhusi omiaan kun yhenäkkiä kattovalo sammui. Ihmettelin kyllä kun lamppu meni niin, ettei edes kertaakaan räpsässyt tai pitänyt mitään ääntä. Laitoimme pikkuvalon päälle ja tyttö hieroi vielä jalkojanikin, kävi vessassa ja ehti jo nukahtaa (eli ainakin 20 minuuttia kului) kun lamppu syttyi jälleen.

Merkkaan minäkin. Mulla on yksi yliluonnollinen kokemus n. 7 vuoden takaa. Pitkä tarina, mutta vieläkin saa selkäkarvat pystyyn. Uskossa oleva tätini on sitä mieltä, että olen kohdannut itse Saatanan. :| Muutenkin joskus olen tuntenut kuolleiden läsnäolon, enoni ja vaarini, mutta ne ei ole minua kovasti pelottanut, koska eivät ole tuntuneet pahoilta kohtaamisilta.

Mun tätini näkee unissaan kuolemia, äitini on tuntenut outoja tuntemuksia ja muutamaa hetkeä myöhemmin on tullut soitto jonkun kuolemasta.

Merkkailenpa minäkin tämän kun näitä on hauska lukea vaikka meinaakin vähän iltasella yksin valvoskellessa pistää mielikuvituksen liikkeelle. :)

Aikoinaan kaverin muutettua meiän entiseen kämppään siellä alkoi astiat itsekseen kaapeissa helisemään ja pussit rapisemaan. Meidän siellä asuessa ei ollut mitään.
Oltiinpa kerran kaverin kanssa näkevämme jonkun katselevan sieltä ikkunasta pihalle kun itse olimme ulkona eikä heillä ollut ketään kotona. Tiedä sitten tekikö pienten tyttöjen simmut tepposet vai oliko siellä oikeasti joku.

minulla on myös pari kokemusta..

Muutama vuosi sitten olimme mieheni kanssa ystäväpariskuntamme mökillä. Mökki oli vanha joka oli ollut joskus ennenvanhaan asuinkäytössä ja sijaitsi syrjässä metsätien varrella. Illalla miehet alkoivat kertomaan kummitusjuttuja meitä kai pelotellakseen mutta lopettivat kuitenkin kun alkoi hieman heitäkin jännittää.

Menimme mieheni kanssa vierashuoneeseen nukkumaan ja maatessani sängyllä kuulin askelia yläkerrasta. Siellä oli yksi huone kuulemma. Ensin ajattelin vanhan talon natisevan tai siellä olevan hiiriä, mutta pian äänet kävivät kovin selviksi ihmisen askeliksi jotka lähenivät ja loittonivat. Aivan kuin joku olisi kävellyt siellä edestakaisin.
Ravistelin miestäni ja käskin kuunnella ääniä. Ensin mieheni oli hämillään ja vähän vihainen miksi kuvittelen moisia, mutta aikansa kuunneltuaan hän lähti ystäväpariskuntamme huoneeseen hakemaan heitä kanssamme katsomaan yläkertaan onko siellä joku kutsumaton vieras.

Miehet ottivat taskulamput ja kättä pidempää ja niin kaikki neljä nousimme portaita yläkertaan. Mieheni ystävä yritti avata oven mutta se oli lukossa. Hän ihmetteli miksi se on kiinni koska se ei yleensä kuulemma ollut. Sitten hän vielä ihmetteli enemmän kun tajusi että huoneen saa lukkoon vain sisäpuolelta. Miehet lähtivät hakemaan kuitenkin avainta ja palasivat ovelle sen kanssa. Ovi ei auennut! Se oli meille kaikille jonkinlainen järkytys eikä uni meinannut kunnolla tulla sen jälkeen.

Seuraavana päivänä menimme uudelleen yläkertaan ja kappas, ovi aukesi..
En ymmärrä mitä siellä tapahtui mutta vannoin etten ikinä enään lähtisi koko mökille. Toisin kävi ja seuraavan kerran vietimme yömme yläkerrassa eikä tapahtunut mitään.

Toinen kokemukseni on kun nukahdin kotona sohvalle. Heräsin tuulenvireeseen kasvoillani ja tunsin jonkun todella pahan läsnäolon.
Yritin huutaa ja nousta ylös mutta en kyennyt liikkumaan enkä saanut suutani auki. Hetken minusta tuntui että nyt kuolen, ihan kuin joku olisi yrittänyt repiä sielua kehostani. Aloin mielessäni rukoilemaan Taivaan Isää ja paha meni pois. Siirryin täristen makuuhuoneeseen mieheni vierelle nukkumaan ja rukoilin uudestaan ja nukahdin kädet ristissä.
Se on ollut elämäni kamalin kokemus.

Minäkin tutkiskelin tuota Pantheran mökkikuvaa....Ne kasvot näin siinä heti, mutta sitten kun katsoin oikein tarkkaan, siinä kasvojen vieressä on toinen pieni heijastuma, jossa on selvästi pieni lapsi aikuisen sylissä, niin, että aikuisen käsi menee poikittain lapsen yli.....ja lapsella on käsi suun edessä......

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Vahtiiko se myös teidän sänkypuuhia?

Ja onko se nyt sun kans 2+:lla surffailemassa?
Varo vain, se voi nähdä kaikki täällä annetut huijauskeinot!

ehei, ei kummitus jaksaisi vahtia meidän sänkypuuhia...johan se kuolisi tylsyyteen...ai niin sehän on jo vainaa

ja ehdottomasti on mukana palstailussa, se tekee kaikki kirjoitusvirheet joita saan sitten korjailla hiki hatussa :D

:laugh:

Pantheran mökiltä:
54mbxgm.jpg

Juuri tuossa

Tossa sun kutistamassa on yks, ne kaks muuta mä rengastin tohon yhteen viestiini (se on aijaan kuva, pitää klikata suuremmaksi niin ne rengastukset näkyy) :whistle:

Mä en ainakaan näe tuossa mitään naamaa! Olenkin vissiin tosi tyhmä :laugh:
Tai sit se johtuu vaan siitä että kun en usko,niin en myöskään näe...

Yhteistyössä