kotikummitus on näemmä riehaantunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Mulla on vähän samanlainen kokemus kuin Fang Annilla. Olin yöllä hereillä, just olin vauvan syöttänyt. Yhtäkkiä tuli aivan hirveä olo. Jokin otti mua ranteista kiinni ja piti käsiä sänkyä vasten, yritin huutaa, mutta en pystynyt. Yhtäkkiä tuli Isä meidän rukous mieleen ja ajatuksissa sen lausuin. Sain kädet taas irti ja pystyin hetken päästä puhumaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

"Olin yöllä hereillä"

Ei kyllä sit yhtään saisi lukea tälläsiä. Koska kun pelottaa, niin kaiken maailman henget (tai mieleikuvitus) riehaantuu ja alkaa outoja kolinoita kuulua. Äskenkin, kun olin suihkussa ja pesin naamaa, niin tuli ihan järkyttävä tunne, että joku katselee siinä vieressä, ja avasin sit silmät, eikä siinä ketään ollut ja sitten koira pesuhuoneen oven takana alkaa haukkumaan, murisemaan ja hyppimään ovea vasten. Mitä ei normaalisti ikinä tee. Enkä edes kirkaissut tai mitään, mistä olisi voinut pelästyä. Kai se sit vaistosi, et mua pelotti. Työkeikkakin peruuntui illalta, niin olen ihan yksikseen täällä. Jaihan vetelät housuissa kiitos tein pelottelujen.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mä en kyllä usko yhteenkään kummitusjuttuun .
pullakahvit sille joka mulle oikeen kummituksen näyttää :xmas:

peesi! :wave: ja samaa koskee jeesus ja jumala ja sen semmosta. en vaan usko ennen ku näen. :whistle:

Mä en myöskään usko moisiin jutuihin, mutta ovat kyllä kieltämättä mielenkiintoisia.
Ihan mielellään tapaisin "kummituksen" tai kokisin kummittelua, ehkä sitten muuttaisin kantaani?

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:

Onhan sellattinen valokuvaan tarttunut...
Tai mistä helkatista minä tiiän mikä se on.

kuvia voi muokata. ;) onko sulla kuvia kummituksista?

tarkotin ihan live tapaamista kummituksen kanssa B)

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:

No se ikivanha kummituskuva jonka olen joskus tänne linkittänyt. Otin aikoja sitten mökillä muksuist kännyllä kuvan, ja siihen tuli ylimääränen naama mukaan. Ei ole muokattu kuva.

Mähän kanssa kuvasin koiraa metsässä eräänä iltana, ja siihen kuvaan tuli ihme palloja. Kuva siis meni pilalle. Sitten mä linkitin sen tänne ja joku sanoi että henkimaailmasta kiinnostuneet kutsuvat niitä ORBSeiksi, ja orbsit ovat jotain henkiä.

Mä olen siis kuvannut henkiä :saint:

peesi! :wave: ja samaa koskee jeesus ja jumala ja sen semmosta. en vaan usko ennen ku näen. :whistle:

Mä taas uskon ennemmin kummituksen koska sellasen olen kuullut kolistelevan ja nähnyt tavaroiden vaihtaneen paikkaa mutta jeesus tai jumala tms ei oo ikinä mulle mitään puhunut...

No se ikivanha kummituskuva jonka olen joskus tänne linkittänyt. Otin aikoja sitten mökillä muksuist kännyllä kuvan, ja siihen tuli ylimääränen naama mukaan. Ei ole muokattu kuva.

voitko linkittää sitä uudelleen ku en oo nähny. :saint: pliis. kiinnostaa kovasti tommoset jutut mutta vielä en oo nähny todisteita (tarpeeks vakuuttavia) että kummituksia on olemassa. :whistle:

olis varmaan kannattanu pyyhkiä kameran linssi ennen kuvaamista :wave:

:D Toi oli semmonen jännä, kun mä räpsin kuvia luoksetulosta (niistä tulee aina tosi vinkeitä) ja otin niitä kuvia miljoona perätysten. No en miljoonaa mutta yli kymmenen. Sarjassa kuvasin. Ja tossa yhdessä vaan on noita.

Mä henkilökohtaisesti epäilen itikkaparvea.

Dodih... Koklataas näkyykö suoraan... Nii, tuossa se naama on; muksujen takana oikeella, suht yläreunassa.

kummitus.jpg

Yhteistyössä