P
päätön ratsumies
Vieras
mä en kyllä usko yhteenkään kummitusjuttuun .
pullakahvit sille joka mulle oikeen kummituksen näyttää :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Mulla on vähän samanlainen kokemus kuin Fang Annilla. Olin yöllä hereillä, just olin vauvan syöttänyt. Yhtäkkiä tuli aivan hirveä olo. Jokin otti mua ranteista kiinni ja piti käsiä sänkyä vasten, yritin huutaa, mutta en pystynyt. Yhtäkkiä tuli Isä meidän rukous mieleen ja ajatuksissa sen lausuin. Sain kädet taas irti ja pystyin hetken päästä puhumaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä en kyllä usko yhteenkään kummitusjuttuun .
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä en kyllä usko yhteenkään kummitusjuttuun .
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä en kyllä usko yhteenkään kummitusjuttuun .
Onhan sellattinen valokuvaan tarttunut...
Tai mistä helkatista minä tiiän mikä se on.
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä en kyllä usko yhteenkään kummitusjuttuun .
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä en kyllä usko yhteenkään kummitusjuttuun .
kuvia voi muokata.onko sulla kuvia kummituksista?
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä en kyllä usko yhteenkään kummitusjuttuun .
peesi! :wave: ja samaa koskee jeesus ja jumala ja sen semmosta. en vaan usko ennen ku näen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mä en kyllä usko yhteenkään kummitusjuttuun .
kuvia voi muokata.onko sulla kuvia kummituksista?
No se ikivanha kummituskuva jonka olen joskus tänne linkittänyt. Otin aikoja sitten mökillä muksuist kännyllä kuvan, ja siihen tuli ylimääränen naama mukaan. Ei ole muokattu kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:olis varmaan kannattanu pyyhkiä kameran linssi ennen kuvaamista :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei henkiin tartte uskoa jos ei ole omia kokemuksia.
Mulla on vaikka muille jakaa, joten pakko uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei henkiin tartte uskoa jos ei ole omia kokemuksia.
Mulla on vaikka muille jakaa, joten pakko uskoa.
oot tietenki sieniä syöny :wave: