kotikummitus on näemmä riehaantunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Koska kyseessä on ilmeisesti lapsi, niin komenna olemaan ihmisiksi. Kyllä henkimaailmankin lapset pitää osata käyttäytyä. B)

Tämä on tosi,kun joskus tekee jotain mistä ette pidä niin komennat ponnekkaasti "jos meinaat asua täällä,niin käyttäydy kunnolla,muuten häädän sut pois.

Voi viellä kokeilla pari kertaan olitko tosissas koska niinhän lapset käyttäytyy,mutta seuraavaks soitat näille henkimaailaman ihmisille ja kyselet.Tämä kyseinen henki on koko ajan läsnä koska toden näiköisesti talonne on sen koti,ja muu perhe asunut siellä joskus.Tietää että olet tosissasi.
Voi tietysti olla että teille on käynnyt huono tuuri ja henki on luonteeltaan tuhma,kiusaa ja piinaa niin kauan ennen kuin se häädetään.
Mulla on sellainen käsitys että täällä kummittelee lapsi ja koira! Kun sänkyä tuupataan, ja kylmä puhallus tuntuu jalassa, tulee ihan mieleen isohko koira joka tulee herättelemään...en vaan tiedä onko olemassa eläin kummituksia

Voihan olla että se lapsi ja koira on kuolleet joskus samassa onnettomuudessa ja koira jäännyt vahtimaan lasta henki maailmaan,koira yrittää kertoa jotain vaikka aikaa jolloin tapaturma sattui,seuraa tilannetta ja katso kelloa milloin koira on lähellä.
Tapaturmassa kuollet ihmiset voi jäädä tälle puolelle kertomaan jotain,ja varsinkin silloin kun jutussa on jokin epämääräisyys,vaikka joku on tehnyt sen tahalleen.
Ne kahvojen rynkytykset voi olla varoitus jostain millä tavalla nämä kaksi henkeä on kuollut,ne hakee teidän huomioo ja yrttää saada apua,seuraa niitä jos voit ja uskallat tai ota joku henkimaailaman ihminen mukaan.

Mutta jos on kiusaajia niin ne on häädettävä.
Minkä ikäinen tuo henki suunnilleen on? Olisko mahdollista että teidän talossa tai sen rakentamista edeltävänä aikana olis sattunut jotain missä lapsi ja koira olisi kuollut....voi mennä sadankin vuoden päähän tai pidemmälle.

Sen tiedän, että edellisillä asukkailla on monta lasta ja oli ollut myös koira, mutta en tiedä onko lapsista kukaan kuollut
ja ennen tätä taloa paikalla on ollut asutusta aiemminkin, en vaan tiedä mistä saisi tietoa ennen vanhaan alueella tapahtuneista onnettomuuksista

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Vahtiiko se myös teidän sänkypuuhia?

Ja onko se nyt sun kans 2+:lla surffailemassa?
Varo vain, se voi nähdä kaikki täällä annetut huijauskeinot!

ehei, ei kummitus jaksaisi vahtia meidän sänkypuuhia...johan se kuolisi tylsyyteen...ai niin sehän on jo vainaa

ja ehdottomasti on mukana palstailussa, se tekee kaikki kirjoitusvirheet joita saan sitten korjailla hiki hatussa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Koska kyseessä on ilmeisesti lapsi, niin komenna olemaan ihmisiksi. Kyllä henkimaailmankin lapset pitää osata käyttäytyä. B)

Tämä on tosi,kun joskus tekee jotain mistä ette pidä niin komennat ponnekkaasti "jos meinaat asua täällä,niin käyttäydy kunnolla,muuten häädän sut pois.

Voi viellä kokeilla pari kertaan olitko tosissas koska niinhän lapset käyttäytyy,mutta seuraavaks soitat näille henkimaailaman ihmisille ja kyselet.Tämä kyseinen henki on koko ajan läsnä koska toden näiköisesti talonne on sen koti,ja muu perhe asunut siellä joskus.Tietää että olet tosissasi.
Voi tietysti olla että teille on käynnyt huono tuuri ja henki on luonteeltaan tuhma,kiusaa ja piinaa niin kauan ennen kuin se häädetään.
Mulla on sellainen käsitys että täällä kummittelee lapsi ja koira! Kun sänkyä tuupataan, ja kylmä puhallus tuntuu jalassa, tulee ihan mieleen isohko koira joka tulee herättelemään...en vaan tiedä onko olemassa eläin kummituksia

Voihan olla että se lapsi ja koira on kuolleet joskus samassa onnettomuudessa ja koira jäännyt vahtimaan lasta henki maailmaan,koira yrittää kertoa jotain vaikka aikaa jolloin tapaturma sattui,seuraa tilannetta ja katso kelloa milloin koira on lähellä.
Tapaturmassa kuollet ihmiset voi jäädä tälle puolelle kertomaan jotain,ja varsinkin silloin kun jutussa on jokin epämääräisyys,vaikka joku on tehnyt sen tahalleen.
Ne kahvojen rynkytykset voi olla varoitus jostain millä tavalla nämä kaksi henkeä on kuollut,ne hakee teidän huomioo ja yrttää saada apua,seuraa niitä jos voit ja uskallat tai ota joku henkimaailaman ihminen mukaan.

Mutta jos on kiusaajia niin ne on häädettävä.
Minkä ikäinen tuo henki suunnilleen on? Olisko mahdollista että teidän talossa tai sen rakentamista edeltävänä aikana olis sattunut jotain missä lapsi ja koira olisi kuollut....voi mennä sadankin vuoden päähän tai pidemmälle.

Sen tiedän, että edellisillä asukkailla on monta lasta ja oli ollut myös koira, mutta en tiedä onko lapsista kukaan kuollut
ja ennen tätä taloa paikalla on ollut asutusta aiemminkin, en vaan tiedä mistä saisi tietoa ennen vanhaan alueella tapahtuneista onnettomuuksista

Kirjastossa on vanhoja paikallis lehtiä ja netistä löytää myös,mutta pitää osata hakea se oikein, vaikka kaupunkinne nimi ja onnettomuudet gookleta niin saat jotain ja vaihda haku sanaa niin voi löytyä vaihtoehtoja.

Se voi olla tosi vanha juttu tai sitten aika tuorekkin vaikka 50v sitten tapahtunut.Voit kysellä naapureilta sillain kauttarantain jos siinä on joku joka asunut kauan,että ...kuule mitä tossa meidän talon paikalla on ollut ja milloin..näit saat pikkasen vuosi lukuja selville niin ei tarvii kahlata 200v taakke päin alusta asti.Ja joistain kaupungeista on tehty tietyn väliajoin kirja jossa koottu parhaimmat ja pahimmat asiat tietyltä aika väliltä...vaihtoehtoja on monta ja vie aikaa saada selville tai sitten joku vanha ihminen sanoo sulle ohimentäessä "kuule tässä se tapahtui silloin aja silloin,oli se kamalaa....
mutta jos epäröit että sekaannut liikaa henki maailmaan niin ota ammattilaiset selvittää.

Mun miehen kotitalo sijaitsee saksalaisten 2. maailmansodan aikana rakentaman kenttäradan vieressä. Siinä kohdalla on ollut aika iso ja tärkeä asema, ihan talon takana on poteroita, asemarakennuksen pohjia ja jäänteitä jne. tuota rataahan on rakentaneet vangit, lähinnä puolalaiset ja venäläiset, joille saksalaiset ei tunnetusti oo olleet mitenkään helläkätisiä. Siksi rataa kutsutaan kuolemanradaksi.

Siinä lähellä on ns. vankien hautausmaa, ja kun tuo on pikkukunnalle tärkeä turistikohde, haluttiin siihen hautuumaallekin opasteet ja kyltit jne. Miehen isää pyydettiin viemään nuo kyltit paikoilleen, kun asuu vieressä ja maasto on tuttu. Oli talvi, ja hämärä, mutta appiukko tuntee paikat pimeässäkin kuin omat taskunsa. Lähtivät miehen kanssa viemään kylttejä, paikkaan jossa monta kertaa käyneet ennenkin. matkaa oli n. 300m. Mutta eivät löytäneetkään sitä...tuolla matkalla, siis lumikelillä missä jää jäljet ja huomaa mistä on kävellyt jne. appiukko käveli harhaan! Kävelivät ja kävelivät, palasivat takaisn ja etsivät, mutta paikkaa ei enää löytynytkään! Ja koko ajan kulkevat samaa reittiä joelle kalalle, eli reitti on tuttu! Lopulta piti palata tyhjin toimin takas. Sen jälkeen on taas löytynyt se paikka, kun ei oo ollut opasteita tarkoitus laittaa...appiukkokaan ei oo mikään taikauskoinen tms. mutta sanoi, että ei ne onnettomat halunneet kansainvaellusta haudalleen, vaan levätä rauhassa.

Meillä vähän väliä hävii tavaroita ja yhtäkkiä ne onkin paikallaan.
Parhaiten on jääny mieleen joskus 2 vuoden takaa, kun etin mun tupakka-askia. Muistan varmasti jättäneeni sen keittiön pöydälle. Ei ollu siinä. Kävelin pitkin kämppää ja etin. Kävelin keittiön läpi moneen kertaan, eikä näkyny missään. Luovutin ja olin jo lähössä ostamaan uutta, kun näin sen keittiön oviaukon keskellä :whistle: Olin muka kävelly sen yli monta kertaa näkemättä sitä.

Toinen oli tässä jokunen kuukaus sitten, kun toi pikku-ukko oli käyny aamulla vessassa. Oli yksin hereillä ja tuli outona herättää mua. "Se tyttö sano KIITOS(muutti ääntään kimeeks) ja heilutti ovenkahvaa." Kävin kattomassa ja tyttö nukku ihan sikeesti, eli ei ainakaan se ollut.
Mä oon muutenkin kauheen hysteerinen ihminen ja pelkään kaiken maailman pimeyttä ja siellä olevia hirviöitä (liikaa kauhuleffoja :whistle: :kieh: )
Eikä helpota sekään, että meille yhä tippuu ton kuolleen postia tänne...

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ettei:
vaan korvien välissä puhaltaisi?

sekin on mahdollista, mutta sitten tuulee myös niiden vieraiden vintillä jotka ovat kokeneet saman

Seura tekee yleensä kaltaisekseen ;)

juuh, tällä palstallahan mä päivittäin vietän aikaa...ilmankos kun korvien välissä tuuli ulvoo tyhjässä tilassa :D
Hyvä-hyvä-hyvä!!

:D :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Parhaiten on jääny mieleen joskus 2 vuoden takaa, kun etin mun tupakka-askia. Muistan varmasti jättäneeni sen keittiön pöydälle. Ei ollu siinä. Kävelin pitkin kämppää ja etin. Kävelin keittiön läpi moneen kertaan, eikä näkyny missään. Luovutin ja olin jo lähössä ostamaan uutta, kun näin sen keittiön oviaukon keskellä :whistle: Olin muka kävelly sen yli monta kertaa näkemättä sitä.

Toinen oli tässä jokunen kuukaus sitten, kun toi pikku-ukko oli käyny aamulla vessassa. Oli yksin hereillä ja tuli outona herättää mua. "Se tyttö sano KIITOS(muutti ääntään kimeeks) ja heilutti ovenkahvaa." Kävin kattomassa ja tyttö nukku ihan sikeesti, eli ei ainakaan se ollut.
Mä oon muutenkin kauheen hysteerinen ihminen ja pelkään kaiken maailman pimeyttä ja siellä olevia hirviöitä (liikaa kauhuleffoja :whistle: :kieh: )

Ei niitä henkiä tarvii pelätä,ne on joskus ollu eläviä ja jostain kumman syystä ne ei ole päässy rajan yli...joskus niitä tarvii auttaa koska jokin asia on jäännyt kesken ja elävän on se saatettava loppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä tuon kuvan pointti tuossa on Lunatic? Nukke seisoo nurkan takana? TOoosi pelottava.

Niin minkä kuvan pointti? En ole mitään kuvia laittanu. Onkos aamutapu jääny ottamatta! :laugh:

Varmaan on sitten multakin jääny se aamutabu ottamati... :whistle:

:o Mä mitään kuvia nähny myöskään, selasin koko ketjun läpi mutta ei :o

Merianna: pitäiskö pyytää yhtä kaveria käymään teillä, on näistä jutuista kiinnostunut ja "kokenut", sanoo auttaneensa monia henkiä rajan yli... itte suhtaudun juttuihinsa aika skeptisesti kun en oo itse kokenut mitään. Mutta hän varmaan matkustais mielelläänkin sinne kattomaan mikä tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Mikä tuon kuvan pointti tuossa on Lunatic? Nukke seisoo nurkan takana? TOoosi pelottava.

Niin minkä kuvan pointti? En ole mitään kuvia laittanu. Onkos aamutapu jääny ottamatta! :laugh:

Merianna: pitäiskö pyytää yhtä kaveria käymään teillä, on näistä jutuista kiinnostunut ja "kokenut", sanoo auttaneensa monia henkiä rajan yli... itte suhtaudun juttuihinsa aika skeptisesti kun en oo itse kokenut mitään. Mutta hän varmaan matkustais mielelläänkin sinne kattomaan mikä tilanne.

Ja sata varmalla oli; Lunatic on sen itte poistanu... Ja kuin muistelisin, ettei ole ihan ensimmäisiä kertoja kun hää näin tekee... :whistle:

Ja sata varmalla oli; Lunatic on sen itte poistanu... Ja kuin muistelisin, ettei ole ihan ensimmäisiä kertoja kun hää näin tekee... :whistle:

Niin, tekee nyt itte tähän ketjuun lisää kummituksia :kieh:

No laitoithan ;) Ilmeisesti otit juuri tällaisen ''ovelan'' vitsisi takia sen pois :p

Kertokaas ihmiset lisää näitä juttuja! Ja jos joku tietäis hyviä kotimaisia linkkejä missä ihmiset kertoo omia kokemuksia kummituksista. Minä vaan näen kummitus unia, en sen kummempaa ;)

Shocked.gif

Rati riti ralla.lallaa lallal lallaa. APUA!!!!
Minä kyllä säihky meen lukee tälläisia ja sitten kun mies on yöllä kalassa niin oon kuin pöyröö kotona |O

www.alhainen.net/kummitus on muistaakseni osoite, mistä kokemuksia voi lukea enemmänkin. Meillä kanssa kotitalossa kummittelee ihan sikana, ja tänne mun luukkuunkin seurasi jokunen räyhänhenki. Itse pidän raamattua aina esillä, koska mun näkökannan mukaan henkimaailman jutut on saatanan pelotteita, joihin auttaa usko jumalaan. Ja kotitalossa on tapahtunut paljon pahaa, väkivaltaa ja muutenkin on surullinen talo, joten siellähän se saatana mielellään riehuu. En nyt väitä ap. perhettä surulliseksi, mutta ehkä entiset asukkaat ovat olleet, tai joskus sillä paikalla on tapahtunut paljon pahaa. Paras tapa on vaan huutaa, että ei pelottelut yhtän kiinnosta, että lähtekee pois täältä, rukoilla ja lukea raamattua. Näin ainakin mun luukku pysyy asuttavana. Jos ei Jumalaan usko, niin sit tarvii kai vaan muuten vakuuttaa, että ei pelota.

Muistakaa myös muutama juttu. 1)Jos vaikka vanha puutalo, erityisesti hirsirunko. naksuu ja poksuu koko ajan. 2)Ihminen saattaa kokea todella aitoja juttuja, kun unitila ja valvetila menee sekaisin. Sitä ei edes itse tajua, joten todella uskoo kokeneensa ja nähneesä kaikkea.3)Ja jo valmis asenne/kuulopuheet siihen, että tässä on jotain outoa joskus sattunut, niin johan sitä jo sitten alkaakin yllättäen kokemaan itsekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Enpä osaa sanoa kummitteleeko meillä, mutta talon pohjoispäässä on joskus tunne, että nyt en olekaan yksin. Eikä mikään kiva tunne ole. Ihan kuin siellä olisi jotain häijyä. :| :o

Onneks olkoon tunnet henkimaailman,noi se mullakin alko..tunsin ekaks pahan ja sydän tykytti mutta se oli vaan pelkoa asiasta jost ei tiennyt.

Mene sinne ja kuulostele miksi olosi muuttuu,jos jatkuu pelkona ja vaistoat pahaa niin mene pois,silloin siellä on paha...
Mutta jos olosi muuttuu rauhalliseks niin siellä ei ole pahoja vaan levottomia henkiä jotka haluu ottaa suhun yhteyden

eli onko teidän asunnossa joskus kuollut joku tyttö ja hänen postia tulee yhä teille vai miten?

voithan ainakin kertoa hälle ja kysyä mitä mieltä on...

Alkuperäinen kirjoittaja miero:

eli onko teidän asunnossa joskus kuollut joku tyttö ja hänen postia tulee yhä teille vai miten?

En tiiä yhtään mitä täällä on tapahtunut, mutta kerran vahingossa avasin erään kirjeen(luulin omakseni), joka olikin osotettu jonkun naisnimisen kuolinpesälle. Samalle naishenkilölle tulee jos jonkin näköstä postia tänne
:/ En mä tiiä onko se täällä kuollu vai mitä.

Yhteistyössä