kotikummitus on näemmä riehaantunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Olen varmaan aiemmin kertonut meillä kummittelevan. Lähinnä se on ollut sellaista nukkuvien herättämistä sänkyä täristämällä tai vetäen peittoa pois päältä (on tehnyt tätä myös vieraille, jotka ovat olleet yötä, eivätkä he ole tienneet kummituksesta). Kerran on käynyt koputtelemassa ovelle. Nyt kuitenkin kummittelu on kiihtynyt, valot syttyvät itsestään, kylppärin ovea rynkytetään (ainakin kerran itsekin kuulin kun yksi pojista oli suihkussa, että kylppärin ovea rynkytetään ja poika tokaisi kiukkuisena "no mitä nyt", ja kotona ei ollut muita kuin suihkussa ollut poika ja minä isomman tyttöni kanssa, tytön huoneessa...) ja just äsken kun oltiin keittiössä, mies sattui katsahtamaan ovelle ja sanoi, ai onko M. myös kotona? Keittiön ohi kulki lapsi joka kurkisti keittiöön, sanoi mies, ja näytti M:lta...mutta eipä ole M. kotona, ainoa lapsi joka kotona oli, oli meidän kanssa keittiössä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Isaa83:
asutteko jossain vanhassa talossa vai ihan kerrostaloasunnossa?

kiinnostaa tietää, että mihin kannattaa varautua jos ostaa vanhan talon. :D
tämä on kerrostalo, mutta ennen kun on alettu näitä rakentaa on purettu vanhaa asutusta, tässä on ollut jonkinlainen isohko maatila muinoin

Kananlihalle menin...vaikka jännä näitä on lukea B)

Itse aina "haaveilen" kokevani jonkinlaisia yliluonnollisia sattumuksia, koska mitään en oo koskaan kokenut, mutta varmaan jos jotain kokisin, olisin ihan hermoraunio sen jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Kananlihalle menin...vaikka jännä näitä on lukea B)

Itse aina "haaveilen" kokevani jonkinlaisia yliluonnollisia sattumuksia, koska mitään en oo koskaan kokenut, mutta varmaan jos jotain kokisin, olisin ihan hermoraunio sen jälkeen...

Sama juttu rahikaisella =)

Meillä ei oo vakikummitusta, mutta vierailuja on kyllä useasti.
Eilen viimeksi kun käänsin kylkeäni kun yritin saada unta, (olin yksin kotona ja oon kipeenä ), kuulin jonkun kuiskaavan "voivoi". Käänsin itteni äkkiä takasin kasvot huoneeseen päin. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Vekki:
Kerros mitä muuta kaikkea on tapahtunu, en oo aiempia sun juttuja varmaan lukenu jos oot niistä jo kertonu.. Onko muilla samankaltaisia tapauksia?

No se alkoi sillä tavalla, että mies valitti että joku käy tuuppimassa sänkyä niin että koko peti tärähtää, ja että peitto vedetään päältä...aluksi ajattelin että joopajoo, kunnes itse heräsin siihen että sänky heilahti. Toisinaan tulee puhaltamaan kylmää ilmaa joko kasvoihin, tai jalkoihin. Kuuluu askeleita, aivan kuin joku kävelisi vierellä, vaikka on yksin kotona. Välillä on ollut sellainen ikävä tunne että joku tuijottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Vekki:
Kerros mitä muuta kaikkea on tapahtunu, en oo aiempia sun juttuja varmaan lukenu jos oot niistä jo kertonu.. Onko muilla samankaltaisia tapauksia?

No se alkoi sillä tavalla, että mies valitti että joku käy tuuppimassa sänkyä niin että koko peti tärähtää, ja että peitto vedetään päältä...aluksi ajattelin että joopajoo, kunnes itse heräsin siihen että sänky heilahti. Toisinaan tulee puhaltamaan kylmää ilmaa joko kasvoihin, tai jalkoihin. Kuuluu askeleita, aivan kuin joku kävelisi vierellä, vaikka on yksin kotona. Välillä on ollut sellainen ikävä tunne että joku tuijottaa...
hui menee kylmät väreet... vaikka muutaman kerran ollut samanlaisia kokemuksia, ei kylläkään omassa kodissa...

Meidän entisessä kodissa (vanha omakotitalo) kummitteli myös.
Askelia kuului aina ylemmästä tai alemmasta kerroksesta, ja kun meni katsomaan, taas eri kerroksesta kuin missä itse olit... pari kertaa kuului myös läpsyttelyä pesuhuoneen lattialta (kellarista), mutta sitä ei kukaan halunnut käydä tarkistamassa. Kerran kuului miehen puhetta, vaikkei talossa yhtään mieshenkilöä paikalla. Kerran ulko-ovi jumiutui kiinni niin että yksi asukas sisällä, muut ulkona (kuin kauhuleffassa konsanaan) eikä auennut avaimella, eikä sisältä. Ikkunasta pelastettiin sisällä ollut ulos, ja myöhemmin ovi aukesi avaimella ulkoa kuin ei mitään. Eikä mitään ongelmaa oven kanssa tuon jälkeen. Lamppuja poksui rikki useampi, useimmiten ulkovalo. Tavaroita putoili pöydiltä itsekseen. Ja portaita kulkiessa oli epämiellyttävä tunne, että joku kulkee selän takana hengittämässä niskaan..... hrr...

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Koska kyseessä on ilmeisesti lapsi, niin komenna olemaan ihmisiksi. Kyllä henkimaailmankin lapset pitää osata käyttäytyä. B)

Tämä on tosi,kun joskus tekee jotain mistä ette pidä niin komennat ponnekkaasti "jos meinaat asua täällä,niin käyttäydy kunnolla,muuten häädän sut pois.

Voi viellä kokeilla pari kertaan olitko tosissas koska niinhän lapset käyttäytyy,mutta seuraavaks soitat näille henkimaailaman ihmisille ja kyselet.Tämä kyseinen henki on koko ajan läsnä koska toden näiköisesti talonne on sen koti,ja muu perhe asunut siellä joskus.Tietää että olet tosissasi.
Voi tietysti olla että teille on käynnyt huono tuuri ja henki on luonteeltaan tuhma,kiusaa ja piinaa niin kauan ennen kuin se häädetään.

Yhteistyössä