K
Khimaira
Vieras
´Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:tuota oon joskus aikasemminkin sanonut Ninalle.. Et ei voi pitää lasta omana kopiona itsestään.. jonkin mikä on ollu äidille helppoa ja yksinkertaista niin voi lapselle olla ylitsepääsemättömän vaikeaa..
*haukotus*
Ja paraneeko ne oppimisvaikeudet siellä koulussa? Ei. Osaanko minä opettaa peruskoulun oppimäärän lapselle? Osaan. Olenko opettanut oppimisvaikeuksista kärsivää? Olen. Onnistuinko siinä? Erittäin hyvin, kiitos.
Kyse oli nyt siis siitä, että osaako vanhempi sen peruskoulun sisällön jotta voisi opettaa sen lapselle. Mulla se sisältö on erittäin hyvin hallussa. Mihin tarvittaisiin opettajaa jos mä jäisin opettamaan lastani kotiin?
Et vaikuta kovinkaan itsekriittiseltä (hyvällä tavalla) persoonalta. Oletko oikeasti noin varma, että osaat opettaa opetussuunnitelmaan kuuluvat asiat? Entä jos tyttösi onkin aivan erilainen ihminen kuin sinä. *uhmaa odotellessa*
ninaTT on kertonut ettei hänen lapselleen tule uhmaa:snotty:
EikäMiten meinasit sen saavuttaa, kieltämällä uhmaamasta?
Mitens se meni - lapsen uhma on vain vanhemman kasvattajantaitojen köyhyyttä, tjs :saint: