S
smetana
Vieras
Onko kellään ollut tai tutulla ollut lapsi kotiopetuksessa/kotikoulussa?
Miten sujui yhteistyö valvovan koulun kanssa?
Miten sujui yhteistyö valvovan koulun kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Joskus se on parempi vaihtoehto kuin koulunkäyminen. Ja siihen voi olla todellinen syy, eikä vaan huvin vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Joskus se on parempi vaihtoehto kuin koulunkäyminen. Ja siihen voi olla todellinen syy, eikä vaan huvin vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Kerros joku esimerkki että mikä todellinen syy?
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Esim. Koulukiusaus. Mielenterveyshän siinä menee, jos sitä ei saa loppumaan.
Ja olen kuullut, että on ollut välillä kotiopetuksessa ja hyvin on mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Jaa että ihan yksi syyKoulun vaihto on ainakin mun tapauksessa ollut paras vaihtoehto. Ei kotona opiskelu...
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Jaa että ihan yksi syyKoulun vaihto on ainakin mun tapauksessa ollut paras vaihtoehto. Ei kotona opiskelu...
Mikä yksi syy? Sanoin vain yhden esimerkin, kun jotkut niitä kysyivät. Kumma, kun kysymykseen ei saa vastata.
Ja ei se aina koulua vaihtamalla parane. Jotkut joutuvat ikävä kyllä ihan kotiopetukseen eri tilanteiden takia. Mutta vaikeahan se sellaisen on ymmärtää, joka ei ole niin vaikeaan tilanteeseen joutunut.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Mielenterveys menee, mutta eihän se riitä syyksi, kun siinä ei ole, kuin yksi syy...
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Mikä yksi syy? Sanoin vain yhden esimerkin, kun jotkut niitä kysyivät. Kumma, kun kysymykseen ei saa vastata.
Ja ei se aina koulua vaihtamalla parane. Jotkut joutuvat ikävä kyllä ihan kotiopetukseen eri tilanteiden takia. Mutta vaikeahan se sellaisen on ymmärtää, joka ei ole niin vaikeaan tilanteeseen joutunut.
Niin kun esimerkkeJÄ kysyttiin niin yksi keksittiin.
Alkuperäinen kirjoittaja kolikon toinen puoli:Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :O:Ei kai kukaan oikeesti ajattele otiopetusta järkevänä vaihtoehtona?
Mielenterveys menee, mutta eihän se riitä syyksi, kun siinä ei ole, kuin yksi syy...
No aika harvinaista on se, että koulukiusauksen takia kotiopetus on paras vaihtoehto. Usein koulun vaihto auttaa. Ja vaikka en koulukiusattuna kiusaamista vähättele, on monisiitä tervejärkisenäkin selvinnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja kolikon toinen puoli:No aika harvinaista on se, että koulukiusauksen takia kotiopetus on paras vaihtoehto. Usein koulun vaihto auttaa. Ja vaikka en koulukiusattuna kiusaamista vähättele, on monisiitä tervejärkisenäkin selvinnyt.
En lähtisi vähättelemään toisten kokemuksia. Enkä arvostelemaan heidän ratkaisujaan, varsinkin jos ja kun ne on oikeaksi havaittu.
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuvitukseton vieras:mä luulen et toi yhdestä syystä puhunut takertui siihen, että sanottiin siihen olevan hyvIÄ syITÄ ja sitten sanottiin vain koulukiusaus. kyseinen ihminen varmaan olisi halunnut muitakin syitä kuulla. itse mietin kanssa mitä muita syitä kuin kiusaaminen ihmisillä on ottaa lapset kokonaan/osaksi aikaa kotikouluun.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Miks ihmeessä kotiopetus olis jotenkin tosi huono valinta?