H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos kotihoidontuella ei pärjää, niin on mentävä töihin ja jos ei ole sitä työpaikkaa odottamassa minne mennä, niin ilmoittautuu sitten työttömäksi työnhakijaksi.
En allekirjoita. Tuki on aivan tarpeeksi nyt.
Nyt on vielä sellainen taloudellinen tilanne, että kaikkien pitäisi puyhaltaa yhteen hiileen, eikä tehdä näitä typeriä vetoomuksia joissa ei ole mitään järkeä.
Omituista on musta se, että monet vauhkoaa täällä pasltalla miten pienen lapsen paikka on kotona, mutta sitten kuitenkin sanotaan että lapsi hoitoon heti vanhempainvapaan päätyttä jos ei pärjää sillä 300e kuussa.
Päiväkotien taso on hälyttävä. Isot ryhmäkoot, eikä kenellekään ole aikaa perehtyä lasten tarpeisiin kunnolla. Ruoka on huonoa. Päivähoito on yhteiskunnalle kallista. Ja muuten minä olen maksanut veroja ennen lapsia, ja maksan taas kunhan he ovat tarpeeksi vanhoja päivähoitoon, eli minusta noin 4-5 vuotiaina.
Minä en ymmärrä tätä asennetta naisia kohtaan. Vaikka tuki olisi ok, miksi alentua nälvimään ja tölvimään. Eikö omaa lastaan itse hoitava tee arvokasta työtä?
Alkuperäinen kirjoittaja uraäiti;24648987:Kotihoidontuki tulee yhteiskunnalle paljon halvemmaksi kuin se että lapsi viedään kunnalliseen hoitoon. Että se siitä yhteiskunnanrahoilla elämisestä.