Ansku
Mä kyllä lepään töiltä ihan lasten kanssa. Mun mielestä parasta lepoa on se, että saadaan olla yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja .:ei mun lapsilta tarvitsekkaan levätä vaan töiltä.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Vittuako niitä lapsia tekee jos niiltä pitää sitten saada levätä.Alkuperäinen kirjoittaja .:millos äiti saa levätä? lapset saa lomailla nyt tammikuun puoleenväliin asti, ja loma alkoi viime perjantaina! ja tottakai ajattelen rahaa, maksan niistä hoitpäivistä, ruoasta ym.Alkuperäinen kirjoittaja olet itsekäs:Alkuperäinen kirjoittaja .:itse jäin toissaviikolla pois töistä ja lapset oli kyllä ihan koko viime viikon siellä päikyssä, tämän viikon ovat olleet kyllä jo lomalla. yllättäen tuli tämä mun lomautus tässä joulukuussa, joten ei kerenny enään muuttamaan hoitopäivien määrää joulukuulle, ja koska maksan kahdesta lapsesta tässä joulukuussakin sen 400? niin TODELLAKIn halusin pitää reilun puolikuuta heitä siellä päikyssä. tyhjästä en aio maksaaAlkuperäinen kirjoittaja hoitotäti:tiedättekö keitä on ne lapset, jotka on koko viime ja tämän viikon haettu päiväkodista viimeisinä ja jotka viettävät siellä myös koko huomisen päivän aamukasista iltaviiteen? ne on meidän tarhan kotiäitien lapset. nämä "isot" 2-4 -vuotiaat esikoiset ovat virikehoidossa kun äidit ovat vauvojen kanssa kotona. ja nyt pitää sitten laittaa joulua, ostaa lahjoja ja leipoa niin kiireellä ettei tahdo olla aikaa edes hakea sitä ressukkaa esikoista kotiin pimeältä päiväkodin pihalta. :'( en uskoisi todeksi ellen olis itse tuolla töissä mutta näin se vaan on.
Hah, lapset olisivat kerrankin saaneet levätä, mutta sä ajattelet vaan rahaa. Lapset tekevät työpäivän siinä missä aikuisetkin, lomat kuuluvat myös lapsille!
itse sain viime viikolla hoitaa viimeiset jouluostokset ja maalattua leikkihuoneen seinät ja laitettua vihdosta viimein pieneksi jääneet vaatteet kirppikselle.
Ja turha sun minulle on kiroilla, meillä ei lapset ole ollut yökylässäkään ikinä missään ja ovat 5v ja 6v
ja kaikki lomat vietetään lasten ehdoilla, ei se minusta huonoa äitiä tee jos kerran 6v otan itselleni viikon "vapaan"