koti doppler laitteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

merette

Jäsen
09.10.2009
103
0
16
Niin, siis tietääkö kukaan, saako noita kotidopplerlaitteita ostettua jostain vauvantarvikeliikkeistä vaiko ainoastaan netin kautta?
Jos saa ihan kaupasta suoraan, niin sattuuko kukaan tietään tampereenseudun kauppaa, mistä löytyisi??

Mä niin haluisin nyt tuon laitteen itelleni, kun tän vuotelun kanssa joudun kärsimään, niin olis ihan mukava päästä ite kotona kuuntelemaan, että onhan kaikki vielä pikkuisella hyvin :)

Mä tilasin kuuntelevauvaa sivuilta. Oli hyvä laite, tykkäsin kovasti notten keskenmenojen takia. Vaikka km tuli viimeisessäkin raskaudessa, mutta kyllä se rauhoitti mieltä kummasti.
Nyt lojuu tuolla kaapin perällä, joku sitä täällä jo kyseli ja lupasin myydäkin, mutta hukkasin ostajan nimimerkin :ashamed: :ashamed:

Itse tilasin osoitteesta www.nettitilaus.fi, tilasin su ja tuli seuraavana torstaina. Nopsa toimitus ja halvin tällähetkellä markkinoilla oleva. ( posteineen 46 euroa )

Mukavia kuunteluhetkiä!

Kiitos kaikille vastauksista! Musta tuntuu, että en huomenna saa doppleria mistään, mutta kyllä vielä soittelen noihin lastentarvikeliikkeisiin, jos sattuis jostakin löytyyn, vaikka ei netissä näkynytkään.
Hermoilija kun olen, niin kaikki mulle ja heti akselilla liikutaan ;)