Koska kannattaa erota??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milla

Vieras
Tiedän, että melko typerä kysymys, mutta asioita vaan pohdiskelen. Onko niin, että jos asiaa empii, eron aika ei ole vielä. Paljon nahistellaan, mies aina töissä ja meillä vauva 5kk.
 
No ihan normaalia jos on eka vauva ja vasta 5kk.

Mun mielestä siinä vaiheessa kannattaa erota jos
1) toinen alkoholisoituu (tai käyttää huumeita) eikä halua lopettaa
2) jompi kumpi hakkaa
3) tietyissä tilanteissa jos pettää
4) toinen pelaa yhteistä tai omaa omaisuuttaan

ja sit tietty se klassinen, jos ei rakkautta vaan enää ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
No ihan normaalia jos on eka vauva ja vasta 5kk.

Mun mielestä siinä vaiheessa kannattaa erota jos
1) toinen alkoholisoituu (tai käyttää huumeita) eikä halua lopettaa
2) jompi kumpi hakkaa
3) tietyissä tilanteissa jos pettää
4) toinen pelaa yhteistä tai omaa omaisuuttaan

ja sit tietty se klassinen, jos ei rakkautta vaan enää ole.

Peesi.
 

Similar threads

Yhteistyössä