M
milla
Vieras
Tiedän, että melko typerä kysymys, mutta asioita vaan pohdiskelen. Onko niin, että jos asiaa empii, eron aika ei ole vielä. Paljon nahistellaan, mies aina töissä ja meillä vauva 5kk.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:No ihan normaalia jos on eka vauva ja vasta 5kk.
Mun mielestä siinä vaiheessa kannattaa erota jos
1) toinen alkoholisoituu (tai käyttää huumeita) eikä halua lopettaa
2) jompi kumpi hakkaa
3) tietyissä tilanteissa jos pettää
4) toinen pelaa yhteistä tai omaa omaisuuttaan
ja sit tietty se klassinen, jos ei rakkautta vaan enää ole.