Korkeasaareen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poolo

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
1 975
0
36
Ollaan menossa piakkoin. Voisko joku vähän valaista, minkälaista siellä on, esim. että kuinka pitkä reitti se on jonka varrella on eläimiä? Onko siellä (tai varmaan joitain on) ruokapaikkoja, joissa vois syödä välillä jotain? Onko kallista? Vessat/vaipanvaihtopaikat? Ym. ym. Hyvä olis vähän ennalta varautua, ettei tulis mitään ikäviä tms. yllätyksiä.

siellä menee niitäreittejä sikin sokin, ei kovin pitkiä välimatkoja. siellä on muutama ruoka-paikka, jotka on tosi tyyriitä.

katoppa korkeesaaren sivuilta se niitten kartta niin näät ennakkoon...

EVÄSRETKELÄISET
Puutarhapöytiä on eri puolilla saarta sekä Karhulinnalla omien eväiden nauttijoille. Karhulinnan ja Ravintola Pukin vierestä löytyvät grillit ovat asiakkaiden vapaassa käytössä. Grillihiiliä voi ostaa Ravintola Pukista ja Kahvila Karhusta. Eväitä voi syödä myös sisätiloissa Karhulinnalla ja Amazonia-talon aulassa, molemmissa on mikrot.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Se reitti on sitten tosi pitkä jos käy kattomassa kaikki, joten varautukaa hyvin kengin :)
Kauheen hyviä ruokapaikkoja siellä ei ole, itse varautuisin omin eväin!

Tosi pitkä?? Osaatko yhtään arvioida matkallisesti? Mietin, että jaksaako vajaa 4v. kävellä. Normaalisti jaksaa aika pitkiä matkoja kävellä; ollaan kotona käyty kävelemässä lenkeillä. Pitäsköhän kuitenkin ottaa kevyet rattaat mukaan, jos alkaa uuvuttaa...

kyllä jaksaa 4vee kävellä.tuossa grillauspaikassa on vaan sellanen harmi että kahvila on siinä melko lähellä ja lokit suoraan sanoen hyökkäävät kimppuun jos jotakin alat evästää :(

Korkeasaaresta saa vuokrata 1e hintaan perusrattaat. Suosittelen lainaamaan, kun kävelyä siellä tulee kuitenkin paljon. Ja jos sattuu kuuma päivä, niin helposti siinä pieni väsyy, kun aikuisenkin jalkoja painaa retken jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Se reitti on sitten tosi pitkä jos käy kattomassa kaikki, joten varautukaa hyvin kengin :)
Kauheen hyviä ruokapaikkoja siellä ei ole, itse varautuisin omin eväin!

Tosi pitkä?? Osaatko yhtään arvioida matkallisesti? Mietin, että jaksaako vajaa 4v. kävellä. Normaalisti jaksaa aika pitkiä matkoja kävellä; ollaan kotona käyty kävelemässä lenkeillä. Pitäsköhän kuitenkin ottaa kevyet rattaat mukaan, jos alkaa uuvuttaa...

Mä en osaa kyllä yhtään sanoa ja meidän lapset vielä niin pikkusia että matkanneet vain rattaissa.. en kuitenkaan ottais rattaita mukaan kun siellä on lainattavissa sellasia perus istumarattaita jotka on oikein siistejä. Niitä on vielä iso kasa siellä niin ei heti lopu!

Kyllä mä uskon että siellä jaksaa aika hyvin kävellä kun on niin kiinnostavaa nähtävää mut sen reissun jälkeen voi olla aika poikki! siellä on viellä niin paljon mäkeä yms...

Viime kesänä meidän 2,5v käveli koko päivän siellä, pari kertaa pakotettiin rattaisiin istumaan(että rauhoittui hieman) :D.
Kannattaa vuokrata sieltä rattaat, niin mekin meinataan tehdä tänä kesänä kun lapsi on 3,5v. Saadaan ainakin eväät sinne sit.
Se Karhulinnan eväspaikka haisee ihan yleiselle vessalle :x

Yhteistyössä