Koskaan ei turvota niin paljon, että painoa tulisi 20kg liikaa....vaan ne aiheuttavat juurikin näitä ruuansulatus/suoliongelmia jotka lisäävät painon nousun riskiä.Alkuperäinen kirjoittaja .:se turvottaa, ei lihota!Alkuperäinen kirjoittaja kortisoni:...ja kortisonikuuri TODELLA lihottaa
Totta on tuo aineenvaihdunnan vaikutus. Tosin siihen miksi se on se on hidas voi löytyä hoidettavissa oleva syy. Mutta ne jo saadut kilot ei häviä kuitenkaan ilman laihduttamista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi aineenvaihdunan hitaus tai nopeus on kyllä asia joka on totta. Itselläni tosi nopea aineenvaihdunta joka tekee minusta anorektisen näkösen vaikka syön tosi paljon. Ja arvatkaa saanko kuulla siitä päivittäin!Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:tuo pitää pitkälti paikkaansa vaikkei sitä pelkästään voikaan syyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Aineenvaihdunta on niin hidas.
itse en ole ylipainoinen mutta kyllä paino nousee jos ei kahteen viikkoon käy vessassa
lol!!! Läski!!!mulla ei ole pilke silmäkulmassa. Minkä vastauksen te haluatte että olette tyytyväisiä?
"mä olen selkärangaton vätys, täydellinen luuseri ja hyljeksittävä surkimus, joka vaan aamusta iltaan makaa ja mättää ruokaa ja moskaa naamaansa"
tuoko on oikea ja hyväksyttävä vastaus?
Miten olis: "Tiedän olevani ylipainoinen, se johtuu siitä että olen syönyt enemmän kun kuluttanut, mikä johtuu siitä että pidän syömisestä enemmän kuin kuluttamisesta. Asia ei häiritse minua niin paljon että viitsisin asiaa muuttaa, joten aion pysytellä tällaisena. Jos se sinua häiritsee, koita keksiä asialle joku ratkaisu, esimerkiksi pitämällä silmiä kiinni."Mulla ei ole pilke silmäkulmassa. Minkä vastauksen te haluatte että olette tyytyväisiä?
"Mä olen selkärangaton vätys, täydellinen luuseri ja hyljeksittävä surkimus, joka vaan aamusta iltaan makaa ja mättää ruokaa ja moskaa naamaansa"
Tuoko on oikea ja hyväksyttävä vastaus?
Miten lapset on huono syy liikkumattomuudelle? Aika hankala niiden lapsien kanssa on lähteä jumppaan tai kunnon lenkille.Huolestuttavimpia ovat ne, jotka syyttävä lapsiaan omasta lihomisesta. Tälläkin palstalla usein kuulee "en ehdi liikkumaan, koska lapset sitä, lapset tätä".
Oletko ajatellut, että sinun kortisonikuurisi ei ehkä ole annostukseltaan kummoinen tai että jokainen voi reagoida siihen yksilöllisesti.no liikkumattomuudelle voi olla syy, mutta itse sen ruuan suuhun laittaa. sitten pitää syödä vähemmän jos ei pääse liikkumaan! keksippä tohon joku selitys?
sitä paitsi silloin kun mun lapsi oli niin pieni 1-12kk etten päässyt mihinkään, ostin jumppa dvd:n ja sen ja vaunulenkkien avulla tuli kuntoiltua.
ja sille joka sanoi niistä kortisonikuureista niin mulla on semmonenkin menossa eikä se mitään ole lihottanut. lääkäri sanoi että se kasvattaa ruokahalua ja siks voi lihoa. ja tietty turvotusta voi tulla
Tunnen 2 naista joilla kortisonilääkitys, sairauksien luonteen vuoksi jatkuva.he molemmat lihoneet siitä hirveästi.Oletko ajatellut, että sinun kortisonikuurisi ei ehkä ole annostukseltaan kummoinen tai että jokainen voi reagoida siihen yksilöllisesti.
Ja kuuri on aina kuuri. Vuosikausien lääkitys on täysin eri asia.Oletko ajatellut, että sinun kortisonikuurisi ei ehkä ole annostukseltaan kummoinen tai että jokainen voi reagoida siihen yksilöllisesti.