Kootaan tähän ketjuun "PARHAAT" SELITYKSET sille miksi joku on lihava. :)

• Viestiketjun aloittaja pilke silmäkulmassa
  • Ensimmäinen viesti
vieras minäkin
Mun mielestä paras selitys on se, että ei halua näyttää kukkakepiltä! Siis mitä? Eikö kaikki muka halua olla mallinmitoissa ja näyttää pikkupojilta naisten vaatteissa?

Jeps. Ylipainoinenkin voi olla kaunis. Riippuen mihin ne läskit on kasaantunut ;)

"Juu"
Alkuperäinen kirjoittaja Mieti sitä;21947330:
Ai että ihan vaan "pilke silmäkulmassa"? Pitäiskö aloittaa samanlainen ketju "pilke silmäkulmassa" laihoista ihmisistä, rumista ihmisistä, naisista joilla on kuppikoko b tai pienempi, naisista joilla ei ole muotoja muutenkaan, kouluttamattomista tai vaikka idiooteista?
Mulle sopii kyllä samanlainen ketju noista. Oon laiha, lattarintanen ja muodotan, ja juu varmaan rumakin oon kun sämpylä. Mutta miksi mun pitäis erityisesti itteeni ottaa jos laihoista vitsaillaan, en mä mitenkään erityisesti koe mitään yhteenkuuluvuutta maailman kaikkiin laihoihin ihmisiin niin että mun pitäis niiden puolesta loukkaantua.

Ja vastaava "paras" selitys noista sun mainitsemista: Oon liian laiha siksi etten kerkiä syömään. :D Aamulla herään liian myöhään, en syö aamupalaa vaan rynnin vaan töihin. Töissä en muka muista tai kerkee ruokikselle. Kun muistan, ruokala on jo kiinni. Töiden jälkeen kaahaan kotia enkä jaksa kauppaan. Ja juu, omaa tyhmyyttä että syömiset on surkeat! Ehkä ne kasvais ne tissitkin jos ois vähän pehmuketta. :D

"Jees"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin;21950058:
Mun mielestä paras selitys on se, että ei halua näyttää kukkakepiltä! Siis mitä? Eikö kaikki muka halua olla mallinmitoissa ja näyttää pikkupojilta naisten vaatteissa?

Jeps. Ylipainoinenkin voi olla kaunis. Riippuen mihin ne läskit on kasaantunut ;)
Niin. Kukkakepin ja lihavan välillähän ei ole mitään.

vieras minäkin
[QUOTE="Jees";21950066]Niin. Kukkakepin ja lihavan välillähän ei ole mitään.[/QUOTE]

Noinkos siinä luki?

No mut oikeesti. Jos esim laihtuu vain tisseistä niin mitä sitä sitten laihduttamaan muodot pois, kun maha jää ja sitä kautta näyttää entistä lihavemmalta.

"Jep"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin;21950079:
Noinkos siinä luki?

No mut oikeesti. Jos esim laihtuu vain tisseistä niin mitä sitä sitten laihduttamaan muodot pois, kun maha jää ja sitä kautta näyttää entistä lihavemmalta.
Oikeastiko rintoihin kerääntyny rasva on susta niin yltiömäisen ihanaa että ei voi ottaa riskiä että siitä lähtis vähän pois? Rinnoissahan ne vasta lihavalta saa näyttämäänkin kun paidat ei istu ja ylävartalo näyttää hylkeeltä!

Kuka laihtuu vain tietyltä alueelta eikä muualta ollenkaan? Ei kukaan!

vieras minäkin
[QUOTE="Jep";21950109]Oikeastiko rintoihin kerääntyny rasva on susta niin yltiömäisen ihanaa että ei voi ottaa riskiä että siitä lähtis vähän pois? Rinnoissahan ne vasta lihavalta saa näyttämäänkin kun paidat ei istu ja ylävartalo näyttää hylkeeltä!

Kuka laihtuu vain tietyltä alueelta eikä muualta ollenkaan? Ei kukaan![/QUOTE]

No kyllähän muualtakin OLLENKAAN, mutta me ihmiset ollaan erimallisia. Toisilta lähtee laihduttaessa tissit, toisilta perse. Sama kuin me lihotaankin eri tavalla.

Ja kyllä mun mielestä (omg, tää on varmaan läskin selitystä, vaikka en läski olekkaan) isot RASVAISET rinnat on kauniimmat kuin lauta.

"vieras"
Mielialalääkkeet vissiin saa ihmiset lihomaan, koska hidastavat aineenvaihduntaa jos henkilö jatkaa normaalia syömistään niin kiloja tulee helpostikin 10-15 lisää lyhyessä ajassa.

No mä oon ainakin lihava siks et oon tunnesyöppö ja entinen bulimikko. Oksentamisesta oon päässy jo eroon mut en ahmimisesta. Ja kaiken lisäks kaiken sortin lääkitys tekee muutoksia, esim. cerazettet lihotti mut yasminet laihdutti.

Yhteistyössä