H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En pidä ajatuksesta, tuo jotenkin kannustaa harrastamaan seksiä vaikkei ois aikonutkaan. Tai monelle voi tulla tunne että on pakko harrastaa, kun muutkin harrastaa, koska ostelevat kortsuja automaatista. Minusta seksi ei kuulu yläkoululaisille.
En pidä ajatuksesta, tuo jotenkin kannustaa harrastamaan seksiä vaikkei ois aikonutkaan. Tai monelle voi tulla tunne että on pakko harrastaa, kun muutkin harrastaa, koska ostelevat kortsuja automaatista. Minusta seksi ei kuulu yläkoululaisille.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24363608:silloinhan aletaan pentuja oikein yllyttämään seksiin. sulaa hulluuttahan tuo on
Kyllä meilläkin terkkari jakoi kumeja, yllyttikö hänkin seksiin? Muistan kun mun piti joskus teininä mennä ostamaan kumeja kaupassa ja ai, että mua hävetti. Jos ei olisi ollut kaveri mukana niin olisi kumit varmaan jäänyt kauppaan.
Mun mielestä olisi oikein hyvä idea, jos ei yläkouluihin niin sitten edes lukioihin ja amiksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24363624:no lukion ja amiksen ymmärtää, siellä opiskelevat nuoret on kuitenkin jo 16 vuotiaita ja sitä vanhempia. mutta yläaste ikäiset ei sellaista tarvii, tai ainakaan niiden ei kuulu tarvita
Luuletko oikeasti, että yläkouluikäiset ei harrasta seksiä?Silloin kun olin yhdeksännellä luokalla, niin suurin osa sen hetkisistä yseistä menetti sinä vuonna neitsyytensä. Eikä ainakaan mun kavereilla ollut mitään yhdenillan kännisekoiluja, vaan lähes jokaisella oli kyseessä ensimmäinen oikea seurustelu suhde.
Jos ei kouluihin niin sitten johonkin muualle ns. helppoon paikkaan. Harva teini niitä kuitenkaan avoimesti kaupasta ostaa, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24363729:samalla sinne kouluun vois laittaa sen tupakka ja alkoholi automaatin, kun kyllä ton ikäiset kumminkin juo ja tupakoi, näinhän sanoo palstamamma
Alkuperäinen kirjoittaja Et voi olla näin tyhmä;24363849:OIkeasti. Eräällä paikkakunnalla, missä olin opettajana, 60 % 16-vuotiaista nuorista kantoi kondyloomaa. Mitäs luulet, olisiko ollut paikallaan jaella kondomeja jo vuosia ennen tuon tilanteen syntymistä? Ja todella tiedän, että näin oli, koska vedin oppilashuoltotyöryhmää yhdessä terveydenhoitajien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24363870:ja mitenkähän toikin on tutkittu, jokaiselta otettu näyttet vai![]()