Onko mielestäsi oiken että kansalaisia haistellaan kaupungilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ovv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin nuuhkii, mutta merkkaaminen on ihan eri asia. Ja tosiaan koiralla ei ole mitään "vahva haju - tämä on tosi juttu" ja "mieto haju - ei tää heppu oo merkkaamisen arvoinen" -skaalaa. Se merkkaa kaikki huumehajut.

Ei siinä koirassa mikään lamppu syty. Kyllä se on se ihmispoliisi, joka sen tulkinnan "merkkauksesta" tekee.

Hamppua käytetään myös reseptillä, kuten amfetamiinia ja subutexia.

-Meidän poliisivaris lensi sun talon yli, niin nyt me tutkitaan sun asunto.
-Selvä, haluatteko tutkia myös anukseni. Minulla ei todellakaan ole mitään salattavaa.
Juuri noin olen tehnyt aina jos olen joutunut vaikkapa tullissa tutkittavaksi, vaadin itse että saan näyttää persettäni heille, onhan se kivaa kun saa näyttää ruskeaa reikää virkamiehille, ja ihan luvan kanssa! :D

[QUOTE="Hehee";29300529]Juuri noin olen tehnyt aina jos olen joutunut vaikkapa tullissa tutkittavaksi, vaadin itse että saan näyttää persettäni heille, onhan se kivaa kun saa näyttää ruskeaa reikää virkamiehille, ja ihan luvan kanssa! :D[/QUOTE]

Länsimaisessa oikeusvaltiossa olisi kyllä ihan kiva, jos sua ei tutkittais kauppakäynnillä.

Mä en oikein ymmärrä, mikä hyöty tosta koirien haistelusta on? Jaella jossain kauppakeskuksessa jotain sakkoja huumausaineiden käyttörikoksesta..? Viedä kaikki, joista koira räksyttää, kuulusteluihin poliisilaitokselle?
Tuskin meinaan, kukaan kävelee, mikään 2 kilon heroiinisäkki laukussa keskellä kaupunkia.

Jos poliisilla on rahat muutenkin lopussa, niin en tuhlaisi niitä ainakaan tälläiseen.

Mä en oikein ymmärrä, mikä hyöty tosta koirien haistelusta on? Jaella jossain kauppakeskuksessa jotain sakkoja huumausaineiden käyttörikoksesta..? Viedä kaikki, joista koira räksyttää, kuulusteluihin poliisilaitokselle?
Tuskin meinaan, kukaan kävelee, mikään 2 kilon heroiinisäkki laukussa keskellä kaupunkia.

Jos poliisilla on rahat muutenkin lopussa, niin en tuhlaisi niitä ainakaan tälläiseen.

Olethan ottanut yhteyttä kansanedustajaasi?

Länsimaisessa oikeusvaltiossa olisi kyllä ihan kiva, jos sua ei tutkittais kauppakäynnillä.
No näinhän se on, mutta kun me asutaan nyt tällaisessa saamarin banaanivaltiossa, niin kannattaahan maan tavat hyödyntää, tässä tapauksessa kääntäen virkamiesten keinot heitä itseään vastaan.

Tuohan olisi mitä mahtavin paikka lopulta päästä näyttämään persettä poliisille, ihan julkisesti kaikkien nähden. :D

1_689.jpg

Yhteistyössä