Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta ihanaa kun puhut nuppusistasi ja ruususistasi. Pistät nyt heille nimeksi mitä pistät, niin voisitkohan upottaa nuo kukkaset sinne vaikka välinimiksi? Ruusu, Lilja, Orvokki, Sinililja, Talvikki, Metsätähti...?
Alkuperäinen kirjoittaja mielleyhtymiä;27998559:Petra, Senni ja Rosa, nistä minustä minulle tulee vain ja ainoataan ikäviä mielleyhtymiä.....
Nyt tuli ihan ahaa-elämys: Petra Olivia on neiti A ja neiti C Iisa Amelia! Nyt kun puhuttelin ääneen tyttöjä vaihtoehtonimillä niin heti kun nuo sanoin niin tajusin että nää on tässä, nää tytöt on Petra ja Iisa ihan selvästi!
Miss B:n nimi vielä mysteeri... Ia-loppuinen toinen nimi saisi olla.
Vanamosta tulee mieleen se luostari.
Madeline ihana :heart: Mariella ja Malenakin kivoja![]()