Keventäjien idea:
Kun maksaa verkkopankissa esim 3kk 29 euroa, sitten pääsee omilla tunnareilla sisään ohjelmaan.
Sivustolta löytyy mm. ruokaohjeita (kalorit laskettu valmiiksi), liikuntaohjelman voi aloittaa joko ohjatusti tai omalla haluamallaan tahdilla, keskustelupalstalla saa tukea muilta keventäjiltä. Sivustolla voi myös kysyä asiantuntijoilta mm. liikunnasta, ruokavaliosta ym.
Joka viikko omaan sähköpostiin putkahtaa kannustusviesti. Joka maanantai on punnitus ja tulos merkitään koneelle, joka tallentuu muistiin.
Aluksi merkitään paino, pituus ja tavoitepaino ja -päivämäärä. Kone laskee paljonko kaloreita saat syödä päivässä (minulla 1600kcal/pv), jotta pääset haluttuun tulokseen. Jälkeenpäin voi noita tavoitejuttuja muuttaa, jos haluaa.
Ohjelmaan kirjataan mitä on tullut syödyksi päivän aikana. Ohjelma laskee hiilihydraatit, rasvat ja kalorit. Näyttää miten päivän syömiset ovat jakaantuneet, vieressä kaavio joka näyttää miltä kaavion pitäisi näyttää jotta tuloksia paremmin syntyisi. Seuraavana päivänä sitä sitten taas osaa valita esim. rasvattomampia tai enemmän hiilihydraatteja ruokavalioon.
Ohjelma antaa myös joka päivälle valmiin ruokalistan. Minä en ole vielä ruokia tehnyt niiden mukaan, mutta tuollainenkin mahdollisuus on olemassa.
Jollekin tällainen kevennys sopii, toisille taas ei. Minä olen saanut tästä kuitenkin apua ja tällä hetkellä -7,6kg kevyempänä ja kaikkiaan noin 5-6 vkoa takana laihdutusta.
Miltä kuulostaa...