Kolmekymppiset esikoista yrittävät! Kauanko raskaaksitulo kesti?

Täällä uusi palstalainen esittäytyy :wave:

Olen lueskellut palstaa pitkään, mutta nyt sitten uskaltauduin kirjoittamaan tänne ekaa kertaa.

Olisi mukava kuulla muiden iäkkäämpien :D kokemuksia raskaaksitulosta. Lähipiirissäni ei ole ketään, jonka kanssa voisin näistä asioista jutella ja jakaa kokemuksia.

Meillä on takana yksi ylläriraskaus, joka johti keskenmenoon alkuvuodesta. Sen jälkeen minulle iski vauvakuume ihkaoikeasti, ja aloitimme mieheni kanssa yrityksen. Nyt takana yk2, ei vielä tärppiä.
 
Minähän en missään nimessä kuulu tähän kategoriaan, mutta esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä ja ainoasta mahdollisuudesta ollessani 27 ja tuloillaan oleva toinen samoin, mutta olin 29.
 
"vieras"
Itse olin 31 esikoisen kohdalla ja kuopuksen kohdalla 32 kun aloin odottamaan. Nopeasti tulin kummallakin kerralla raskaaksi ja raskaudet ja synnytykset menivät hyvin, kuin suoraan oppikirjasta.
 
"vieras"
No mä olin 25 kun alettiin yrittää, 1,5v meni kun raskauduin, keskenmeno rv 5+0, vuos siitä uusi raskaus ja nyt menossa rv 32+3. Eli n.2,5v meni onnistuneeseen raskauteen. Ja tää toinen raskaus oli ylläri, ei enää jaksettu edes yrittää kun sitten vahingossa tärppäs. :D Aiemmin yritettiin pari vuotta, kun olin 20, silloin 2 keskenmenoa...
 
"kaikki"
kolme raskauttani olleet yli kolmekymppisenä ja kaikki saaneet alkunsa toisesta kierrosta. Lisäksi olen ylipainoinen, minulla on PCO ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Kaikki on mahdollista:)
 

Yhteistyössä