Heippa pitkästä aikaa!
Heja: voi miten surullista, paljon voimia ja halauksia sulle! :hug:
Onnea pienelle tytön tylleröiselle ihanista ultrakuulumisista :heart: kiva että nyt on tulossa pieni pojan palleroinen.
Olen pitänyt taas hieman hiljaiseloa, on ollut rankka flunssa ja muutto on ihan pikapuoliin. Töissä olen ollut vielä ajoittain, mutta lääkärin mielestä on järkevintä jäädä varhannetulle äippälomalle, koska supisteluja kuitenkin on edelleen ja luulen että tämä minun seisomatyö ei niitä ainakaa helpota, olen sairaalassa töissä ja työ on enimmäkseen seisomatyötä ja siitä rasituksesta noita suppareita sitten tulee.
Sokerinrasitus on 6.3, kyllä jännittää löytyykö arvoista nyt jotain, kun on joka raskaudessa ollut kohollansa, noita viikkojakin alkaa olemaan kasassa jo sen verran, ettäelimistö on kovalla rasituksella.
Tämä meidän masuasukki on kova liikkumaan, ja potkut tuntee jo mieskin.. isosiskolllekin on antanut jo potkuja käteen. pikkumies ei vieläkään vauvasta niin välitä, vaikka välillä sanookin vauva vauva, kun näytän masuani =)
Mymosa: uskomattoman nopeasti tämä aika menee, sullakin kohta vauva sylissä :heart:
Vauvahaaveita: Onnea äippäloman alkamisen kunniaksi!
Mutta nyt täytyy alkaa lopettelemaan..
t. Enisa ja pikkuinen 25+0