Kolmatta odottavat 2010

Ihanaa äitienpäivää kaikille! :flower:

Mä täällä odottelen miehen valmistaman ruoan valmistumista. =) Harvoin näkee että meidän iskä kokkaa. :D Lapset herättivät mut suukoilla ja antoivat ruusukimpun sekä lahjaksi hemmottelusetin saunaan. Syömisen jälkeen lähdetään sit kyläilykierrokselle; käydään mun mun mummilla sekä molempien äideillä. Mies myös antoi mun nukkua aamulla pitkään, joten vähän sain univelkoja pois. =)

marza ja onnianni rv 19+2

Nostellaanpa meidät aamun ratoksi taas etusivulle. =)

Toivottavasti kaikilla oli oikein ihana äitienpäivä! :flower:

Nyt aamutoimiin ja suihkuun, tänään päästään taas kurkkaamaan pikkuista. Toivottavasti kaikki on hyvin. b :) d

Epeti 21+0 poksista

Jospas sitä jättäisi merkkiä välillä !

Huomenna olis sitten se kauan odotettu rakenneultra :heart: ihana päästä kurkkaamaan sisua , aikamoinen mellastaja tuolla mahassa kyllä asustaa :heart:

Epeti miltäpäs siellä masussa näytti ?

Palailen huomenna sitten kertomaan omat uutiset !
Nyt syömään :p

unikeiju+sisu 21+2

Hyvältä näytti! :D :heart: Kaikki kunnossa ja jalkoväliasiatkin saatiin selvyyteen. ;) Ainoa harmitus oli se, että pikkuinen edelleen istuu lootus-asennossa todella syvällä kohdun pohjalla ja kovasti toivon, että sieltä vielä kääntyisi. Tilaa luulisi ainakin olevan.

unikeijun kuulumisia kärkytään sitten huomenna ja keskiviikkona puolestaan stigun. :)

Epeti Onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

unikeiju Onnea huomiseen ultraan :)

Täällä supparit taas yliherkässä ja alapäässä ajoittain voimakasta paineen tuntoa. Myös venäytin oikean lonkkani jotenkin, joten kävely taas melko tuskaisaa. Täytyy varmaan soittaa neuvolaan huomenna ja siirtää aikaa aikaisemmaksi sekä muuttaa se lääkärille.
Vauva potkii ihanan paljon, joten hänen vointi hyvä. Jotenkin tuntuu, että tämä poika riehakkaampi masussa kuin tytöt.
-Poni 21+6

terve! mä tuun poksumaan, on tullut nukuttua pariyötä huonosti :'( jos vaan nyt on menossa taas semmonen aika et täytyy kupata :heart:
huomenna olis sit neuvola+lääkäri samalla. mulla varmaan hemoglobiini alhanen,kun on väsyttänyt niin vietävästi viimeajat |O olis ihanaa jos sais semmosen energiatabletin ja piristyis :LOL: jaksais tehä jotain muutakin kun noi pakolliset kotityöt ym. hommat :ashamed: .
hauskaa päivää kaikille :attn:

lolu-27+0

Neuvolassa käyty. Kaikki onneksi hyvin. Kohdunsuu katsottiin ja kiinni on sekä kanavaa vajaa 2 cm jäljellä. Ultrassa vauvalla kaikki hyvin ja yllätykseksi olikin nyt pää ylöspäin. Hyvä, kun liikkuu ja pyörii vielä. Supparien takia lepoa niin paljon kuin mahdollista. Seuraava aika jo kolmen viikon päästä lääkärille, mutta tarvittaessa siirretään aikaisemmaksi, jos supparit lisääntyy. Mukavasti mieltä rauhoitti.
-Poni 22+0 poks

hellurei !

:heart: Onnellinen on :heart:
oli niin ihanaa nähdä ja kuulla sisun voivan hyvin ja kaiken olevan kunnossa =) kauhee viuhtominen alkoi heti kun menin siihen pöydälle makaamaan ...

Ultraaja oli todella rauhallinen ja tutki perusteellisesti sekä selosti samalla mitä milloinkin tutki eli olen tyytyväinen ...

sukupuolesta ei ollut mitään puhetta... itseäni vähän olisi kiinnostanut, mies taas haluaa säilyttää salaisuutena loppuunasti ja onneksi itsekin pystyy elämään vaikken sukupuolta tiedäkään... ainakaan mitään selkeää tappia ei kuvissa näkynyt kun koitin tihrustaa joten saa nähdä pitääkö mun alusta asti tuntunut tyttöolo paikkansa !

Nähtiin jopa 4d kuvaa siellä toinen lekotteli käsi poskella ...voi että miten voikin rakastaa pikkuista jo näin paljon ...

Vähänväliä pitää ihastella noita kuvia...

istukka oli noussut kohdunsuulta ja oli takaseinässä!

Siinäpä ne kuulumiset , seuraava neuvola olis sitten 24.5 jolloin saa ne kelan paperit !

Nyt kokkaamaan !

unikeiju+sisu 21+3

Me käytiin kans tänään ultrassa :heart:
Painoa pienellä oli 414 g, istukka ylhäällä ja takana, ja kaikki hyvin :)
Sukupuoli ei vaan selvinny , vaikka niin oisin toivonu :headwall:
Toisen peppu oli jossain mun lantion suojissa niin eihän siitä mmitään näkyny vaikka lääkäri yritti kattoa...
Aika kauan joduttiin odottaan lääkäriä.. 1h 20 min, ja kysyin sit kätilöltä jossain vaiheessa meneekö vielä kauan kun mulla oli pojat mukana... Kätilö oli niin ihana et toi pojille omat limupullot et jaksoivat odottaa :)

Saa nähä käydäänkö jossain ultrassa vielä tota sukupuolta selvittelemässä.. mut eihän siitä voi mennä takuuseen vaikka sillonkaan ei näkyis, niin menis rahat hukkaan.. :/

Hyväsetti ja Pöpö 21+0

ylläripylläri
En olekaan pitkään aika tässä pinossa käynyt kirjoittelemassa kun oon ollut niin epävarma jotenkin tän alkuraskauden kanssa... ja nyt sitten kahtena päivänä on ollut kovat toispuoleiset kivut ja ihan skitsona jo pelkäsin kohdunulkoista. Tänään sitten kävin ultrassa ja onneksi kaikki oli juuri niin kuin pitikin. Yksi sydämen sykkeellä varustettu pieni ihmisen alku sieltä löytyi ihan oikeasta paikasta vastaten viikkoja 8+3. :heart:

hyvin hyvin helpottunut ylläripylläri & velmu 8+3

Ylläripylläri onnea helpottavista uutisista =)

Hyväsettikin selvisi pitkästä ultramatkasta mukavin uutisin , ihanaa kun monet on saaneet hyviä uutisia... nyt vaan nautitaan tästä loppuraskaudesta !

Kerrottiin nyt tänään sitten muksuille tästä uutisesta ja tyttö oli ihan innoissaan :D pojalla kestää hieman sulatella asiaa kun on kuitenkin ollut se meidän "vauva" mutta eiköhän hänkin vielä innostu asiasta ...ainakin hän tykkää hirmusesti pikkuisista lapsista... ja osaa hienosti hoitaa ja leikkiä paljonkin nuorempien kanssa !!!!Osasin odotaakin ettei hän nyt heti innosta hypi... Mutta nyt voi siis hieman rennommin puhua myös miehen kanssa masuasioita ei tarvitse aina miettiä et sattuuko jossain pienet korvat kuulemaan !!!

Jokos te kaikki muut ootte kertoneet lapsillenne vauvasta ja miten teillä on uutinen otettu vastaan ?

Nyt nukkumaan että jaksaa taas aamulla herätä töihin |O Öitä kaikille vauvamasuille :)

unikeiju+sisu21+3

:heart: Hirmuisesti onnea unikeijulle, Hyväsetille ja ylläripyllärille! :heart:

Hyväsetti, meillä sama vika, että pieni oli peppu niin syvällä tuolla alhaalla, ettei sukupuolta olisi saanut vatsan päältä ultraamalla selville. Vaan eipä saanut jalkojen rakennettakaan katsottua noin, joten jouduttiin joka tapauksessa ultraamaan alakautta ja siinähän se värkki olikin sitten ihan suoraan ihmeteltävänä. :D Eikä tainnut jäädä epäilykselle sijaa, kun siinä möllötti koko ruudun kokoisena. ;)

Tein inventaarion olevista vauvanvaatteista ja niitähän on. Periaatteessa ei tarvitsisi mitään ostella, mutta olen kohta lähdössä kirpparikierrokselle, joten jos eteen sattuu jotain aivan ihanaa niin ehkä joudun ostamaan.

Epeti 21+2

Mä oon ihan sekasin ja väsyny!

Nukuin sitten viime yönä jonkun 3 tuntia |O
Heräsin tunnin unien jälkeen enkä pystyny enää nukkumaan. Olin ihan ylikierroksilla, näin puoliunessa painajaisia työpaikasta ja koko tilanteesta. Olin hereillä ja puoliksi nukuksissa ja ihan levoton. Sydän hakkas yms.
Vielä puoli kolmen aikaan katoin kelloo ja kuudelta sitten noustiin jo ylös.
Sama oli viime viikolla, että yks yö meni ihan valvoessa ja koko viikko siitä toipumiseen.

Nyt tuntuu ettei järki kulje yhtään, päätä särkee ihan hirveesti ja olo on ihan hirvee.

Mulla on rakenneultra 24.5, jännittää jo. Mies ei haluis kysyä sukupuolta, mutta mä en pysty olemaan jos en tiedä. Niinpä aion kysyä. Pakkohan se on tietää, pystyy katteleen vaatteita paremmin ;) Ihan kun niitä ei olis jo tarpeeks muutenkin tytön ja pojan jäljiltä... :p

Zeena 19+3

Tsemppiä edelleen Zeenalle, toivottavasti tuo ikävä tilanne nyt helpottaisi ja saisit sen osalta mielenrauhan. :hug:

Tässä olis mun aamupäivän kirpparisaalis ja vielä jos mitä pakottauduin väkisin jättämään ostamatta:
:D :D :D

zeena: meil on ollu sama tilanne eli mies ei halua tietää, ni sit en ole itekkään kysyny :D

Mä tein sen :D eli varasin neuvola-ajan... huh ku jännitti. Kysyin "et otatko taas mut äippäneuvolaan? alko nauraan, et tottakait :D onnitteli ja toivotti tervetulleeksi. Samalla kysyin tuosta imetyksestäki. Sano että jatka vain jos vauva suostuu rinnalle ja itestä hyvältä tuntuu

Epeti Ihania vaatteita. Taitaa olla teille prinsessa tulossa :)

Puuh, meillä on nyt jotain mahatautia. Olen ollut ihan voimaton koko päivän ja mahaa kipristää. Kuopuksella varmaan samaa vaivaa, kun yö ollaan yhdessä hyöritty ja nyt koko päivän ollut tosi herkkis. Illaksi pitäsi tallille tuntien pitoon. No onneksi vain kolme tuntia.

Neuvolastakin soittivat ja lääkäri oli kirjoittanut sairaslomaa äitiysloman alkuu saakka. Hyvä niin ei tarvitse koko ajan lappuja Kelalle toimittaa. Olen siis hevosten hoitoon liittyvistä hommista saikulla. Opetushommat hoidan, kun lomitus ei niitä kata.

Taas vaakatasoon. Onneksi tytöt tuossa melko sovussa leikkivät..no ei enää..
-Poni 21+1

Epeti Ihanaa et saatte pienen prinsessan :heart:

Mie katoin yks päivä poikien vanhoja ihan pieniä vaatteita niin niitä oliki yllättävän vähän.. Vaikea kuitenkaan ostella kun ei tiiä kumpi tulee :/ Oli kuitenki pakko ostaa yks body ja potkarit :heart: ostin vaan semmoset valkoset missä on nalleja... Se oli mun ensimmäinen hankinta tälle vauvalle... Pikkuhiljaa sit lisää...

Eilen taas haravoin pihaa ja tuli kauhee paine alapäähän.. Pitää tää päivä ottaa vähän iisimmin.. Ihanaa, kohta alkaa pojalla kesäloma niin päästään vähän eri maisemiin =)
Huomenna tulee mieski työmatkalta ja on 3 päivää kotona ennen ku taas lähtee viikoksi...

Hyväsetti ja Pöpö 21+2

Hyväsetti, noissa "poikavärisissä" vaatteissa on se hyvä puoli, että käyvät myös tytölle. Tai itse olen (ja varsinkin mieheni on) sitä koulukuntaa, ettei tykkää pukea poikia vaaleanpunaisiin rimpsuihin. :whistle: Meillä siis on kaksosten jäljiltä PALJON ihan hyväkuntoisia vaatteita, jotka on sinisiä ja vihreitä suurin osa. Osan vaaleista vaatteista värjäsin punaisiksi ja sehän onnistuikin yllättävän hyvin.
Mutta onneksi saatavilla on myös paljon unisex-vaatteita, joita nyt tulee varmaan pojillekin ostettua tästä lähin enemmän, kun kolmosesta on luvattu sitä toista sukupuolta. :)

Ei muuta kuin päiväunille! :wave: Hauskaa helatorstaita kaikille!

Epeti 21+3

Yhteistyössä