moroooo
ite tässä mietin kun on semmonen olo et ihan ku menkat alkais ollu täs ny muutaman pvän ja valkovuoto on semmosta valkosta... vaikka pitäs alkaa vasta viikolla 1, ja siis vaikka nukuin tänää päikkärit nii tää väsymys meinaa nukahtaa pystyy heh nyt on menossa 21/31 (menikö oikee kun menkat alko 1.12 nii kai toi kierto meni oikee ) lapsia on jo ennestää 2 esikoinen 1v10kk (poika) ja kuopus 6kk (tyttö)
että tämmöstä
niin ja lisäten vielä et huimaustaki on ollu ja tänää aamulla olo oli niin kamala nii että semmosta
Onnistuin saamaan joulumielen ilman stressiä. Perussiivous ja kinkun paisto riittää meille tänä jouluna. Lähdemme mun vanhemmille viettämään aattoa ja huomenna sitten anopille..
Kummallisia tuntemuksia oli loppuviikosta. painon tunnetta, nippailuja, menkkamaista jomotusta sekä alaselässä että alavatsassa. Jos ei olisi ollut ovisaika juuri tulloin niin voisin väittää että ne olisi salamatkustajan tekosia, mutta mutta... En siis koskaan ole tuntenut ovista... Anyway, ovikseen ollaan luotettu ja simppoja on laitettu enemmän tai vähemmän, joka päivä
No ensi vuoden puolella sitten tiedetään toivottavasti mistä oli kyse
JOULUILOA KAIKILLE JA PLUSSIA PUKINKONTTIIN :heart: :heart: :heart:
Lohdutus hali kaikille niille joille täti on tullut kylään tai nega tullut :hug:
Kohta tulee uusi vuosi ja uudet kujeet.
Rauhallista Joulua kaikille :xmas: :xmas: :xmas:
ISO :hug:
Se hassua kuinka sitä voi tädin tulosta masentua ja heittää kirveen melkein kaivoon, mut sit se into ja vauvankaipuu kuitenkin ottaa ohjat :heart:
Ihanaa olla kotona pitkillä vapailla, ja lapset taas intoa täynnä kun on uusia leluja =) Meidän tyttöjen suosikki oli sellaiset pienet kisu ja koira hahmot sekä muutama kaluste (ennen tyhjään) nukkekotiin. Hauska kuunnella niiden leikkejä
Minä en taida testa enää ennen kuin toiset kuukautiset ovat myöhässä. Eli vasta tammikuun toisella viikolla. Tuntuu vaan turhauttavalta kun olen kohta kymmenkunta negaa testannut
Iltaa!! Itselläni tällä hetkellä maha todella paljon turvoksissa... jouhtunee vissiin joulu ruuista RD: itselläni oli viime kierrosta välillä tosi paljon sellanen olo et oon raskaana ja taas toisena päivänä ei... Nyt olen ajatellut että en mieti sitä asiaa sen enempää sen näkee sitten tammikuussa.... Tosi paljon jaksamisia sulle RD ja kyllä se plussa vielä tulee! :hug: plussatuulia kaikille!!!
Nyt ei ihan mene putkeen kun mies kokee mun puolelta painostusta :'( Minkä sille voi että kun on otollinen aika niin on... Tuntuu vaan et kuukausi toisensa jälkeen menee paras hetki ohi :ashamed: No, katotaan nyt mitä tapahtuu. Eihän tässä vielä kovin pitkä aika ole menny ku elokuun alussa jätin pillerit pois. Mutta kun olen malttamaton Oinas Ja vasta joskus tammikuun puolella pääsee testailemaan, jos pääsee...
No niin, joulun pyhät vei ajan pois täällä käymiseltä. Niin ikävästi kävi, että menkat alkoivat 22.12... Eli mun laskujen mukaan nyt olisi sitten kp 5 ja ekan kierron pituus oli se 48 päivää... Eli jos Red Dragon jaksaa päivittää?
Uutta yritystä vaan sitten. Menkat oli kyllä tooodella niukat, ikinä ei ole näin niukkoja ollut. 1 normal-siteellä olisi pärjännyt helposti koko päivän... Miksiköhän näin?
No, uutta yritystä...