Kolmatta lasta "yrittävät"

En sitten mennytkään töihin.. Onneksi pomo on joustava.. En saanut itseäni sängystä ylös..

Reissusta vähäsen: Sunnuntaina oli lähtö klo 7 kohti Hotelli Korpilampea.. Mulla piti olla herätys soimassa 5.30.. Mutta jostain syystä heräsin kahtoo, että paljonkohan se klo on.. ja se näytti 6.40!!!
Ja viel oli, että pitää hakee sisko, jonne meiltä on vajaa 10 minuutin matka.. Mies sitten, että hän voi lähtee hakee.. Molemmat neidit vain sängystä ylös ja vaatteet päälle..

(eka tarkoitus meillä oli, että minä menen esikoisen kans hakee siskon ja jätetään auto kaupunkiin, ettei ois tarvinnu kuopustakin ottaa mukaan)

Ei myöhästytty onnex kuin viisi minuuttia!!

Reissu meni älyttömän hyvin. Esikoinen oli todella reipas. Sunnuntaina meillä oli aikaa uida 15.45-20.00. Me uitiin klo 19.30 asti. Esikoinen nautti sen minkä kerkes. voi sitä riemun määrää! Esikoinen kävi vauvauinnissakin ja tykkäs sielläkin käydä. Hän on oikea vesipeto :heart: . Laski ihan putkimäeistä (?) myös. Hankala kirjoittaa tuo sana.. Ja varmasti kirjoitin myös väärin. :whistle:

Maanantaina sitten oli mahdollisuus mennä joko Heurekaan tai shoppailemaan Helsinkiin. Me mentiin Helsinkiin, koska nähtiin meidän serkku ja heidän esikoinen. Olihan se mukava, että esikoinen näkee ees joskus kummiaan. Kummisetä oli valitettavasti töissä.


Minkäänlaisia tätioireita ei viel oo.. En ainakaan oo huomannut. Viime yönkin ravasin vain vessassa..
 
Keskiviikko 17.10.2007

Äitee2.......................................kp 6/26-36
Adeliina.....................................kp 7/28-31
Pamu k.....................................kp 10/28
Nandi........................................kp 15/??
Telle76......................................kp 15/29-35
Noomi.......................................kp 16/27
daizz........................................kp 16/28-29
Narya........................................kp 23/24
jontturi.....................................kp 24/28-29
Red Dragon...............................kp 29/31-34
Liina81......................................kp 31/??
Riemurasia.................................kp 42/35
sarbba......................................kp 50/26-30
Oinas74....................................kp 73/??
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??
Tintta80....................................kp ??/??


Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
 
Ensimmäisenä onnittelut kaikille plussanneille! Ja RD:lle paljon positiivisia ajatuksia :).

Mulla oli noin pari viikkoa sitten pari päivää selkä tosi kipeä ja alavatsakipuja. Nyt on lämmöt ollut jokusen päivän yli 37 ja palelee. Iltapäivisin väsyttää, mutta iltaisin kärsin unettomuudesta. Vastaavasta unettomuudesta kärsin kakkosen kanssa (tein kandityötäni öisin...). Ja nännialue on tänään kipeytynyt. Mutta muuten ei pissata, kuvota, nälätä... Ja kaikkia näitä oireita oli molemmissa edellisissä raskauksissa heti alusta asti. Eli odottelen testauksen kanssa lauantaille...

Kaikille plussatuulia!!
 
mulla väsymys on mieletön. Tuntui töissä, että milloin pääsis kotiin.. Vaikka eihän sitä täälläkään nukkumaan pääse. Väsyttää ja koskee päähän..

Mietin, että testaan tosiaankin vasta kp 35/31-34.. En tiiä maltanko.. Mutta yritän. Ainakin pitäis olla kp 34..

Minä en vain noita rinnanmuutoksia pysty kahtoo, ku oon ollu rintaleikkauksessa.
 
Torstai 18.10.2007

Äitee2.......................................kp 7/26-36
Adeliina.....................................kp 8/28-31
Pamu k.....................................kp 11/28
Nandi........................................kp 16/??
Telle76......................................kp 16/29-35
Noomi.......................................kp 17/27
daizz........................................kp 17/28-29
Narya........................................kp 24/24
jontturi.....................................kp 25/28-29
Red Dragon...............................kp 30/31-34
Liina81......................................kp 32/??
Riemurasia.................................kp 43/35
sarbba......................................kp 51/26-30
Oinas74....................................kp 74/??
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??
Tintta80....................................kp ??/??


Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
 
Huomenta kaikille tasapuolisesti!

Miten muilla on aamu lähtenyt käyntiin?
Itsellä lähti ihan kivasti, kun menin aikaisemmin nukkumaan kuin yleensä. Aamulla ei väsyttänyt, olin pirteä. Mutta tänne töihin, kun tulin, niin olen nukahtaa istualleni.. Ei ole mitään työtä, mitä vois tehä. On aika hiljaista ja pomokin tulee myöhempää.

Kn oli eilen illalla pieni, mutta kova (ei ainakaan pehmeä kuin jokin aika sitten).. Hyvä, että yletin koskettamaan.

Aamulämpö oli 36,7.

Eilen illalla kysyin mieheltä, että paleltaako häntä.. Vastasi, että ei oikeastaan. On kyl hiukan viileät huoneet, mutta ei sillä lailla palella.
Minua taas palelti illalla ja heti aamusta, kun nous sängystä ylös. Kieltämättä hiukan viileät huoneet.
 
Jänniä paikkoja muutamilla. Täältä syöksen plussapuhurin kaikille =)
Me päätettiin kuitenkin vielä kerran yrittää ennen pitempää taukoa, mutta kaavinnasta vasta viikko, eli menkkoja odotellessa. Voihan siinä käydä niinkin huonosti, ettei mankkoja tuu marraskuunkaan aikana ja sit on jo myöhästä.
Mä ehkä kuullostan kamalalta, mutta kakkonen täyttää kolme ensivuoden lokakuussa enkä todellakaan halua tippua minimiäippärahalle. Töihin pitäis palata 18.8.08. Toivotaan kuitenkin, että raskaudun piakkoin ;) Täs on niin paljon suuria asoita edessä että oon ihan sekasin. No kuiteski, teille niitä plussia ja tädit saharaan...
 
terve vaan,
pari riviä tännekin, vaikka jotenkin nyt oon jymähtänyt tuohon kesävauvahaavepinoon...
jonkun laskurin mukaan nyt alkaa se hedelmällinen jakso nostaa päätään ja täytyy kyll sanoa ett sen kyllä huomaa!
oon koko ajan ehdottelemassa tolle siipalle...
:whistle:

palaillaan ja plussapuhureita...

Pamuk
 
Perjantai 19.10.2007

jontturi.....................................kp 2/25-29
Äitee2.......................................kp 8/26-36
Adeliina.....................................kp 9/28-31
Pamu k.....................................kp 12/28
Nandi........................................kp 17/??
Telle76......................................kp 17/29-35
Noomi.......................................kp 18/27
daizz........................................kp 18/28-29
Narya........................................kp 25/24
Red Dragon...............................kp 31/31-34
Liina81......................................kp 33/??
Riemurasia.................................kp 44/35
sarbba......................................kp 52/26-30
Oinas74....................................kp 75/??
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??
Tintta80....................................kp ??/??


Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
 
Huomenta Kaikille!

Aamulämpö 36,7. Ja eilen illalla oli huvittavinta, ku ruvettii kahtoo kodinpuolustajaa, ni minua rupes paleltaa.. Piti laittaa fleece-takki, sukat, villasukat ja sit viel torkkupeiton vedin päälle ja silti tuntui, että paleltaa.

Mut pitää ruveta valmistautuu lähtee töihin :wave:

Plussatuulia kaikille! :whistle: :wave:
 
Täällä jännäilen teidän testien tuloksia,plussia kaikille :) Plussatuulet sinnepäin.
Itsellä ei vieläkään oksentaminen ole alkanut(molemmista olen pönttöä halaillut),liekö siellä pientä ihmisen alkua onkaan...Jos vaan jotain muuta.No ens kuun alus on aika ultraan,sitten oon viisaampi.
Kaunista plussatuulista ja rentouttavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti :flower:
 
Nyt lopetin arvuuttelun ja varasin ajan yksityiselle gynelle. Ens viikon torstaina sattui olemaan vapaa aika eli silloin saan toivottavasti tietää enemmän. Pelkään pahoin et joku kysta löytyy, tai sitten on muuten vaan kroppa lepotilassa. Turha tässä on odotella ku ei terkallekaan pääse ku vasta joskus, eikä siellä varmasti tiedetä oikeen mitään. Inhottavaa tällanen epätietoisuus ku ei tätiä vaan näy, ja tätä jatkuu vaan viikosta toiseen... :p Plussatuulia ja viikonloppua! =)
 
Lauantai 20.10.2007

jontturi.....................................kp 3/25-29
Äitee2.......................................kp 9/26-36
Adeliina.....................................kp 10/28-31
Pamu k.....................................kp 13/28
Nandi........................................kp 18/??
Telle76......................................kp 18/29-35
Noomi.......................................kp 19/27
daizz........................................kp 19/28-29
Narya........................................kp 26/24
Red Dragon...............................kp 32/31-34
Liina81......................................kp 34/??
Riemurasia.................................kp 45/35
sarbba......................................kp 53/26-30
Oinas74....................................kp 76/??
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??
Tintta80....................................kp ??/??


Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
 
Testasin tänä aamuna = nega.

Mie, ku olin jo niin varma, että se on positiivinen.. Näin jopa unta siitä..
Ei tuntemuksia suuntaan, eikä toiseen.. Testaan viikon päästä uudelleen, jos tätiä ei silloinkaan näy.. Eli ens viikon lauantaina..
 
Minäkin sain negan aamulla. Tein testin tosin päivällä ja mulla on ollut ongelmia ekojenkin raskauksien kanssa saada plussaa aikaisin. Eli luulen, että testaan huomenna aamulla uudestaan. Jos on nega niin unohdan koko jutun. Ja testaan ehkä joskus jos tätiä ei kuulu. Mitään oireita tädin saapumisesta ei ole, mutta toisaalta ei myöskään erityisiä raskausoireita. Lämmöt koholla edelleen enemmän kuin yleensä, mutta sekin saattaa johtua kierrosta, joka kierukan jälkeen hakee paikkaansa. Eli ei kauhean luottavaisin mielin täällä plussa odotella...

Plaah, on tylsää...
 

Yhteistyössä