Kolmatta lasta "yrittävät"

Alkuperäinen kirjoittaja kukikas:
RD ; Toivotaan et on tärpänny.
:hug: tädistä kärsiville ens kierrosta sitten plussa.
:flower: plussille.

Parin päivän päästä teen uuden testin,toivotaan et on selvempi viiva.Onnitteluista en kiitä(tuottaa huonoa onnea).
Ihanaa viikonalkua kaikille :)
Onko sulla jotain oireita (kuviteltuja/oikeita) kun nyt sait haamujen haamun? Ite täällä vaan ihmettelen yhä ku ei menkat ala. Teinköhän mä viimeisimmän testin kp 57... Kaikki olleet selkeitä negoja. Mietin jo pitäiskö kohta varata aika yksityiselle. Tk-lääkäri käski odottamaan vielä 1-2 kk...
 
Hei :wave:

Väliaika tietoja...
Eilen siis alkoi tuhruttelu. Ihmettelen kun hanat ei oo vielä auennut. Odottelen tätiä saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä. Pieni toivon kipinä kuitenkin elää. HUOH!
Muistelen et mulla oli molemmissa raskauksissa tuhrua aluksi.

Vähän sellainen ärsyttävä olotila, jännittää niin kauhiasti.

+++++++++++ :whistle:
 
minäki taijan hypätä tähän remmiin.. :) ihan ekaa kierrosta vauva hankkeessa mennään.. eli ei ihan kovin kauaa ole yritystä takana.. huomenna pitäis alkaamenkat..ja vähän epäilyttää että alkaakin :( no, toisaalta, senhän tietää tarkemmin vasta huomenna että alkaako vai ei.. :/
 
Riemurasia, tervetuloa :wave:

RD, olen mittaillut lämpöjä näissä kahdessa luomukierrossa. Ekassa lämmöt kohosivat n. puolessa välissä kiertoa siihen 37,0 jossa pysyivät edelliseen päivään ennen kuin vuoto alkoi. Kp1 lämmöt oli siis 36,5.

Tässä toisessa kierrossa lämmöt ovat olleet myös koko ajan reilu 37,0 oletetun oviksen jälkeen ja siinä ne keikkuu vieläkin...tästä voi siis päätellä ettei täti ole tulossa ainakaan vuorokauteen. Ja jos raskautuminen on tapahtunut lämmöt jäävät koholle (muistaakseni se on keltarauhashormoni joka pitää lämmöt korkealla). Itse kun en tiedä onko näin tapahtunut kun nyt kp:t huitelee lähempänä 50 :p Tänään tosin on ollut painontunnetta alavatsalla että kai siellä jotain tapahtuu...tiedä häntä :LOL:

Jos viikonloppuun mennessä ei täti ole saapunut, nöyrryn ostamaan vielä yhden r-testin! Mies vilkkailee sen näköisenä silmää että pitänee sekin palauttaa maan pinnalle tekemällä vielä yksi negatesti :LOL:
 
Kaikille kovasi +++++++++++++++++++ :whistle:

Miulla ei mitään uutta,eilen vaivannu tuhru ja kivut loppu illalla ja nyt ei mitään...huomenna otan viimeisen terolutin ja sitten odotetaan et alkaako vuoto vai ei...siinä menee se 1-3pv kun alkaa paitsi jos olenkin raskaana ni ei ala...epäilen kyllä tota raskauden mahollisuutta aika paljon ja luovutin jo ajatuksesta...joten tätiä odotellen.
 
Oinas74 ;Tota alavattaa juimi aikansa.Se loppu.Sitten rupes paleltamaan aivan hirveesti,siis "luita" viluttaa :LOL: Silleen sen vois kuvata.Ja tietty tuo kiukkuisuus...En uskonu et siel ois haamu,olin ihan varma negasta.Mies meni kurkkaan tikkua ja tuli sanoon et mitäs se haamu meinaskaan =) Ihmeitä tapahtuu.Toivottavasti on selkeempi plussa huomenna.Ja sit pysyis mukana matkassa pikkunen.
:hug: kaikille tädin vierailusta tympääntyneille.Täällä hengessä mukana,ens ovikseen plussatuulia puhallellen.
Tervetuloa uudet.
Eilen vihlo tuota vasenta reunaa hirveesti,näinköhän siellä takerruttiin tiukemmin kiinni,toivottavasti.
 
Tere
pari riviä tähänkin pinoon!
juu nyt sit se "eka virallinen kierto" meneillään ja olo onkin sen mukainen...migreeniä pukkaa ja vessassa juostaan...
mutta eihän tätä sit kauaa kestä kun päästään oikeen koittamaan!

plussaonnitteluita!
ja pirteää syksyä kaikille...nehän jo luntakin lupaili!

Pamuk 2/28
 
Heips!
Liityn mukaan tähän ketjuun ihan uutena tällä palstalla. :)
Kolmatta siis toivotaan meillekin, yritys aloitettiin 7/07. Aiemmat lapset ovat syntyneet -04 ja -06. :)
Nyt mennään ihan alkukierrossa, kp8 jos oikein muistan.
Plussaonnea kaikille!
 
Keskiviikko 10.10.2007

Pamu k.....................................kp 3/28
Nandi........................................kp 8/??
Telle76......................................kp 8/29-35
Noomi.......................................kp 9/27
daizz........................................kp 9/28-29
Narya........................................kp 16/24
jontturi.....................................kp 17/28-29
Red Dragon...............................kp 22/31-34
Liina81......................................kp 23/??
Adeliina.....................................kp 29/28-31
Äitee2.......................................kp 35/26-28
Riemurasia.................................kp 35/35
sarbba......................................kp 43/26-30
Isebel81....................................kp 48/35
Oinas74....................................kp 66/??
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??
Tintta80....................................kp ??/??


Plussanneet

singa
Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
 
Tulethan Riemurasia heti kertomaan tuloksen, jos testaamaan pääset.
Ihanan jännät ajat sulla :)

Itselläni ei ole niinkään jännät ajat menossa, kp9 ja ovista odottelen.
Pieniä merkkejä on jo ollut ilmassa, luulen että viikon sisällä se on.

Noomi
 
Ja tarrasukkia mukaan, niinku asiaan kuuluu :hug: Hyvä et tuli selkeempi plussa! Lueskelin sun oireitas ja mietin josko olisin seuraamassa sua... No, ei mulla paljon mitään (kuviteltuja?) oireita oo mut suklaa maistuu liiankin kanssa! Ja oikeeta sivua alavatsalta juili viime perjantaina, jotain sellasta tuntemusta sä olit aiemmin kirjottanu. Se tuntu sillon ku olin nousemassa ylös sohvalta. Ja sit välillä, jos on ollu vähän syömisessä enemmän taukoa, ni tuntuu ku kurkkua hienoisesti kuristais, ei niin kovasti ku poikia odottaessa mut kuiteskii. Mietin josko ehtisin tänään testin hakea apteekista ku on muutakin menoa...
 
Moi!

Plussanneille hirmuisesti onnea!

Mä en ala! Ravaan vähän väliä vessassa kattelee et joko kunnon vuoto alkaa.
Alkais nyt tai häipysi toi tuhru. Täällä siis edelleen tuhruttelee. Pikkareihin asti ei oo tullu mitään mut sormeen tarttuu hiukkasen punertavaa jo kolmatta päivää!!! Sorry vuodatus.

Meen taas tutkii tilannetta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oinas74:
Vau, tosi hieno kranssi! Mistä saitkin idean?
Suikale tuolta kesävauvasta haaveilevat 2008 -pinosta kertoi tehneensä tuollaisen ja sai mulle kipinän =).

aina oon haaveillu tekemättä, mutta nyt joku ns. vaivihkaa piilosta potkas persiille ja pakotti minut ottaa niskasta kiinni.

Helppo tehä!
 
Torstai 11.10.2007

Adeliina.....................................kp 1/28-31
Pamu k.....................................kp 4/28
Nandi........................................kp 9/??
Telle76......................................kp 9/29-35
Noomi.......................................kp 10/27
daizz........................................kp 10/28-29
Narya........................................kp 17/24
jontturi.....................................kp 18/28-29
Red Dragon...............................kp 23/31-34
Liina81......................................kp 24/??
Äitee2.......................................kp 36/26-28
Riemurasia.................................kp 36/35
sarbba......................................kp 44/26-30
Oinas74....................................kp 67/??
salmiska....................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??
Tintta80....................................kp ??/??


Plussanneet

singa
Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
 

Yhteistyössä