Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Tulentyttö millä ovistesteillä olet testaillut?

Mullahan eivät nuo advancen ovistestit edes näyttäneet tasavahvoja viivoja koskaan. Onneksi tilasin aconin vastaavia ja testasin muutaman kerran sekä aamup. että iltap. ja iltapäivätikutuksella sain ovishuipun (ei siis näkynyt yhtä vahvana vielä aamulla eikä enää seuraavana päivänä ). Aconin testejä kyllä suosittelen, ovat toimineet aina moitteettomasti (sekä ovis-että raskaustestit).

Itse olen huomannut, että testailu kuitenkin stressaa aika lailla. Ehkä helpoiten oviksen löytää kuuntelemalla oman kroppansa merkkejä? Mulla ainankin selkeästi ovulaation lähestyessä tulee paikat liukkaiksi ja omat halut kasvaa. Eli jos aloittaa pupuilut, kun liukkaat kelit alkavat niin ei varmasti ihan metsään mennä. Mullahan pillereiden lopettamisen jälkeen ovistuntemuksia oli vissiin sen reilun viikon ellei peräti kahden ajan, ennen varsinaista ovulaatiota. Täälläkin ihmettelin, kun oli ovistuntemuksia mutta testit vaan näyttivät ihan puhdasta negaa (ei siis näkynyt alkuun edes haamuja)

Toivotaan ja uskotaan nyt kuitenkin, että sullakin on ovis tuloillaan kun antaa merkkejä. Ja jos kerran olette ahkerasti pupuilleet, niin ainankin se on hyvin varmistettu jos on jo mennyt. Tsemppiä!
 
kukkahattu mulla on nyt kotitestin tikkuja ja ei todellakaan oo ees haamua tullu, viime kierrossa oli babyplussan tikut ja niillä tuli ekaksi haamuja jotka vahvistu kunnon plussaksi ja sitten tuli taas haamua ja sit ei mitään.
Kai se on vaan uskottava että ovista ei tässä kierrossa ole :/
 
Maanantai 11.2.2008


Oinas74.................................kp 2/31
äippä-80................................kp 3/26-30
Tanjusha................................kp 10/31
aurinkomamma......................kp 11/29-32
maitooo.................................kp 12/28-36
MissMaisa...............................kp 14/27
tikruliini...................................kp 16/28-78
Red Dragon.............................kp 16/34
Pamu k....................................kp 18/35
Swiss.......................................kp 19/28
Tulentyttö................................kp 20/28-32
Kaksonen 74...........................kp 23/29-48
TaikaSäde................................kp 24/27-40
ruujakengu.............................kp 30/28
Matonen..................................kp 39/31
mervi-elina..............................kp 39/34-42
Mivi.........................................kp 56/33
Rindie77..................................kp 75/30
Telle76....................................kp 102/29-35
Riemurasia...............................kp 112/35-48
umayya...................................kp 113/28
Nandi......................................kp 125/??
tuplis2.....................................kp 128/29-31
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??


Haamuilijat






Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
 
Oinas & äippä: Pahoittelut tädistä :hug:

äippä: Otan osaa suruusi. :hug:

Kielo: Paljon Onnea!!! :flower:

Kukkahattu: Paljon onnea! Ilmoitaha sit milloin siirrän plussanneisiin vai joko voin sinut sinne siirtää? :flower:
 
pahoittelut tädin yllättämille :hug:
kukkahattu onnittelut :flower: :heart: minkäs ikäinen sulla oli kuopus? kun imetät vielä =) mielenkiinnosta vain kyselen kun itekin imetän ja ei mitään hajua mistään, luin tuota sun kirjotusta ja tunistin tuon rintojen vihlomisen jotaollut koko viikonlopun ja nännit on olleet arat jo hieman pidempään, mää täällä vaan pähkäilen koskas sitä uudelleen testais, josko vaikka kp 120 olis hyvä etappi :)
kielolle myös onnittelut jos en vielä ole muistanut onnitella :flower: :heart:
äippä osanottoni :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkahattu:
Tulentyttö noi advanced testit on tilattu kotitesteiltä :/

Oletko mittaillut lämpöjä? Se on myös aika luotettava keino varmistaa josko ovis on tapahtunut. Fertility Friend on kiva paikka :)

ai jaa :ashamed: tää on nyt mun elämäni toka kerta ku tikutan en oikein tiedä näist mitään, mut nää mun on jotain liuska testejä, tässä lukee One Step Ovulation Test


muoks* en oo lämpöjä mittaillu
 
puhuitte noista kotitestin testeistä, mä tilasin sieltä muutaman liuskatestin (r-testejä ) ja niillä oon viimeks testannut pari viikkoo sitten, onkohan ne yhtä susia kuin noi ovistestit :whistle:
*toivossa on hyvä elää *
 
umayya kuopus on 8 kk. Ja tosiaan noi tissikivut oli ihan eka oire, mulla myös nänneissä ne reunanypykät ovat muuttuneet aina raskauden alettua nopeasti punaisiksi (vaikka siis olen imettänyt, esikoistakin vielä kun kuopus sai alkunsa), siinä oli toinen vinkki. Sitten noi hajujutut päälle :p

Kotitestien (siis muistaakseni com ei fi, molemmat on olemassa ja myyvät eri testejä ) r-testit (advanced ei one step) on juuri niitä, joilla tulee niitä vääriä harmaita haamuja sitten näkyviin. Myöskin raskausviivat on aika haljuja, sillä tänään kun testasin clearbluella, niin ihan heti tuli selkeä plusmerkki näkyviin.

umayyalle peukkuja pystyyn positiiviselle tulokselle!
 
kiitos kukkahttu vastauksesta :)
mä en esikoisesta muista oliko rinnat arat mutta kuopuksesta oli aivan sairaan kipeet alusta asti, ja nyt tosiaan on ollut sellasta jännää vihlontaa, ensin ajattelin että on vaan paleltunut ulkosalla mut olen kyllä pukenut ihan reilusti päälle ja rinnat oon suojannut kyllä tosi hyvin eikä kovemmillakaan pakkasilla ole tullut kipeeksi, ja imettäessä on nyt ollut nännit ihan sairaan arat, sattuu oikein tosissaan kun kuopus imee, eikä imuote oo mun mielstä muuttunut eikä hampaita ole tullut, sitten oon myös huomannut että on tullut nuo "nystyrät" esiin ja vaaleina ovat koholla, mut kaipa sitä osaa oireitakin kehittää kun toivoo kovin, voisin kai tuhlata kyllä testin tänään kun kohta oon 4 tuntii ollut pissimättä..
no joo meni jaaritteluksi :ashamed:
 
Kyläpä tämä alkukierto on mennyt nopeasti. FLunssan kourissa oltu viikon verran.
Peittoa ei kunnolla jaksanut tänään heiluttaa. Mutta onpa simpat taas laitettu liikkeelle. Vaikka kierron pituudesta ei ole mitää tietoa. Eikä oviksestakaan.
 
kyl se vissiin nega on, paha sanoa kun valossa ei näy mitään mut varjossa sitten taas se mun kuuluisa viivanpaikka, mut joo nega se saa nyt olla, tulipahan testattua tänään, ei tartte taas hetkeen testailla :)
 
Tiistai 12.2.2008


Oinas74.................................kp 3/31
äippä-80................................kp 4/26-30
Tanjusha................................kp 11/31
aurinkomamma......................kp 12/29-32
maitooo.................................kp 13/28-36
MissMaisa...............................kp 15/27
tikruliini...................................kp 17/28-78
Red Dragon.............................kp 17/34
Pamu k....................................kp 19/35
Swiss.......................................kp 20/28
Tulentyttö................................kp 21/28-32
Kaksonen 74...........................kp 24/29-48
TaikaSäde................................kp 25/27-40
Matonen..................................kp 40/31
mervi-elina..............................kp 40/34-42
Mivi.........................................kp 57/33
Rindie77..................................kp 76/30
Telle76....................................kp 103/29-35
Riemurasia...............................kp 113/35-48
umayya...................................kp 114/28
Nandi......................................kp 126/??
tuplis2.....................................kp 129/29-31
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??


Haamuilijat






Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
ruujakengu
 
Heippa! Kaikille ja onnea plussanneille! ja onpas nämä sivustot muuttuneet... meinasi jo hätä tulla kun en löytätnyt heti tätä keskustelupalstaa... joo meillä tällä hetkellä pupuilut jääneet... ollaan vatsataudin kourissa täällä... mut onhan tätä kiertoa vielä jälellä.. ja onneksi jo paranemaan päin.. joten heti kun olo antaa periksi niin eiku peitonheiluttelua ja urakalla.. ja se muuttokin lähenee.. ja kaikki tavarat on vieläkin pakkaamatta! mistä sais sen inspiraation et jaksais laittaa tavaraa laatikoihin!! Plussatuulia kaikkille! Ja kyllä täältä perästä tullaan siihen plussa junaan vai mitä??!!
 
plussanneille tuhannesti onnea :heart:

).( eipä tarvi raskautua tästäkään kierrosta |O nyt vasta näytti kp 21 tikku haamua, et onko se ovis vasta tulossa :eek: Mulla kun noi menkat ei älyä siirtyä jos ovis on myöhään vaan sillon toi luteaalivaihe jää liian lyhyeksi, tämäkin nyt vielä :headwall:
 

Yhteistyössä