Tulentyttö millä ovistesteillä olet testaillut?
Mullahan eivät nuo advancen ovistestit edes näyttäneet tasavahvoja viivoja koskaan. Onneksi tilasin aconin vastaavia ja testasin muutaman kerran sekä aamup. että iltap. ja iltapäivätikutuksella sain ovishuipun (ei siis näkynyt yhtä vahvana vielä aamulla eikä enää seuraavana päivänä ). Aconin testejä kyllä suosittelen, ovat toimineet aina moitteettomasti (sekä ovis-että raskaustestit).
Itse olen huomannut, että testailu kuitenkin stressaa aika lailla. Ehkä helpoiten oviksen löytää kuuntelemalla oman kroppansa merkkejä? Mulla ainankin selkeästi ovulaation lähestyessä tulee paikat liukkaiksi ja omat halut kasvaa. Eli jos aloittaa pupuilut, kun liukkaat kelit alkavat niin ei varmasti ihan metsään mennä. Mullahan pillereiden lopettamisen jälkeen ovistuntemuksia oli vissiin sen reilun viikon ellei peräti kahden ajan, ennen varsinaista ovulaatiota. Täälläkin ihmettelin, kun oli ovistuntemuksia mutta testit vaan näyttivät ihan puhdasta negaa (ei siis näkynyt alkuun edes haamuja)
Toivotaan ja uskotaan nyt kuitenkin, että sullakin on ovis tuloillaan kun antaa merkkejä. Ja jos kerran olette ahkerasti pupuilleet, niin ainankin se on hyvin varmistettu jos on jo mennyt. Tsemppiä!