Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Kopiotu toisesta pinosta:

Mä alan vaipua jo epätoivoon edelleen ovistestit näyttää puhdasta negaa, viime kierrossa näillä kp:llä testit näytti haamua ja plussaa kp 17-18.
Viime kierrolla oli babyplussan tikut nyt onkotitestin tikut, eilen ja tänää ollu ovikseen viittaavia oireita: päänsärkyä ja etovaa oloa, mul aon aina oviksen aikaan tai ennen ovista tota etovaa oloa ja limoja oli eilen, mut tänää ei oo ollu, mä en kestä tätä epätietosuutta

Nyt on sata varma olo et ei tästäkään kierrosta tuu mitään.....
 
Myönnetään, tein testin... iltapäivällä :headwall: Negaahan se näytti!

Mutta nännikipuilu jatkuu, sekä juilinta tuolla alaosastolla... Ja hienoisen etova olo! En muista tällaista oleen muissa kierroissa. Ekassa raskaudessakaan ei ollut tällaisia tuntemuksia.

Ja kielo81 pian sitten kertomaan tuloksia...
 
Hölmöks tässä tosiaan itsensä tuntee, kun epäilee tuota haamua , mutta kyllä se tosiaan siinä on ja uskaltaa jo hieman uskoa tuohon. Tätä on vaan niin odotettu. Ja onhan nää oireet tietenkin sitten lisänä tässä, et ehkä tää on sitten ihan totta. :heart:
Ja mervi-elina, iso :hug: . Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi!

Kaikkea tää raskauden toivominen saa aikaan, ensin odottaa kuin kuuta nousevaa ja sitten ei usko millään todeks. :ashamed:
Plussaonnea kaikille tasapuolisesti. :hug:
 
Nämä oireet teki minusta hätähousun ja p-a-k-k-o oli testata, kun ei näitä tuntemuksia ole aikasemmin ollut. :headwall:

Mietin just, että voiko olla rintatulehdus, vaikka ei imetä? Kipuilee ja kuumottaa! Auts! :eek:

kielo81 varovaiset onnittelut :flower:
 
Mitäs tänne kuuluupi? Tässä nyt päätin jättää noi ovis tikut pois käytöstä tuntuu vaa et niitenki takii tulee ressattuu... ja täs on se muutto ja kaikki joten mennään ihan tjot-meinigillä!! Ja kaikki turha laskeminen sun muu pois.... Ja Kielo81:Eiköhän se siitä vahvaksi plussaks muutu!! Pamuk:mites sulla hurisee? hyvin? Kaikille paljon plussatuulia++++
 
Nega testattu aamulla. Tosin aikaisessakin olen kun dpo on vasta 10. Tytöistä kyllä sain jo haamut dpo 10...

Nännit on täälläkin arat ja eilen haistoin homeen roskiksessa ja tytön syömät voileipäkeksit haisivat järkyttävälle :x Mutta kun ei ole niitä masuvihlontoja. Taitaa vaan olla megaluokan pms oireita, kun on menossa eka kierto pillereiden lopettamisesta . Ärsyttää vahdata koko ajan omia oireita ja stressihän tästä yrittämisestä taas tulee...Katsotaan millä konsteilla ensi kiertoon lähdetään.

Mutta nyt jatkuu siivouspäivä :wave:
 
:attn: Rinnat on edelleen arat! En oikein osaa ajatella tästä nyt mitään. Vielä noin viikko, kun tädin pitäis vierailla. Ehkä tämä rintojen arkuus + kipu on joku uusi ennen tätiä-oire?

Täällä kun on käytetty pillereitä viimeksi vuonna 1998, joten eipä tuo kipuilu johdu ainakaan siitä. Täytyy nyt vaan odottaa vielä viikon verran ja sitten teen uuden testin.
 
terppa!
Tanjusha, täällähän mä, vaikka nyt tosiaan ... kuivaharjoitellaan...

kielo, sellasta se on. kyll se sit siitä taas ajan myötä, ja plussa kun vahvistuu ni tunteet myös. Onnea, vielä kerran.
mervi-elina, juu uutta testiä kehiin sit ku siltä tuntuu.
tsemppiä.

).( elikkäs olen lähes sata varma, että mulla on nyt OVIS!! hassua kun nyt oli jotenkin kaikki merkit -vaikka en oo kattonu päiviä yhtään- ni tulipa vaan mieleen, ett voiskohan olla...ja kalenteri käteen, ni kyllä! Mulla on myös nuo kaksi aiempaa keskenmennyttä tärpänneet just kierron päivinä kp13/14. On se edelleen jännää miten tämä kroppa toimii ja hyvä kun toimii. (ketään Ei kiinnosta, mutt kun nyt aloin avautumaan...ni limaa riittää ja koko ajan tekee mieli!! siinäpä ne parhaat merkit :LOL: :LOL:
eli äijä vaan lakoon ja harjoittelemaan ens kiertoa varten!
ja olihan tuo itelle ihan hyödyllistä kaivaa päiviä, tietää sit ens kierrossa ainakin ett koska ovis tulee... luultavammin.

vauhdikas päivä lasten kanssa takana, ajeltiin tytön 1v6kk kans ekaa kertaa kahestaan bussilla kaupunkiin, ku yleensä autolla mennään.
ja sit poika 2v 8kk oli ekaa kertaa luistimilla!! minäkin pääsin luistelemaan mitä en ole tehnytkään vuosiin.
mies tuli tosi ajoissa kotiin, lapset nukkuneet jo puol tuntia ni mikäs tässä viikonloppu alkakoon.
jepulista.
 
Lauantai 9.2.2008


Tanjusha................................kp 8/31
aurinkomamma......................kp 9/29-32
maitooo...................................kp 10/28-36
MissMaisa................................kp 12/27
tikruliini...................................kp 14/28-78
Red Dragon.............................kp 14/34
Pamu k....................................kp 16/35
Swiss.......................................kp 17/28
Tulentyttö................................kp 18/28-32
Kaksonen 74...........................kp 21/29-48
TaikaSäde................................kp 22/27-40
ruujakengu.............................kp 28/28
Kukkahattu.............................kp 29/26-32
äippä-80................................kp 30/26-30
Oinas74...................................kp 31/28
Matonen..................................kp 37/31
mervi-elina..............................kp 37/34-42
Mivi.........................................kp 54/33
Rindie77..................................kp 73/30
Telle76....................................kp 100/29-35
Riemurasia...............................kp 110/35-48
umayya...................................kp 111/28
Nandi......................................kp 123/??
tuplis2.....................................kp 126/29-31
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??


Haamuilijat


Kielo81....................................kp 35/31-32


Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
 
Täällä edelleen ovista ootellaan, tikut näyttää tyylipuhdasta negaa ei ees haamun haamua :'(
oon jo varma etten tässä kierrossa ees ovuloi :'(
Tosin illan suussa vessa käynnin yhteydessä tuli hiukan limaa, oli venyvää eikä katkennut venyttäessä, eli pieni toivon kipinä nous, mut silti....
 
Kielo81 onnea :heart: :heart:

äipälle osanotto mummun poismenon johdosta, ikävää että kiertokin alkoi alusta :(

Mulle kävi eilen illalla niin, että testiin tuli haamu joka on nyt tänään illasta jo vahvempi (hullu nainen kun menin eilen illalla sen aamuisen negan jälkeen testaamaan :p ).

Nyt on kyllä vasta dpo 11 ja menkkojen pitäisi vasta tiistaina alkaa, joten matalalla profiililla mennään. Olen kuitenkin sekä niin yllättynyt että NIIN onnellinen (nyksän kanssa kaikki raskaudet on saatu alkuun tosi helposti, mutta eksän kanssa yrittämällä yritettiin ja silloin alkuun saatu raskaus meni kesken. Pettymys on siis myös tuttua).

Ensimmäisenä oireena ilmestyi nännikipu ja rintoja myös vihloo sivuilta (tunnen muutenkin tietysti helposti, kun vielä imetän) sekä hajuherkkyys. Onhan se hieman kummallista jos voileipäkeksit haisee pahasti nenään ja lukuisat muut asiat. Aamulla maailma oli mitä pahanhajuisin paikka ikinä. Tätä oiretta ei kummastakaan tytöstä ollut..Lisäksi iltaisin on viluttanut. Ja masuoireet on tosi vähäisiä.
 
äippä80 :hug:

kukkahattu, :D jaahas jokohan uskaltais varovasti onnitella... :flower:

kielo, hieno juttu kun viiva vahvistui!

jepulista, palaillaan taas,
jospa pääsis vielä itsekin plussaamaan ja asukki kulkis mukana sen 9kk...
 
Mulla kans rinnat olleet sivuilta arat mut ei muuten..etovaa oloa ollut,mutta sitä on kyllä ollut ennen menskujen alkuakin..mitäs muuta..ei oo vatsa silleen kipee kuin joskus ennen menkkoja..lämmöt 36,3..joskus mittailin 35,8,mut siitäkään ei voi mitään ennustaa.Onko sulle ensimmänen "tilauksessa"?Siis tämä oli kukkahatulle lähinnä!!
 
Kukkahattu onnea plussasta :hug:

Täällä alkaa nyt piinaavan jännä viikko. Sunnuntaina testaillaan... Jos maltan odotella sinne asti!

Nyt petiin, kun aamulla täytyy herätä töihin. Liian mukava viikonloppu takana, kun ei yhtään innosta maanantai. Mörkö sentään! :headwall:
 
Heip tosipitkästä aikaa!
Mulla ei edelleenkää mitää uutta kerrottavaa... kp55 menossa, selkä kipee, välillä viluttelee ja testit negaa.. siinäpä se lyhykäisyydessään.
(menneisyydestä sen verran että aikaisempina kertoina olen plussannut kp57, 55, 53, 25) Nämä pitkät kierrot eivät siis ole minulle mikään erikoisuus :whistle:
Paljon onnea kaikille uusille vauvamasuille! Ja muille paljon plussamyrskyjä!

Mivi
 

Yhteistyössä