terppa!
Tanjusha, täällähän mä, vaikka nyt tosiaan ... kuivaharjoitellaan...
kielo, sellasta se on. kyll se sit siitä taas ajan myötä, ja plussa kun vahvistuu ni tunteet myös. Onnea, vielä kerran.
mervi-elina, juu uutta testiä kehiin sit ku siltä tuntuu.
tsemppiä.
).( elikkäs olen lähes sata varma, että mulla on nyt OVIS!! hassua kun nyt oli jotenkin kaikki merkit -vaikka en oo kattonu päiviä yhtään- ni tulipa vaan mieleen, ett voiskohan olla...ja kalenteri käteen, ni kyllä! Mulla on myös nuo kaksi aiempaa keskenmennyttä tärpänneet just kierron päivinä kp13/14. On se edelleen jännää miten tämä kroppa toimii ja hyvä kun toimii. (ketään Ei kiinnosta, mutt kun nyt aloin avautumaan...ni limaa riittää ja koko ajan tekee mieli!! siinäpä ne parhaat merkit
eli äijä vaan lakoon ja harjoittelemaan ens kiertoa varten!
ja olihan tuo itelle ihan hyödyllistä kaivaa päiviä, tietää sit ens kierrossa ainakin ett koska ovis tulee... luultavammin.
vauhdikas päivä lasten kanssa takana, ajeltiin tytön 1v6kk kans ekaa kertaa kahestaan bussilla kaupunkiin, ku yleensä autolla mennään.
ja sit poika 2v 8kk oli ekaa kertaa luistimilla!! minäkin pääsin luistelemaan mitä en ole tehnytkään vuosiin.
mies tuli tosi ajoissa kotiin, lapset nukkuneet jo puol tuntia ni mikäs tässä viikonloppu alkakoon.
jepulista.