Perhoinen84
Jennyli me oltiin samassa pinossa viimeksikin.Heinäkuisissa 2006 Tai sitten se oli elokuiset 2006Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:Onnea neitokeiju :heart:
Minullakin on sikäli hyviä uutisia että jälleen yksi polikäynti takana joka loi lisää uskoa siihen että vauva joskus vielä saisi alkunsa!! =) :heart:
Tälläkertaa mulle tehtiin munatorvien aukiolotukimus sekä katsottiin onko kohdussa polyyppi. Ja kaikki oli loistavasti,munatorvet auki eikä polyyppia ollutkaan vaikka viimekerralla epäilivät!!
Kaikki siis vallan hyvin kun vaan ovis tapahtuis edes jotenkin säännöllisesti! Luulen että tämäkierto menee ohi sen takia että lääkäri määräsi aloittamaan Terolutit turhan aikaisin kp 15 eikä mulla ole silloin vielä yleensä ovis tapahtunut. Mutta ensikierto en sitten ensimmäinen clomiavusteinen ja sitä odotan malttamattomana!
Tervetuloa kaikille uusille :flower:
Eläingalluppiin: Meillä on lähes 8-vuotias rotikka-narttu ja kissa. Ennen poikien syntymää meilla oli kaksi rotikkaa joista toinen muutti uuteen kotiin poikien ollessa n. ½v. Nyt on sama pelko,eli joudummeko luopumaan toisestakin koirasta :'( Pojilla on infektioastmaa ja tänävuonna ollaan tehty 3 pidempää sairaalareissua. Nyt odotellaan koirakokeen tuloksia ja pelätään pahinta eli aiheuttaako koira nuo kohtaukset pojille! :ashamed:
Meidän likka on syntynyt 3.8.2006 =)