***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Onnea neitokeiju :heart:

Minullakin on sikäli hyviä uutisia että jälleen yksi polikäynti takana joka loi lisää uskoa siihen että vauva joskus vielä saisi alkunsa!! =) :heart:
Tälläkertaa mulle tehtiin munatorvien aukiolotukimus sekä katsottiin onko kohdussa polyyppi. Ja kaikki oli loistavasti,munatorvet auki eikä polyyppia ollutkaan vaikka viimekerralla epäilivät!! :D
Kaikki siis vallan hyvin kun vaan ovis tapahtuis edes jotenkin säännöllisesti! Luulen että tämäkierto menee ohi sen takia että lääkäri määräsi aloittamaan Terolutit turhan aikaisin kp 15 eikä mulla ole silloin vielä yleensä ovis tapahtunut. Mutta ensikierto en sitten ensimmäinen clomiavusteinen ja sitä odotan malttamattomana! ;)

Tervetuloa kaikille uusille :flower:

Eläingalluppiin: Meillä on lähes 8-vuotias rotikka-narttu ja kissa. Ennen poikien syntymää meilla oli kaksi rotikkaa joista toinen muutti uuteen kotiin poikien ollessa n. ½v. Nyt on sama pelko,eli joudummeko luopumaan toisestakin koirasta :'( Pojilla on infektioastmaa ja tänävuonna ollaan tehty 3 pidempää sairaalareissua. Nyt odotellaan koirakokeen tuloksia ja pelätään pahinta eli aiheuttaako koira nuo kohtaukset pojille! :ashamed:
Jennyli me oltiin samassa pinossa viimeksikin.Heinäkuisissa 2006 :D Tai sitten se oli elokuiset 2006 :D
Meidän likka on syntynyt 3.8.2006 =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Jennyli me oltiin samassa pinossa viimeksikin.Heinäkuisissa 2006 :D Tai sitten se oli elokuiset 2006 :D
Meidän likka on syntynyt 3.8.2006 =)

No moikka :hug: Mä ajattelinkin että sinussa on jotain tuttua ja näin muistelin että elokuisissa 2006 olimme molemmat =)
Meidän pojat syntyivät 31.7.2006 :heart:
Nyt sitä sitten jännätään yhdessä ;)
Tosin meikäläiselle tämä vauvansaanti ei tunnu olevan kovin helppoa tai ainakaan nopeaa :ashamed: Silläpä sitä vissiin kerralla kaksoset tulikin
:D
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Jennyli me oltiin samassa pinossa viimeksikin.Heinäkuisissa 2006 :D Tai sitten se oli elokuiset 2006 :D
Meidän likka on syntynyt 3.8.2006 =)

No moikka :hug: Mä ajattelinkin että sinussa on jotain tuttua ja näin muistelin että elokuisissa 2006 olimme molemmat =)
Meidän pojat syntyivät 31.7.2006 :heart:
Nyt sitä sitten jännätään yhdessä ;)
Tosin meikäläiselle tämä vauvansaanti ei tunnu olevan kovin helppoa tai ainakaan nopeaa :ashamed: Silläpä sitä vissiin kerralla kaksoset tulikin
:D
No mutta ei toivoa saa heittää hukkaan.Onko teillä nyt yritys menossa? =)
 
Kyllä on joo =) Ehkäisyttä olen ollut vuoden verran...ensin Tjot-meiningillä ja nyt yk4 vähän enemmän yritys mielessä ;)
Mulla on ollut poikien syntymästä lähtien ongelmia menkkojen ja ovuloimisen kanssa ja nyt oon sitten ollut polilla tutkimuksissa. Ja tänään siis sain taas lisää uskoa ja toivoa tähän vauvautumiseen =)
Kuume on kova mutta jos oikein järjellä ajattelee niin ei muutamalla kuukaudella ole niin merkitystä...aina parempi mitä omatoimisemmiksi pojat ehtii kasvaa!
 
Nega kp 27/32. :(

Ostin niitä ovistestejä, että ensi kierrosta sitten, kun alkaisi taas oikea vuoto ensin, testaan sitä ovista. Toivottavasti kierto ei ainakaan tuosta venyisi, normaalisti ollut 28-29 ja siihen saisi nyt taas jäädä.
Elokuista vauvaa sitten yritetään nyt seuraavaksi. Foolihappokuurin ajattelin aloittaa.

Onko muita raskautta edistäviä "poppa"konsteja kuin foolihappo?
 
Minäpä sain tänään pidellä ystäväni 2,5vko. poikaa :heart: Ihana nyytti, tosin rojautti kakit syliin kun hieroin vähän jalkapohjia :D Koitin oikein imeä vauvanhajua, josko auttais tähän raskautumiseen :whistle: Ovista siis tikuttelen, eipä ole näkyny vielä ainakaan...

Onnea neitokeijulle :heart:
 
Hiljaisuus................................kp 1/27-32.............yk 4
snowangel..............................kp 5/26-28
Jennyli.....................................kp 7/32..............yk 4
Elriina......................................kp 8/32........................KOKS
hellu77...................................kp 18/30-35
tiitukka84...............................kp 19/30
päärynärouva.........................kp 20/28-35.......................K-KS
L3nen....................................kp 22/24-26.............yk 5
syksyinen...............................kp 22/28
mervi-elina..............................kp 22/59
aamukastetta.........................kp 23/28-31
Unelma3.................................kp 25/28-30............yk6......TYKS
Pakanamaan kartta................kp 26/30
janita......................................kp 33/28-33
Piijuska-78.............................kp 57/28-33
Danya..................................... kp 74/28
Peipi80....................................kp 80/25
äiti 07.....................................kp 87/28-30
Tete.......................................kp 99/35
Seamrog.................................kp 103/?
Perhoinen84...........................kp 120/28..........
Vilijonkkis...............................kp 137/28.............
linneaborealis........................kp 194/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................
sonja R....................................
Perhoinen84...........................

[/color]



Haamuilijat




[color]




Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Vanttu80
tinni
rakkaimpani
Katta2
Neitokeiju
Käärme






Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla
ssihinä......................taustalla
tuittunen..................taustalla
Jellona84..................taustalla
marihoo....................taustalla
Tikruliini....................taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta


MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

 
Täällä alkaa olemaan jännät paikat, kun vaan malttaa olla testaamatta sunnuntaihin asti! =) Tosin mulla on jo 3 herkkää r-testiä valmiina :LOL: niin voi olla etten malta olla kokeilematta aiemmin...

Ovista en bongannut, tikuissa vaan haaleaa.. ja muut oireet sen verran epämääräistä ettei niistä ottanut selvää. Lämpöjä en ole seuraillut, sekin voisi olla aiheellista.

Jännittää kovasti, tahtoisi niiiiin kovasti nähdä plussan :heart: - se oiskin uutta kun kahdesta aiemmasta en ole kotitestissä plussaa nähnyt - ekan kanssa tein testin, joka oli nega ja toisen kanssa vein sitten testi suoraan tk:seen.

Käärme ilmoitti toisessa ketjussa plussanneensa :heart: joten hänet voinee siirtää tässäkin ketjussa plussanneiden puolelle.
 
Oi, täällähän on ihania uutisia neitokeijulla! Paljon onnea ja tarrasukkia pienokaiselle.

).( mä varasin eilettäin ajan gynelle. Ens tiistaina ois aika.. Nuorimmaisen syntymän jälkeen menkat on olleet tosi karsean runsaat ja hyytymiä täynnä. Mulla rupes pelottaan, kun menin taas googlettaan asiasta, että kohdussa saattais olla myoomia tai kystia. Ja mulla on joskus -01 poistettu kysta kohdusta. Nehän voi vaikeuttaa raskautumita. Saanpa muutenkin jutustella hänen kanssaan vauvahaaveesta...

Hiljaisuus, mitä foolihappoavalmitetta meinasit käyttää?
Itse ostin sitä kuuluisaa greippimehua :D En oikein tiedä uskoako siihen, mutta hyvää se ainakin on.

Hui kun tuntuu pitkältä ajalta taas odottaa sitä mahdollista ovista. Näytän olevan joukkomme kärjessä. Toivottavasti teistä ei kukaan kiilaakkaan eteeni, vaan testit näyttäis plussaa :heart:

++++ tuulia jokaiselle!
 
Kohteliaita kavereita mulla! =) Mul on ollu ny maanantaista asti vatta tosi turvoksissa, ovulaatio oli viimeviikon to-pe (noin) nii kaks kaverii on jo kysyny multa ett oonko raskaana ku nii vatta pullottaa!!! :LOL: Molempii aijemmii ku oon ruennu oottaan, nii multa on kyselty ihan samaa ennen ku ihte edes tajusin tai tiesin olevani raskaana.

Kiusasin kavereitani vain että oon lihonu, et kehtaakin kysellä tollasta. =D =D Mut tosiaan, huomaa miten vatta turvoksissa. Kävin viimeviikon ke ratsastamas, ja ny sit eilen, nii kappas =) en saanu housujen nappia kii tai muutoin painoi tosi kurjasti!!! :LOL:
Ei mul ennen oo ennen menkkoi näi turvoksis ollu vatta, mut onhan poikkeuksiakin. =)

Oikeasti se nii huvittaa, että sitä etsii oviksen jälkeen niit raskausoireita, kun nyyttistä nii toivoisi. Onko muilkin sellasta, et täti aika mennään levollisin mielin ja oviksiin asti, sen jälkeen alkaa jännittely ja oireiden "keksiminen" =) =) ??
Ja joka kerta mä päätän, että ny en enää sit sorru samaan odotteluun. :LOL: Eipä tunnu onnistuvan. Tammikuusta asti ollaan oltu ilman ehkäsyä, mut vasta kesäl ruettiin oikeasti koittaan bongailla oviksia...en tiä oikein kandeeko sekään, ku tuntuu et sit sitä viel enemmän pää täynnä vain "toivottavaa raskautta"

=) anteeks tämä hirmunen purkautuminen...piti vain kai ajatuksiaan saada ulos! =)
 
soittelin tuossa neuvolaan aikaa. sieltä epäiltiin että raskaus oliskin pitemmällä. sanoin että tein testin 3+1 viikoilla, niin ihmetteli että niin aikasiin näkyis.. kysy edellisistä menkoista ja kun sanoin että kesti vaan kaks päivää ja oli erilaiset kun yleensä niin totes että mahdollisesti eletään nyt 7+4 viikkoa. :D että tiedä nyt sitten :) 13.11. on neuvolaan aika ja seuraavalla viikolla lääkäri että eiköhän se niillä kerroilla sitten selviä kuinka pitkällä tässä oikeestaan mennään :) oireita kyllä oli viimekierrossakin samanlaisia kun nytkin, mutta tiedä sitten. Tärkeintä että raskaana ollaan ? oli se sitten jo pitemmällä tai ei ? Mutta mä tuun sitten ilmoittelee kunhan tiedän ne oikeet viikot ;)
 
kaikille plussanneille onne koska en ole teitä tainnu muistaa. toivottavasti kaikki menee hyvin :flower:

itsellä alkoi tänään menkkakivut eli ei tässäkään kuussa tärpänny. tosin ei niin haittaa kun tuo vauvakuume on nyt hiipumassa ehkä se nousee taas kun kaverini saa vauvan joukuussa. sitä odotellessa. pysyn kyl mukana mut en etsi mitään oireita enkä etsi ovista.

kaikille kovasti tärppionnea ja tulispa taas paljon plussia...
 
Heippa piiiiitkästä aikaa!

Onnitteluja plussanneille :flower: Neitokeijullahan on tosi jännä tilanne :)

Jellonalle voima:hug:.

En nyt kovin tarkkaan ehtinyt lueskella kaikkien kirjoituksia, niin paljon juttua tullut sitten viime kerran.

Tänne ei ihmeitä, edelleen se kolmonen harkinnassa, nimittäin meillä kävi niin että mies rupesi katumapäälle. Onneksi ei ehtiny pulla uuniin :LOL: :LOL: :ashamed: . Ehkä sitten joskus...vaikka alkaa jo ikä tulla pikkuhiljaa vastaan. Pysytään nyt täällä taustailemassa, jos vaikka tuossa vuoden vaihteen jälkeen miehen mieli muuttuisi. On tässä onneksi niin paljon muuta puuhaa ettei se vauva-asia harmita koko aikaa, välillä tietty surettaa...ja suututtaa: miten parisuhteessa toinen voi päättää noin vain asian ilman mitään keskusteluja. Ja vielä olettaa että elämä jatkuu ihan niin kuin ennenkin? |O |O |O

Plussatuulia niitä tarvitseville ja hyvää loppuviikkoa kaikille! :heart: :heart: :heart:
 
Snowangel, ostin tuollaisia tabletteja, mutta luinkin tuon multivita pore sisällyksen ja sieltähän löytyi jo 100% päivittäisestä tarpeesta, eli sitä juon päivittäin.
Greipin pitäisi käsitteekseni olla aito, jotta se auttaisi?

Tiedättekö te mitään siitä, että kun minulla ei minusta ole mitään muutosta valkovuodossta (jota on todella vähän muutenkin nykyään) kierronvaiheissa, että onko se merkki jostain, ovuloimattomuudesta tai jostain? Ennen valkovuotoa oli, mutta nykyään ei.
Joku vuosi sitten oli rankka syksy, josta epäilen kaikkien ongelmien johtuvan ja siksi pelkään, ettei kroppa enää toimi normaalisti.

Ja mahdollisesti olisi kp1/27-32. Mutta kun ei tuostakaan tiedä, koska olen vuotanut kuitenkin jo lauantaista lähtien, alkuun todella vähän, eilen vähän enemmän, viime yönä kuppiin vajaa puolikas, nyt taas hyvin vähän. Huoh. Stressaavaa tällainen. Eli eli..

Aion testata ovista nyt sitten tästä kierrosta. Pelottaa, ettei sellaista testissä näy.
 
Hiljaisuus................................kp 2/27-32.............yk 4
snowangel..............................kp 6/26-28
Jennyli.....................................kp 8/32..............yk 4
Elriina......................................kp 9/32........................KOKS
mum84....................................kp 11/25-35.......yk 1
hellu77...................................kp 19/30-35
tiitukka84...............................kp 20/25-27
päärynärouva.........................kp 21/28-35.......................K-KS
L3nen....................................kp 23/24-26.............yk 5
syksyinen...............................kp 23/28
mervi-elina..............................kp 23/59
aamukastetta.........................kp 24/28-31
Unelma3.................................kp 26/28-30............yk6......TYKS
Pakanamaan kartta................kp 27/30
Piijuska-78.............................kp 58/28-33
Danya..................................... kp 75/28
Peipi80....................................kp 81/25
äiti 07.....................................kp 88/28-30
Tete.......................................kp 100/35
Seamrog.................................kp 104/?
Perhoinen84...........................kp 121/28..........
Vilijonkkis...............................kp 138/28.............
linneaborealis........................kp 195/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................
sonja R....................................
Perhoinen84...........................

[/color]



Haamuilijat




[color]




Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Vanttu80
tinni
rakkaimpani
Katta2
Neitokeiju
Käärme






Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla
ssihinä......................taustalla
tuittunen..................taustalla
Jellona84..................taustalla
marihoo....................taustalla
Tikruliini....................taustalla
janita.......................taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta


MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

 
Huomenta vaan kaikille,

Enpäs sitten malttanut olla testaamatta tänään aamulla.. ja negahan se oli :attn: :ashamed: Sunnuntaina sitten uudelleen ellei täti ilmesty ennen sitä :headwall: .

Onnittelut plussanneille :flower: :heart: tarrasukkia :heart:

Hiljaisuus, minä koitin tässä kierrossa tikuttaa ovista kun olen hieman epävarma siitä onko kaikki palautunut normaaliksi kierukan jälkeen. En saanut tikutettua ovista :ashamed: vaan sain ainoastaan hyvin hailakkaa viivaa testiin ja sitten tikut jo loppuivatkin. Epäilyksiä siis on sen suhteen, että toimiiko kaikki normaalisti vai ei :/

 
kaikille plussanneille onnea!
kuinkahan kauan kestää et menkat alkaa minipillereiden lopetuksenn jälkeen?!
vaikka kyl imetän vielä vähän...

asiasta ihan toiseen,minkäs ikäsiä lapsia teillä on?Mulla on 3v2kk ja kohta 6kk...
 
Ai nii, usein oon aikonu pyytää et tohon laitettas toi miu kierron pituus (vaikkei sil ny välii olekaan ni kauheesti) =) oikein, eli ku vuoden sisään on yhdesti kierto ollu 25, yhdesti 27, ja viimekierto oli 29, muulloin ollut ton 26, joten vois laitella vaik kierron pituudeks 25-27

ja menipäs monimutkasesti tämä selittely!! :LOL: Luulen vähän et noi heitotkin on tullu ny siks, ku sitä on ruennu "yrittämällä" yrittään sitä vauvantekoa :headwall:
 
Testasin just tänään ovista. Plussaa näyttää! Pitäkäähän peukkuja. Koitetaan heilutella peittoja ahkerasti tänään miehen kanssa :D Mies tulee kyllä taas väsyneenä iltavuorosta kotio,mutta nyt en halua menettää tätä tilaisuutta :whistle:
 
Hiljaisuus................................kp 3/27-32.............yk 4
snowangel..............................kp 7/26-28
Jennyli.....................................kp 9/32..............yk 4
Elriina......................................kp 10/32........................KOKS
mum84....................................kp 12/25-35.......yk 1
hellu77...................................kp 20/30-35
ElämänIlo3.............................kp 21/26-28.........yk 6
päärynärouva.........................kp 22/28-35.......................K-KS
L3nen....................................kp 24/24-26.............yk 5
syksyinen...............................kp 24/28
mervi-elina..............................kp 24/59
aamukastetta.........................kp 25/28-31
Unelma3.................................kp 27/28-30............yk6......TYKS
Pakanamaan kartta................kp 28/30
Piijuska-78.............................kp 59/28-33
Danya..................................... kp 76/28
Peipi80....................................kp 82/25
äiti 07.....................................kp 89/28-30
Tete.......................................kp 101/35
Seamrog.................................kp 105/?
Perhoinen84...........................kp 122/28..........
Vilijonkkis...............................kp 139/28.............
linneaborealis........................kp 196/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................
sonja R....................................
Perhoinen84...........................

[/color]



Haamuilijat




[color]




Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin
Mantelinkukka
Valon kantaja
Vanttu80
tinni
rakkaimpani
Katta2
Neitokeiju
Käärme






Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla
ssihinä......................taustalla
tuittunen..................taustalla
Jellona84..................taustalla
marihoo....................taustalla
Tikruliini....................taustalla
janita.......................taustalla


Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta


MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

 

Yhteistyössä