Plääh, töissä. Ylihuomenna pitäis menkkojen alkaa, toivon niin että jäisivät tulematta. Periaatteessa kaikki nämä mahakipuilut voisivat olla raskausoireitakin, mutta ei uskalla toivoa. Edellisistä lapsista olen plussannut vasta viikoilla 5+jotain, mutta molemmat tehty Apteeekin omalla, jossa herkkyys siis sen 25. Jos ei lauantaina menkkoja kuulu, marssin suoraan apteekkiin testin ostoon.
Mies on ihan murtunut joka kerta, kun menkat alkaa, soisin sillekin niin mielelläni isyyden ensimmäistä kertaa.
Ja eilen oli ihan mielenkiintoinen tapaus....Lähdin työkaverin kanssa käymään tossa lähikaupassa, niin läheisen kerrostalon partsilla oli ukko hakkaamassa tumppuun. Ja minä onnekas näin sen nyt toista kertaa, se esitteli sitä katkarapuaan minulle jo viime syksynä. Soitin poliisit, mutta nää tollot ajoi suoraan siitä parvekkeen ohi niin että runkkari kerkes häipyä asunnostaan. No, siitä nyt joka tapauksessa tulee käräjäjuttu, sillä nyt siinä meidän kanssa samaan aikaan oli lapsiakin menossa talon ohi. Tuossa on koulu ihan vieressä ja lapset kulkee päivittäin siitä. Monikohan lapsi on joutunut näkemään sen prkleen uivelon siellä partsillaan... Tekis mieli heittää koiranpaska siihen sen parvekelasiin.