***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Oon testannut apteekin omilla testeillä ja jos on ollut nega niin toiseen ikkunaan ei ole tullut mitään. Ei edes näy viivanpaikka mulla.
Muuta en osaa sanoa.
Käytän vain testejä missä on kaksi ikkunaa, jotenkin huomattavasti helpompi tulkita niitä
 
moikka! Kuinka aikaisin "uskaltaa" testata elikkäs kuinka pian plussa voi tulla? Tiedän et tähän on oma ketjunsakin jossain mutta en jaksanut ruveta etsimään!? niin tekis mieli testata jo mutta kun kierto päivät on vasta 25/31 nii tuskinpa se viä näkyy... maltti on valttia... :D eikös sitä niin sanota...? Heh! TIKRULIINI: Mullakaan ei ole koskaan apteekin omaan tullut viivan paikkaa.... elikkäs kyllä se taitaapi sinulla olla salamatkustaja kyytissä?! :heart: No mutta plussatuulia kaikille!!
 
tikruliini ei ole apteekin testissä viivanpaikkaa, joten onnea :heart:
tanjusha en osaa kyllä vastata... oisko herkimmät testit muutamaa päivää ennen menkkojen alkua että pitäs näyttää mutta kuinka luotettavia ne mahtaa olla? :/
 
Heippa. Joo kyllä minäkin siinä Tikruliinin kuvassa näin kaksi viivaa...(kuiskaan minäkin varovaisesti onnea). Uudet tervetuloa joukkoon. Siitä testauksesta,Tanjusha, mulla ainakaan ei ole näkynyt edes menkkojen alkamispäivänä eikä välttämättä edes pari päivää sen jälkeenkään. Kannataa ehkä odotella niinkuin sanoit maltti on valttia. Muistan kyllä kun esikoisesta ostin varmaan 10 testiä kun kierrotkin oli mitä oli. rahaa paloi enemmän kuin paljon. Tosin esikoisesta plussa tuli kp 94, et sillai. Nyt noi Terolutit on auttaneet paljon.
Omasata navasta ei kummempia. Keuhkot painaa kun astma on pahana. Pakko mennä lääkitsemään itseä. :wave:
 
No tänä iltana tuli taas pyyhkäsyssä vähän punaista. Sitä ennen ei mitään. Mahassa tuntuu että alkaisi menkat kunnolla. Silti ei ala. Testasin aamulla haamujen haamun. Nyt mieskin jopa näki testissä jotain hämärää. Ihme juttu. Yksi testi vielä jemmassa. Ehkä odottelen vielä tän viikon loppuun. Tai sitten testaan aamulla :kieh: Mä olen oikea testi hirmu. En enää edes muista montako olen ostanut... =)
Väsynyt olo ja kaikki raskauden oireet on ilmassa paitsi tissien arkuus. Jopa kuvottaa kun en ole syönyt pitkään aikaan. Ehkä jännitän niin kovasti että menkat myöhästyy ja oireet on kuvittelua. Ääh, Haluaisin varmuuden. Inhottavaa kun ei tiedä...
Tulipa omaa napaa, sorry ladys!
 
Tikruliini Onnea, plussalta näyttää.

Tanjusha82


Siitä kuinka aikaisin testaa niin jokaiella ei välttämättä näy jos aikasin testaa.
Ite olen testannut seuraavan päivänä kun menkat päivän myöhässä ja näyttänyt selkeää plussaa.
Säännöllinen kierto niin helpompi laskea tästä.
 
Onnea tikruliinille plussasta! :heart:
(Tollaset ekat viivat sain itse kakkosesta)

Kiitos kun sain tulla mukaan.
Alkaispa vihdoin loppua tää vuoto. :| Ärsyttää kun näin kovasti vuotaa, kierukana aikana kun tuli vaan vähän ja silloin tällöin.

En ole nyt lukenut alusta asti mitä olette tänn kirjoitelleet tai mistä jutelleet.
Ootteko te kertonu kenellekkään että yritätte kolmasta lasta? Meillä on 2 alle 3vuotiasta ja tuntuu jotenkin siltä et mitä muut aattelee et kun jo kolmatta ollaan tekemässä.
Yksi kaveri tietää ja sisko (joka yrittää myös lasta)

Testin tekemisestä, edellisessä kierrossa tein testin kp 25 joka oli nega (oireita kyllä oli, ja edellisen kierron mukaan joka oli taas 24 päivää tein tuon testin) No nyt toi kierto oli 28 päivää, et seuraavan kerran meinasin testiä tehdä vasta kp 29 jos ei ole menkat alkanu. Ostin jo 2 testiä valmiiksi, ovat vielä noita herkimpiä. Innolla oottelen et pääsis testaamaan.
Muutenkaan ei ehkä kauhean aikaisin kannata tehdä kun voivat näyttää ns. kemiallisen raskauden joka menee heti alussa kesken (etenkin just noi herkät testi)
No vielä pitäs jaksaa melkein 3viikkoa odotella.
 
Niiskunen
Pitäisköhän minunkin hypätä tähän pinoon...jos oikein käsitin tuon otsikon. Eli meillä on kaksi poikaa (04 ja07) ja kolmas haaveissa. Jätin maaliskuun lopussa pillerit pois ja nyt sitten odotellaan seuraavia menkkoja että tuleeko ne. Tosin mulla on siis vasta viikonloppuna menkat loppunu. Pitiköhän tänne jotain tietoja antaa? :)
 
niiskunen ei mitään, en mäkään hetki sitten viel tienny :D
eli kp=kiertopäivä; eli jos kiertosi on 28 päivää kiertopäivä merkataan esim. 1/28 ensimmäinen vuotopäivä on kp1
yk=yrityskerta, eli kierto on aina 1 yk esim meillä on nyt toinen kierto yrittämisessä joten yk2
selkiskö yhtään vai menitkö enemmän sekasin :D
 
jee huokaus helpotuksesta!
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin!! pikkuinen siellä köllötti oikeassa paikassa, sydän löi kiivaasti ja sain kuulla sen äänenkin! :heart:

paremmalla puolella siis ollaan, vaikka pieni riski on tietty olemassa, joten minä ainakin odotan vielä tuota np ultraa ja viikolle 12 pääsyä. Silti ekan kerran siellä lääkärissä maatessa tuli naamalle oikein kunnon hymy kun pikkuisen pikkiriikkisen näin! :D

Kaikille ihanaa plussarikasta kevättä!
loikkaan nyt odotuspuolelle, mutta palataan! :wave:
kiitos mukanaolosta ja myötäelämisestä.

kiitos ja kumarrus
Pamuk ja Toivo rv 7+2
 
pamu :heart: voi miten ihania uutisia :heart: oikein hirveästi kaikkea hyvää teille :hug: ja toivottavasti saatte Toivon syliin asti ja nuuhkittavaksi :)
täältä koetetaan tulla lujaa perässä :D ja tuuhan välillä moikkaamaan :wave:
 
Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
niiskunen ei mitään, en mäkään hetki sitten viel tienny :D
eli kp=kiertopäivä; eli jos kiertosi on 28 päivää kiertopäivä merkataan esim. 1/28 ensimmäinen vuotopäivä on kp1
yk=yrityskerta, eli kierto on aina 1 yk esim meillä on nyt toinen kierto yrittämisessä joten yk2
selkiskö yhtään vai menitkö enemmän sekasin :D
Joo nyt selkis suurinpiirtein. Mä en tiedä mun kierrosta mitään, kun söin pillereitä 3 levyä putkeen. Mutta aikaisemmin se oli kyl aika tarkkaan 30.
Eli se olis siis niinku 12/30. Jos nyt oikein älysin. :) ja yk on siis 1
 
Mitäs veikkaatte oisko mun menkat alkaneet.. ? Aluksi tuhru alkoi 3 päivää liian aikaisin. Loppu kuin seinään kolmeksi päiväksi ja alkoi uudestaan ns. loppuvuotona jossa ruskeaa. Huomen aamulla meinaan testata uudestaan.
Ihmettelen tällasta vuotoa... Mulla ei ole ikinä ollut näin. ei siis kunnon menkkoja tuhrua vaan joka loppuu kokonaan ja alkaa taas.. Tänään en ollut väsynyt vaan oli ihmeen yli onnellinen olo. Päivä meni kuin siivellä ja kotona tein ruokaa ja innostuin pyykkäämään.. :eek:
Kertokaa arvon naiset onko tiellä kokemusta tällaisesta erikoiskierrosta yms.. :heart:
 
Torstai 10.4.2008




mymmyryy..............................kp 4/?..........tjot *
sleeping.................................kp 4/27-29.....yk.2 *
mammakoo.............................kp 7/24-28.....yk.3 *
Mammutti-Mamma..................kp 9/25-28......yk. 5 *
hellu77..................................kp 9/32-35.......yk. 2
Käärme..................................kp 11/26-27............yk. 2
Niiskunen...............................kp 13/30.............yk.1 *
umayya...................................kp 14/28..........yk.2......PHKS *
Carla.......................................kp 17/25...........yk.1 *
maaruska...............................kp 17/25-30......yk.6
Neilikka77...............................kp 17/30
singa.....................................kp 23/25 *
Oinas74.................................kp 27/34
Tanjusha82.............................kp 27/31.........tjot *
poppaliina..............................kp 29/26-30
sarabi....................................kp 30/25 *
Belle76..................................kp 31/??.............yk.1
Luppana.................................kp 31/26-30......yk. 3........KYS
Tete........................................kp 31/32...........yk. 2 *
Matonen.................................kp 33/31............yk.6 (tjot)
TMK........................................kp 34/28............yk.1
daizz......................................kp 38/32-35.......yk.1
Kaksonen 74...........................kp 40/29-48
ritsukka..................................kp 44/26-35
peppi7.....................................kp 52/28
hömpänpömppä.....................kp 54/26-28
Swiss.......................................kp 78/28
Mivi.........................................kp 115/33
Riemurasia...............................kp 171/35-48
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??
Vanilja....................................kp ??/??
hulluriitta...............................kp ??/?? (ensimmäinen yhteinen)



Haamuilijat


tikruliini
[color]




Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma





mervi-elina..............................taustalla









 
hellu77, käärme, maaruska, neilikka77, oinas74, poppaliina, belle76, luppana, matonen, TMK, daizz, kaksonen74, ritsukka, peppi7, hömppänpömppä, swiss, mivi, riemurasia, salmiska, miksisiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, nonna-79, leofis, vanilja ja hulluriitta
miten on, olettekos vielä mukana toivomassa ja jännäämässä?
huutakee HOPLAA jos ootte, siirrän maanantaista sitten taustalle ja sieltä sitten jossain vaiheessa pois jos ette haluu kirjotella, kun osalla kp:t huitelee pilvissä ja osaa en ole oman puolivuotisen palstaelämän aikana kertaakaan täällä nähnyt.
:)
 
HOPLAA!! :wave: Taustalla pyörin ainakin nää kierron alkupuolet... lähempänä loppua tulee aina jotain kirjuuteltua.

Voit poistaa mut jos haluat, en loukkaannut. Harvemmin tulee kyl kirjuuteltua mitään, joten turhaa kai täällä minua päivitetään :D
 
No sä voit mut nyt poistaa. Kun tarkoitus oli, että nyt aloitetaan yritys, mutta kun sain työtarjouksen josta en välttämättä halua kieltäytyä. Siispä meidän yritys siirtyy nyt ainakin vähäksi aikaa. Tulen sitten ilmoittautumaan takaisin, jos yritys pääsee alkamaan :)
 

Yhteistyössä