~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Tervetuloa emmamma =)

Tänään tuli kutsu polille, et alkaa asiat selviämään, jos vaikka saisi jotain tietoa, missä vaiheessa kierto on :) nyt ei mitään hajua nimittäin. Lääkäri epäili, että olisi siis kierron puoliväli, mut mun on vaikea sitä uskoa. Jos se sunnuntainen tuska todella oli ovulaatiokipua niin se on ainakin hyädynnetty :LOL:
 
Tervetuloa emmamma :)
Tatomira mullahan oli edellisessä kierrossa 15pv aivan järkyttävä vatsakipu myös, joka ei kylläkään tullut yhdynnän aikana vaan ihan yhtäkkiä kesken päivän. Tuntui ovulaatiokivulta, mutta mielettömästi pahemmalta. Panacodikaan ei auttanut helpottamaan. Olin 12h kipeä ja oli jo hilikulla että lähen lääkäriin. Sen jälkeen alavatsassa oli hassu tunne vuorokauden verran kunnes meni ohi. Nyt vähän hirvittää käykö samalla tavalla, kun tuo alamaha on ollut kipeä jo muutenkin...Ja jos aikoo oviksen hyödyntää niin se on tehtävä nyt, ei huomenna tai ylihuomenna, koska jos ne kivut tulee sellaisina kuin viimeeksi niin olen ihan toimintakyvytön. Joku täällä sanoi,että vois olla endometrioosia tai kysta ja se on mullakin kyllä ollut vahvasti mielessä. Mutta miten sen saa selville, ultrallako?
Jennyli mulla on mennyt elämäni eka raskaus kesken viikolla 9. Mulle tehtiin kaavinta, vaikka siinä kävi ilmi, ettei ois kyl tarvinnut, kun sikiö oli jo tulossa ulos. No kuitenkin, mulle ei sanottu että pitäis pitää mitään "palautumisaikaa" vaan vauvaa sai alkaa yrittään heti kun vuoto oli loppunut. En tiiä sitten miten on ilman kaavintaa, että pitääkö odottaa. Sulla on varmasti ollut ja on kurja fiilis. Muistan itekin kuinka kauheelta keskenmeno tuntui. Meilläkin oli silloin vauvaa yritetty puolitoista vuotta ja vihdoin kun tärppäs niin se alkio jo oli niin rakas ja tärkee...Olo oli ihan hirvee pitkään keskeytymisen jälkeen. Ja mä vielä näin enneunen ennen sitä km. siinä 6rv kun olin just saanut haamun jälkeen vähän vahvemman haamun. Uni oli tosi painostava, siinä oli sellaisia ruskeita isoja sammakoita jotka loikki raskaasti liejussa. Siihen aikaan tulkitsin unia kirjasta ja siinä sanottiin, että tuollainen uni tarkoittaa keskenmenoa. Tuli ihan hirvee olo ja jännäsin seuraavat viikot kuin käy, kun olo oli muutenkin outo. Hyi, sen jälkeen en oo unia suostunut tulkitseen :/
 
Sormustesti aloitetaan koittamalla kuinka sormus näyttää tälle henkilölle sukupuolen, eli jos se näyttää pääsi päällä viivaa, tytöt näkyvät viivoina ja jos pyörii, se näyttää tytöt pyörivänä liikkeenä.

Kaksoset se näyttää muuttamalla suuntaa kesken heilumisen. Jos kaksoset on samaa sukupuolta, käsittääkseni sormuksen pitäisi hiljentää vauhtia ja aloittaa uudestaan heiluminen.

toukotuuli
kuulostaa aika hurjalta tuo sinun enneunesi :(

Ihanaa tatomira että pääsit noin nopeasti polille.

aamukastetta
olipa kaunis runo :'( Myös positiivareiden sivuilla on kaunis runo keskenmenon kokeneille. Se löytyy esim googlettamalla"positiivarit keskenmenon kokeneille".


Terkuin P123 * miettien että mitenkäs se simennys saataisiin järjestymään jos ovis oletettuna ajankohtana* - harmittaa jos menee yksi kierto s"sivu suun"!
 
Sormustestistä...itse olen tehnyt sen eritavalla :whistle: Kämmenen päälle tai jotkut tekevät masun päälle. Pyörivä liike tarkoittaa tyttöä ja heiluva (kuin kellon heiluri) poikaa. Tämän mukaan minulle tulossa 3 poikaa ;)

Aamukastetta viestisi oli todella kaunis ja herkisti minut kyyneliin :'( Kiitos myötäelämisestä :hug:

Ikävää että meitä keskenmenon kokeneita löytyy tästäkin pinosta monta :( :hug: Kaikki ainakin tiedämme miltä menetys tuntuu, oli se sitten aikaisin tai myöhemmin!

Toukotuuli myös minä näin unen muutamaa päivää ennen kuin km alkoi! :eek: Unessani olin ultrassa jossa lääkäri kauhisteli pikkuisen valtaisaa niskaturvotusta!! En tiedä olinko lukenut liikaa tuollaisia juttuja vai olisiko minullakin ollut enneuni?! Pienellä ei ollut vaan kaikki hyvin!!
Hassulta tuntuu myös se että näin ennen plussaa unta missä tein positiivisen r-testin =) Hassulta tuntuu näin jälkeenpäin!

Pee toivotaan että kierto ei menisi sivu suun db Tiedän että se harmittaa!! Toisaalta siittiöthän elää sen 3-5vrk joten mahdollisuuksia kuitenkin on jos pystytte hyödyntämään muutamaa päivää ennen ovista =)

).( Vuoto loppumaisillaan ja väkisinkin on alkanut ajatukset liikkua uuden yrityksen suuntaan :heart: Tosin en tiedä ovuloinko näin luomusti,tai ovuloin mutta hyvin harvoin! joten mennään rauhassa eteenpäin ja kuulostellaan kroppaa ;)
Olen miettinyt sitä ensikäyntiä yksityisellä...mennäkkö tässä kierrossa vai seuraavassa?! Viimeistään ensikierrossa täytyy mennä folliultraan! Toivon ja uskon että kohtu on tyhjentynyt kunnolla, ainakaan kipuja ei ole!
Tuntuu että tässä ollaan taas ihan alkutekijöissä ja epäusko raskautumiseen on vallannut mielen :/ Tuntuu ahdistavalta jos taas menee puolivuotta siihen että pieni yrittää tarttua matkaan :ashamed:
Toisaalta taas olen päättänyt hyvinkin vakaasti plussata ja pian uudestaan :D :heart:
On tämäkin :LOL:

Anyway...ihanaa olla täällä turisemaassa teidän kanssa :hug: Tosin mieluusti olisin pysynyt tuolla odotuspuolella vaikka tämä tuntuukin kotoisemmalta ;)
Eli pian kaikki sinne puolelle jatkamaan turinointia :heart:

Ja voinhan minä päivitelläkin jos sinulla Pee ei ole aikaa?! Tosin en pysty muokkaamaan tuota sun tekemää listaa...
 
Täältä löysin minäkin oman ryhmäni =) Eli heippa vaan kaikille!

Eilen poistatin kierukan ja nyt olisi kolmosella siis lupa tulla. yk siis 1 ja nyt olisi kp 6/33-36

Esikoinen (2003) tulla tupsahti ekasta kierrosta, seuraava (2006) odotututti puolisen vuotta joten saapi sitten nähdätämän kanssa :D
 
Tervetuloa kaikille uusille :D :hug: Kiva kun tullee uusia:)

Mulla on nyt dpo 4 ja menkkajuilintaa on tuossa häpyluun yläpuolella, eilen oli jo ihan selvästi. Höh, eihän se mahd. hedelm. munis ole viel edes voinut kiinnittyä eikä "oireita" voi viel olla mutta näin sitä kaikkia itelleen kehittelee.
Jos menkat alkaa niin mä tipun korkeammalta kuin koskaan! Koska nyt ovis tuli hyödynnettyä oikealla ajalla. eli pupuilu ovista edeltävänä iltana ja sit vielä n2-3h enne itse ovista tuli lähetettyä simot matkaan eli juuri sopivasti :) Siksi niin suuret odotukset. Nois muis kierrois en tuntenu ovista ja yhen kerran meni koko ovis hyödyntämättä :headwall: Kauheasti jo luen kaikkia vauvakirjoja hedelmöittymisestä ja sikiön kehityksestä aivan kuin olisin jo raskaana :D
En olisi ikään uskonut että mä olen näin pöllö vielä kolmatta lasta yritettäessä, luulisi että noiden 2:n aikana olisi tullut jotain kärsivällisyyttä mutta ei :whistle: No minkä sitä luonteelleen voi :D

Jennyli Toivotaan nyt ettei enää menisi yhtä kauaa! Sovitaanko niin että tärpitte heti ens oviksesta :heart:

Kirjoitelkaahan naiset ahkerasti.

Mukavaa päivää kaikille :flower:
 
Höh, juhlin liian aikaisin, en mä sitä poliaikaa vielä saanut. Noh, eiköhän se tule.

Mulla on kanssa epäilty endoa, mutta koskaan sitä ei oo tutkittu sen tarkemmin. Saas nähdä tutkivatko nyt. Meillä tosiaan, jos se oli ovulaatio se kipu, niin tuli hyödynnettyä kun seksin jälkeen se kipu alkoi.
Sitten taas maanantaina uudestaan, tiistai jäi väliin ja sitten eilen.
Heh... jotenkin sitä on vaan niin epätoivoinen, että vaikka tietää, ettei se sitä ollut ja en usko, että voin raskaaksi tulla kun ei ole kuukautisia niin silti ajattelin testata viikon päästä, synttäreiden kunniaksi :)

niin ja tervetuloa pikkarainen

Jennyli sun pitää ottaa tuo päivittäjän pesti, kun eikös se ollut se, jotka siirtyvät nopeasti odottajiin. Toivottavasti uusi plussa tulee pian ja silloin pikkanen jaksaa myös pysyä kyydissä loppuun asti!

aamukastetta heh, mä suunnittelen jo vauvan huoneen sisustusta (ja siis sitä huonetta ei ole vielä edes olemassa ja jos raskaaksi tulen, alkaa remonttihommat, että sitten kun vauva on, se on myös olemassa) katselen vaunuja netistä ja mietin, millaisen turvaistuimen hankin.
Pohdin, että kuinka helposti saa maksusitoumuksen ja jos ei saa, miten käytännössä hoidan muuton toiselle paikkakunnalle (ja ihan oikeasti, pelkän synnytyssairaalan takia!!) ja miten neuvolakäynnit yms. ja missä vaiheessa muutto pitää tehdä.
Eli ihan sekaisin minäkin, en mä tämmösiä kahdesta ekasta miettinyt :D
 
Tervetuloa pikkarainen :wave:

Aamukastetta tuo olisi kyllä hyvä diili :D Sovittu ;) :heart:
Kyllä sitä tämäkin mamma plussaa vielä ihan varmasti!! Vauvakuume vaan vahvistuu.... :heart:
Sinulle toivotan kovasti tärppionnea+++++++++++ :heart: Hyvältä kuulostaa jo nyt db ;)

Mulla pyörii (ja pyöri ennen km) tuleva vauva joka päivä mielessä :whistle: Kauheasti en ole etukäteen suunnitellut mitään mutta tuon viikon aikana mitä sain raskaana olla ehdin kyllä senkin edestä!! Katselin vaunuja ja vauvanvaateita sekä äitiysvaatteita. Suunnittelin kaksosten huonetta ja tulevan vauvan sänkyä ym. järjestytsä meidän makuuhuoneessa. Katselin jopa nimivaihtoehtoja kalenterista :whistle: :ashamed: Ja lueskelin päiväkirjaa poikien raskausajoilta ja vertasin oireitani ja haaveilin pikku potkuista :heart:
No nyt sitä ollaan sitten taas palattu maan pinnalle ja nyt haaveillaan taas siitä tulevasta pienestä...ja tutkitaan kroppaa ja stressataan oviksesta jne. |O :LOL:

Eipä täällä muuten mitään kummallista...odotellaan pääsiskö sitä joskus taas tositoimiin |O ;) :heart:
 
joo täällä kans mietitään jo toivottavasti tulevalle vaaville kaikenlaista. Oon miettiny, et miten me mahdutaan autoon, eli miten järjestän istuimet sinne, nimiä on tullu mietittyä, huonejärjestelyitä ja paljon kaikkee=) mut taas jostain syystä kokoajan on taustalla huoli, et jos sitä kolmatta ei meille suodakkaan.. en tiä miks semmostakin nyt jo aattelen |O
 
Jennyli sinä se jaksat olla positiivinen. Tuo sinun myönteinen asenne tarttuu ja antaa uskoa, että kyllä tässä kohta ollaan raskaana. Itse olen kokenut kaksi keskenmenoa. Menetys on tuskallista, mutta päivä kerrallaan helpottaa. Ajoittain tulee jossiteltua ja nuo kaksi menettämääni pikkuihmistä eivät unohdu koskaan. Mutta se sisuksia repivä suru katoaa ajallaan. :hug:

Minulle saa muuten merkata kp 1/29. Nyt olikin sitten lyhyt kierto. Olen päättänyt, että helmikuussa tärppää...
 
Tervetuloa pikkarainen Kivaa kun tulee uusia mukaan, mutta kivaa olisi myös pian päästä tuonne masunkasvattajien joukkoon =)
Mulla nyt ollut selkeet ovistuntemukset ja eilen harjoteltiin jo vähän etukäteen vauvantekoa, pitänee tänäänkin yrittää ettei mee hyvä aika ohi. Huomenna tulee sukulaisia yökylään niin ei viitti isäntää kiskoa kammarin puolelle ;) Onneksi ei ainakaan viel ole tuntunut sitä kauheeta kipua, joten uskallan luottaa ettei sitä tuliskaan. Kun viime kierrossa se tosiaan tuntui siltä, että irtoaahan sieltä jo koko munasarja eikä vaan pelkkä solu.
tatomira, jennyli ja sonja, tuttuja on nuo teidän ajatukset. Kyllä täälläkin on jo nimet mietitty ja vauvantarvikehankinnoista haaveiltu. Meillä kun on kaikki vauvakamat laitettu kiertoon, kun olin kuopuksen syntymän jälkeen ihan varma etten ikinä enää suostu tekemään mitään niin brutaalia kuin synnytys ja tässä sitä taas ollaan haaveilemassa siitäkin koitoksesta :D
 
Moi vaan kaikille!!

Täällä yksi kolmannesta haaveileva. Profiilista nyt nuo tärkeimmät tiedot tuleekin esiin, mutta meillä siis poika pian 7v ja tyttö nyt 3v2kk.
Viimeksi ehkäisyinjektio pistetty huhtikuussa ja tuntuu että keho vieläkin hieman sekaisi. Menkat tulee milloin sattuu, nyt olen aloittanut ovulaatiotestin käytön, jos vaikka sais bongattua... Tosin mä en ole koskaan ollut mitenkään säännöllinen, ultrassa on kummastakin lapsesta pitänyt varmistaa laskettu aika ja kummastakin se on siirtynyt kolme viikkoa eteenpäin.

Jotenkin nyt tämän vuoden puolella on vauvakuume vaan "pahentunut", viime vuonna asiaa en ajatellut näin "kuumeisesti", annoin asian mennä omalla painollaan. Pitäis vaan pystyä pitään itsensä aisoissa, eika ajatella sitä asiaa koko ajan. Onneks työ ja nuo lapset pitävät ajatukset kurissa.. Mutta sain tietää, että kaverini odottaa nyt kolmatta, niin taas ajatukset karkas....

Viimeksi menkat alkoivat 10.1 ja sitä ennen olivat marraskuun alussa... joten ei mitään hajua milloin tulevat ja menevät. Onkohan mulla edes minkäänlaista ovulaatiota?! Kai se jonkinlainen on, kun menkatkin tulevat??

Poika ilmoitti tulostaan n. 6kk pillereiden lopetuksen jälkeen, tyttö ilmoitti tulostaan n.10kk pillereiden lopetuksen jälkeen.

Hassua sinänsä tää asia, koska oikeesti vielä yli vuosi sitten vannoin että ei enään koskaan. Myytiin vaunut ja turvakaukalot pois..
Mutta nyt sitten taas.. Ja mies kuumeilee varmaan enemmän kuin minä...
 
Ihanaa muulla että muilla on "pää yhtä pehmeenä" tän kolmannen yrityksen myötä. Minä mietin ihan samoja asioita! Omasta mielestäni olen jo lähes raskaana :LOL: Se onkin vähän vaikeeta kun en haluaisi sukulaisille paljastaa että uutta yritetään, mutta aina välillä meinaan möläyttää jotakin pöhköö kun olen jo niiiiin melkein raskaana :LOL:

Tervetuloa Miukkelis ja Pikkarainen - mukavaa että porukka kasvaa!

Miukkelikselle suosittelen FertilityFriend.com sivustoa, jossa on todella hyvä kurssi ja ohjelma aamulämpöjen seurantaan. (Niiden pitäisi maksaa mulle provikkaa tästä iäisestä mainostamisesta :D ) Itsellänikin on melko pitkä ja epäsäännöllinen kierto ja aamulämpöjen avulla tiedän aina milloin olen ovuloinut.

Kertauksen vuoksi kerron itsestäni sen verran että meillä on 4 v tyttö ja 2,5 v poika. Kierukka minulta poistettiin lokakuun lopulla. Tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi, joka meni jouluna kesken :( Nyt on sitten 3:s kierto aluillaan - mikä sopisikaan paremmin kuvioihin kun raskautua kolmannesta kierrosta :D Esikoista aloin odottamaan 3. kierrosta ja pojasta tulin raskaaksi ennen kuin kerettiin edes aloittamaan yritystä.. Vauvakuume senkun kasvaa :heart: :heart: Olen 32 v ja PK seudulta.

Jennyli
, minulle sopii oikein hyvin että jatkat päivittämistä. Haluatko aloittaa uuden pinon, jolloin päivität etusivulle, vai päivitetäänkö yhdessä (kuka kerkee) aina päivän kohdalle? Minulle sopivat molemmat vaihtoehdot. Ja kuvat saat tietty vaihtaa mieleisiksi.

Terkuin P123 kp ööö.. 6/35
 
Voi ihanaa että te ootte yhtä höpsöjä kuin minäkin :xmas: =) Olen kanssa kuumeisesti jo miettinyt nimiä ja asumisjärjestelyjä ja myös tuota turvaistuin asiaa koska meillä on autossa niitä jo kaksi että miten mahdutaan sinne.

Nyt olis dpo...ööö 5:kö se nyt oli. Alaserkää kuumottelee/polttelee ja eilen illalla yhtäkkiä alkoi rinnanpäitä kihelmöimään...kesti n. tunnin verran :eek: Tuo oli nyt ihan uutta, toivottavasti merkkais jotakin :whistle: menkkakipuilut jatkuu tuossa kohdun seutuvilla.
 
Pika pikaa kirjoittelen vähän kuulumisia..
Mulla on ihan ihmeellinen kierto menossa. Tikutellut olen ovista viime perjantaista saakka ja vasta toissa päivänä, kp 15 sain plussan. Eli ovis oli joko eilen tai tänään.. Mutta limoista päätellen, se on vasta menossa/tulossa. Miehen kanssa ei olla nyt sitten ehditty peittoja kunnolla heilutteleen (viimeks toissa päivänä aamusta..) ja tänään lähden reissuun viikonlopuksi jotenka mahikset on aikasta huonot. Ärsyttää, kun tää vauvaantuminen on koko ajan mielessä. Minäkin mietin jo autonvaihtoa, äitiysloman alkua ja vaikka ja mitä.. eikä vauvaa vielä ole edes tulossa. Täytyis nyt vissiin koittaa unohtaa tämä touhu, jos se sit tärppäis kunnolla.

mutta nyt on mentävä.. Mukavaa viikonloppua kaikille ja +++++tuulia!

snowangel kp 17vai18/27
 
mä leijun jossain pilvissä, meidän on pitänyt aloittaa yksi rakennusprojekti, mutta byrokratian vuoksi se on ollut jäissä ja nyt sille näytettiin kaupungin taholta vihreää valoa :) nyt tekis vaan mieli ottaa puhelin käteen ja soitella kirvesmiehelle joka hoitais piirrustukset ja myöhemmin sen rakentamisen ja pankkiin rahoituksesta :) pääsis kotiin suunnitteleen! tai sit vois soittaa pankkiin ja varata aika, on sinne muutenkin jo asiaa...

Sitten olisi tilaakin :) lapset saisi vihdoin omat huoneet ja me päästäis takaisin makuuhuoneeseen, talossa olisi vihdoin työhuone.... toivottavasti noi vie ajatuksia näistä vauvajutuista, ettei tarttis koko ajan miettiä vaan koska seuraavan kerran testaa :D (mä testaan synttärin kunniaksi viikon päästä, kun jos se oli ovulaatiokipua niin sit pitäis jo näkyä...)
 
tervetuloa uudet!

Meillä täällä sairastellaan sitten oikeen urakalla.. minä ja tryttö ollaan oltu flunssassa muutama päivä. Eilen illalla sitten poika alkoi ripuloimaan ja yöllä oksenteleen :/

Mulla tätä vauvaantumis stressiä pahentaa vielä entisestään yks juttu. Eli nyt mulla loppuu kuopuksesta vanhempainvapaa ja jään hoitovapaalle. Jos tämä kolmonen ei ilmottele tulostaan tässä muutaman kuukauden sisään, niin sitten koko projektia pitää lykätä varmaan parilla vuodella... Jos toi mun hoitovapaa aika venyy kauheen pitkäks, niin sitten ei oo enää taloudellisesti varaa olla kotona ja täytyy mennä välillä töihin..

Asumisjärjestelyjä on tullu kyllä kans mietittyä. Me asutaan tällähetkellä rivari neliössä. Eli perjaatteessa ihan hyvin on tilaa. Mutta toisaalta taas mietin, että ei kaikille lapsille sit omaa huonetta riittäis. mutta eihän ne kaikki tarvikkaan. ainakaan moneen vuoteen..

).( tässä nyt vaan odotellaan tulevaa ovista.. varmaan alkuviikosta alan tikutteleen. Ei oo ihan varmaa tietoo tosta kierron pituudestakaan, kun on vasta 3 menkat ollu ton kuopuksen jälkeen..

mutta hyvää viikonloppua kaikille ja paljon plussatuulia ++++ :whistle:
 
Hyvää viikonloppua kaikille :)
minä se vain roikun täällä niin päivisin kuin iltaisinkin. Jotenkin tää vauvakuume on täyttänyt ajatukset ihan kokonaan ja toi rakennusprojekti, vaikka sinällään sitä hidastaa niin toisaalta yllyttää... TILAA, TILAA, TILAA :) nyt kun asutaan kolmiossa niin tänne on vähän inhottavaa kolmatta lasta tehdä.
Mulla ei nyt onneksi oo mitään kipuja ollut ja jotenkin sitä toivoo, että ne kovat kivut oli ovulaatio, vaikka on tosi vaikea uskoa. Miten tää vauvakuume on nyt iskenyt näin kovana? ennen järki laittoi vastaan, mut nykyään on sellanen "kyllä me selvitään" olo :)

sonja R no höh, toi sairastelu on inhottavaa :( toivottavasti paranette pian koko perhe.
 
Huomenia :)

Ajatukset on vähän sekavia. Meillä on siis uusioperhe tilanne ja nyt olisi tulossa meidän yhteinen lapsi. Perheessä on kyllä kaikki hyvin ja kaikki tulevat kaikkien kanss atoimeen paremmin kuin olisin koskaan voinut edes kuvitella mutta silti jotenkin tämä tuntuu olevan nyt aika iso juttu minulle. Ei sillä, etteikö se pitäisikin olla joka tapauksessa! Hurjan tervetullut pikkuinen on ja kuume alkaa olla jo aika kovakin, vaikka ekaa kiertoa vasta mennään :D

Meillä on 4h mutta asutaan kolmannessa kerroksessa EIKÄ hissiä, mutta ehkäpä myymme tämän talvella ja yritämme päästä toisenlaiseen asuntoon. Kaikkihan on kyllä ratkaistavissa.

Nimet on jo kovassa mietinnässä minullakin :D ja kummejakin olen pyöritellyt mielessäni. Miehen vanhemmille tämä olisi ensimmäinen lapsenlapsi ja voin jo kuitella heidän riemunsa kun saisin ilmoittaa uutisen vauvasta :heart:

Anteeksi kun teksi on sekavaa, yritän opetella vastaamaan muidenkin juttuihin ja kertomaan omiani samalla =)

Pikkarainen ja kp 8/33-36
 
Huomenta.

Jennylille piti mainita vielä sormustestistä, että sen itse testin teen siis ranteeseen. Aluksi vaan koitetaan pään päällä miten osoittaa sukupuolet.

Pikkarainen
mun yhdellä tutulla oli 0, 2 ja 3 vuotiaat lapset ja asuivat kaksiossa, hissittömän talon kolmannessa kerroksessa :eek: Silloin oli pakko nostaa hattua.

Minua potuttaa kun taas tulee verta :headwall: Kierukan poiston jälkeen on ollut ihme välivuotoja, mitä ei koskaan ennen ole ollut :( . Ei mikään ihmekään ettei se pikkuinen pysynyt matkassa. :(

Terkuin P123 kp 8/35 yk3
 
Kiitos sulle P123 tosta vinkistä tuonne sivuille, tosin tässä saan hieman päivittää englannin kielen taitojani...

Mä siis viikon alussa aloin etsiä sitä ovulaatiota, maanantaina näytti toinenkin viiva aika tummalta, mutta sitten sen jälkeen ihan haalealta. Eli mulla EHKÄ oli ovulaatio jo viime viikonloppuna. Koko viikon on ollut ihme tunne alavatsassa ja aika runsasta valkovuotoa.. Ja tosiaan tää tutkailu on tooosi hankalaa, kun ei hajuakaan kierrosta.
Mutta odotellaan ja katsotaan. Viikolla ei oikein miehen kanssa olla nähty, kun eri vuorot, mutta viime sunnuntaina ehdittiin =) Ja tänään on taas saunapäivä =)

 

Yhteistyössä