Sormustestistä...itse olen tehnyt sen eritavalla
Kämmenen päälle tai jotkut tekevät masun päälle. Pyörivä liike tarkoittaa tyttöä ja heiluva (kuin kellon heiluri) poikaa. Tämän mukaan minulle tulossa 3 poikaa
Aamukastetta viestisi oli todella kaunis ja herkisti minut kyyneliin :'( Kiitos myötäelämisestä :hug:
Ikävää että meitä keskenmenon kokeneita löytyy tästäkin pinosta monta
:hug: Kaikki ainakin tiedämme miltä menetys tuntuu, oli se sitten aikaisin tai myöhemmin!
Toukotuuli myös minä näin unen muutamaa päivää ennen kuin km alkoi!
Unessani olin ultrassa jossa lääkäri kauhisteli pikkuisen valtaisaa niskaturvotusta!! En tiedä olinko lukenut liikaa tuollaisia juttuja vai olisiko minullakin ollut enneuni?! Pienellä ei ollut vaan kaikki hyvin!!
Hassulta tuntuu myös se että näin ennen plussaa unta missä tein positiivisen r-testin =) Hassulta tuntuu näin jälkeenpäin!
Pee toivotaan että kierto ei menisi sivu suun
db Tiedän että se harmittaa!! Toisaalta siittiöthän elää sen 3-5vrk joten mahdollisuuksia kuitenkin on jos pystytte hyödyntämään muutamaa päivää ennen ovista =)
).( Vuoto loppumaisillaan ja väkisinkin on alkanut ajatukset liikkua uuden yrityksen suuntaan :heart: Tosin en tiedä ovuloinko näin luomusti,tai ovuloin mutta hyvin harvoin! joten mennään rauhassa eteenpäin ja kuulostellaan kroppaa
Olen miettinyt sitä ensikäyntiä yksityisellä...mennäkkö tässä kierrossa vai seuraavassa?! Viimeistään ensikierrossa täytyy mennä folliultraan! Toivon ja uskon että kohtu on tyhjentynyt kunnolla, ainakaan kipuja ei ole!
Tuntuu että tässä ollaan taas ihan alkutekijöissä ja epäusko raskautumiseen on vallannut mielen :/ Tuntuu ahdistavalta jos taas menee puolivuotta siihen että pieni yrittää tarttua matkaan :ashamed:
Toisaalta taas olen päättänyt hyvinkin vakaasti plussata ja pian uudestaan
:heart:
On tämäkin
Anyway...ihanaa olla täällä turisemaassa teidän kanssa :hug: Tosin mieluusti olisin pysynyt tuolla odotuspuolella vaikka tämä tuntuukin kotoisemmalta
Eli pian kaikki sinne puolelle jatkamaan turinointia :heart:
Ja voinhan minä päivitelläkin jos sinulla
Pee ei ole aikaa?! Tosin en pysty muokkaamaan tuota sun tekemää listaa...