KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Huomenta!
Mulla tädin pitäisi tulla viikon sisään ja on ollut nyt muutamana päivänä alamahakipuja ja tänään teki ainakin minuutin ennen aamupalaa ällöä.. Makeeta mitä tuo vauvakuume teettää. Psykosomaattista.
Meillä eka tärppäsi ehkä yk 10 ja toinen sitten sinnepäin ehkäisyn aikaan, kun eka kesti niin kauan niin eihän se nyt millään.. vaan tuossa se nyt tukea vasten jo kävelee se :LOL:

hei vaan!
tuosta tärppäämisen nopeudesta. Esikkoa on tehty noin kaksi -kolme vuotta. Kakkonen tärppäsi sen kummemmin yrittämättä. Mutta tästä kolmannesta taitaa tulla taas vähän pitempi projekti.
punaposki82 toivotaan nyt että nuo sinun oireilut on ihan totta ja jotakin mahassa jo kasvaa.
Mun omat oireilut on taas hävinnyt jonnekin eli ne tais tosiaan olla kuvitelmaa :ashamed:

Minäkin täällä taustailen vielä :wave:
En uskalla kovin paljon käydä/kirjoitella kun saan heti hirmuisia raskausoireita kun vähänkin enmmän täällä olen :ashamed:
Mutta itse laskeskelin, että minulla olis nyt 32/33-36. Etusivulla taisi olla että 35/33-36.
Pari kertaa on ollut mahdollisuus tärppiin, mutta koska viime kiertoni oli sen yli 50 :eek: niin en ala testailemaan vielä ihan heti kuitenkaan.
Nyt olen kipeänä joten taidan painella pehkuihin.
Onnea plussanneille ja plussatuulia meille kaikille muille :heart:

Toukotuuli, mulle vois toki laittaa noita kp:tä tonne, varsinki jos ne lasketaan km ekasta vuotopäivästä, niin 20/28-? ja yk olis km jälkeen eka toki... Mut jos tuntuu ettei tätä "kiekkoa" lasketa niin älä merkkaa sit :D

Tärppäämisestä.. Esikko ekalla yrityksellä, toinen toisella ja kolmas ( km ) toisella. Kalenteri on aina ollut apuna, ja olen "kello", niin on helposti osunut kohdalleen.

Pakko oli eilen illalla tuhlata toinen o-tikku, kun tuntuu että väärin näyttävät, koska limailen ( naminami ) ja tuntemuksia ja raivareita riittää. No ei. Negahan sekin oli. :headwall: :D

tervehdys taas kaikille :)

toivottavasti toukotuuli ei tarvii kauheen pitkään enää yrittää, vaan ehkä jo tästä kierrosta :)

varanikki voihan se olla, ettet sitten heti km jälkeen ovuloi, tai en mä tiedä. Voihan se olla, ettei ne testit näytä plussaa, mutta ovuloit silti.. toivottavasti pian tärppäisi ja vauva pysyisi matkassa loppuun asti :)

Tärppäämisestä: meillä kaksi ekaa on saanut alkunsa heti kun on antanut luvan tulla, joten nyt tää yk 4 tuntuu jo tosi pitkältä :( jotenkin mä oikeesti täysin aattelen, et meidän lapsiluku on täynnä kun ei sitä plussaa siihen raskaustestiin tuu :(

eilen taas vauvakuume sai ihan uusia ulottuvuuksia kun mies siirsi yhtä hyllyä ja löysi sieltä alta vauvan potkuhousut (oli tytöllä nukkeleikeissä olleet, siitä sijainti :D ) ja mulle tuli ihan järjetön vauvakuume kun niitä katselin. Mies kysyi, että tekeekö semmosilla jotain ja mä sanoin, et jos meille vauva tulee niin kyllä, mies vei välittömästi potkuhousut pyykkikoriin :) mä en uskalla ees ajatella, miltä ne tuntuu ottaa koneesta kuivumaan narulle ja siitä viikata puhtaana kaappiin (ai mikä vauvakuume??? )

Mä oikeesti nyt niin toivon, että nyt tärppää. Tammikuu olisi aivan täydellinen kuukausi saada vauveli ja mä niin tahdon sen oman ihanan pienen tuhisevan nyytin!

No mutta, kyllä mä sain tässä muutakin ajateltavaa kun kävi tuossa kirvesmies alkuviikosta ja sovittiin sitten, että aloitetaan rakennusprojekti tuossa syksyllä :) pitäisi vaan hommata piirrustukset, luvat ja pankista rahaa :D

Hurjan paljon onnea Piijuska :flower:

Täällä tädin kanssa vietetään vierailu päiviä,tulikin tässä kierrossa taas ihan uudessa järjestyksessä viime kierto 29 ja nyt 26 otapa tästä kropasta selvää..
Niin itsellä tämä kume vaan pysyy myös yllä ja kun olen tarkemmin miettinyt että jos olisin jonkun vuoden nuorempi osaisi asiaan suhtautua hieman ei niin kiireellä,mutta kun ikää jo kuitenkin se 36...
Ymmärrän miehen innostumattomuuden kylä hyvin kun hän sen 10 v vanhempi,tässä vasta kun oli esikoisen kanssa ollut kahvilla oli tuttu tullut kysymään että minkäs ikäinen se ukin poika on,hah olipa mennyt hiljaiseksi että ihan on oma poika,mutta moni hänen ikäinen on jo ukki..
Mites ikäisiä muiden miehet on ja onko muilla ollut tätä ikäkriisiä?

Tärppäämisestä:esikoista tehtiin n 1 1/2 vuotta ja kuopus tuli heti eka yrittämällä.

Niin ja tervetuloa puolestani myös uusille.

pp73 Toivotaan nyt että miehesi vielä innostuu ja on ylpeä siitä, että voisi vielä olla viriili pikkuvauvan isä :D
Mun mieheni kolkuttelee neljänkympin ikää ja ite olen kymmenen vuotta nuorempi. Hällä on nyt kans kovasti se mielessä, että vauva nyt tai ei koskaan. Ei halua enää muutaman vuoden päästä isäksi. Pelkää että on sitten liian vanha hoitamaan pientä eli samanmoiset aatteet vissiin kuin teillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
varanikki mulla tuli tammikuisen km jälkeen ovisplus vasta kp 25 joten josko sullakin kroppa vaan hieman sekaisin ja ovis sitten myöhemmin?! Tärppionnea+++++++++ :heart:
:headwall: :headwall: :headwall: Kuules Jennyli, mulla on REPULLINEN ovistestejä varattuna ja arvaa montako r-testiä odottaa kaapissa :kieh: Aion viedä sulta manttelin testien suurkuluttajana :whistle: Käyn muuten liiankin usein lukemassa mitä teille marraskuisille kuuluu, ihana kun sullakin alkaa olla turvalliset viikot :hug:

Täällä ei kummenpaa, odottelen vaan tädin tuloa... Hanojen pitäis aueta ihan minä hetkenä hyvänsä...Ilmoittelen sitten, kun saa päivittää miun kiertopäivät alusta.
Tulin vaan kurkkaamaan teille kuuluu ja onhan täällä jo yksi plussannutkin, onnea Piijuska :flower: :heart:
Ja kaikille uusille tervetuloa mukaan!

^^ kyllä viivojen pitää olla vähintään tasavahvat, että olisi ovis. Tämähän juuri on ero ovis- ja raskaustesteillä. R-testissä viiva kuin viiva on postitiivinen mutta ovistestiin tarvitaan kunnon viiva. Sitä lh-hormonia erittyy pitkin kiertoa jossain määrin niin voi saada haamuja ovistestiin mutta ne kuuluu tulkita kyllä negaksi, kuten ohjeissa sanotaan...

Varanikki, mulla ei ole kokemusta noista ovistesteistä, mutta minä ainakin nään tuossa selvän viivan.

Meillä taisi miehellä iskeä jonkin sortin pakokauhu tässä vauva-asiassa..on aika kireänä eikä halua puhua asiasta mitään. Tai sitten se pelkää että joudutaan kauankin yrittämään ja joudutaan kokemaan pettymyksiä :( Tai mieluummin näin haluan ajatella.
Olis kamalaa jos se olisikin tullut toisiin aatoksiin, eikä haluaiskaan vauvaa. Mulla on niiiiin kova vauvakuume :heart:

Onko sulla Varanikki ovikseen viittaavia oireita muuten, kuten kipuja tai limoja? Itselläni oli ovislimat kp 19 aamulla eikä sen jälkeen mitään.. Mietinkin olisiko ovis ollut kuitenkin mutten saanut tikutettua sitä. Taikka sitten se tosiaan vasta on tulossa. Tähän asti kuitenkin mulla on ovislimapäivä ollut 2-4 kpl ennen ovista, ja nyt ois ollut vain toi yksi.. Jotain hämärää tässä on..

Ella-83, mulla ei ole ohjeita näihin ollenkaan muuten kun liuskan takapuolella olevat joten, hyvä kun kerroit että tuo pitää olla kahdella tasavahvalla viivalla :)

Ja limoja ja pieniä menkkamaisia oireita on ollut nyt kolmatta päivää. Siksi varmaan intoilenkin niin helposti. Tänään tuntunut eniten pieniä nippailuja tuolla oikealla puolella, jotakin kumminkin on tulossa... :D

Ja ulos taas, ihana tuo aurinko :heart:

On tää sitte kummallista, melkeen viikko on ollut tulevaan oviksee liittyvää oireilua, mutta ainakaan testien mukaan ovista ei olisi tullut.. Tuntemusten perusteella ovis olisi voinut olla kp 19 mutta enpä usko, todennäköisimmin vielä tulematta..

Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
On tää sitte kummallista, melkeen viikko on ollut tulevaan oviksee liittyvää oireilua, mutta ainakaan testien mukaan ovista ei olisi tullut.. Tuntemusten perusteella ovis olisi voinut olla kp 19 mutta enpä usko, todennäköisimmin vielä tulematta..
Sama täällä. Tikut ei näytä mittään, mut tuntemuksia on.. Toisaalta mulla se voi enteillä menkkojakin nyt..

huomenta ja hyvää viikonloppua kaikille B) lämpöistä luvannut joten odotettavissa ulkoilua ja muuta mukavaa.
Mulla ei tainnut tässä kierrossa tärpätä. Sen verran kauheet pms oireet on iskenyt. Kaikki kiukuttaa, naama kukkii ja herkkuja tekee mieli mussuttaa kaiken aikaa... voi vitja...varsinkin kun nyt näyttää että se haaveilemani työ meni ohi suun ja olis ollut oikein toivottavaa raskautua nyt. Mutta katsotaan sitten toukokuussa uutta tehokasta yritystä jos tää nyt meni mönkään.

Pitkästä aikaan..hei vaan kaikki.

Mulla taas kp 13/28-30. Vetäydyn kuumeilijoista taustalle. Tilanne on hyvin todennäköisesti se, että minä en ilman hoitoja voi enää raskaaksi tulla,ja hoitoihin en aio ryhtyä, joten turha on kuumeillakaan. Surullista, itkuhan tuosta tiedosta tuli. Mutta elämä jatkuu ja kai se on näin sitten tarkoitettu. Plussatuulia teille kaikille:)

Kahdesta kullannupusta ikionnellinen mammamia82

Yhteistyössä