KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT *SYYSKUUSSA*

Tiistai 15.9.2009

Silmäterä.................................kp 32/28-34........................yk 3
Punaposket82.........................kp 30/28-30..........................yk 7
Sssalla.....................................kp 30/32.............................yk 3
höperö75.................................kp 29/26-28.........................yk 14
Orwokki....................................kp 26/28-32....................... yk 6
petronella09.............................kp 22/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 22/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 21/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 20/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 20/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 19/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 17/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 14/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 14/25-29.........................yk 2
memmiliini.................................kp 9/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 3/30................................yk5
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................

Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar


Haamut



:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
p123
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:


 
Enpä sitten tk:n neuvola lääkärin toimesta päässykkään verikokeisiin enkä saanut sitä resptiäkään :/
tuntui minulla olevan tätä oire kertomusta että suositteli menemään yks. gynelle no onhan ne siellä paljon viisaampia, mutta kun tahtoo nuo ajat vaan olemaan kiven alla, kun minä tahdon ja HETI :kieh:
Ja nuista kp:n laskemisesta myös kahta mielipidettä eli kummasta se ihan OIKEASTI lasketaan tuhrun alusta vai varsinaisen vuodon alusta,huoh. Laitoin itselleni kp:t vielä tämän saman mukaan miten on muutenkin tämä kierto menty..
Ovis kuitenki ohi, nippailut ja tissien kipeys on tiessään.
 
Silmäterä älä vielä menetä toivoa :hug:

Onlydreamille :hug:

Omaa napaa,menkkajomotusta ei ainakaan vielä ole,ehtii kyllä vielä tulemaan.
Tänään tuli kamala äklötysolo ruuan hajusta :whistle: Eilen oli myös äklö olo koko illan :/ Voi varmaan myös enteillä menkkoja :ashamed:
Tässä sitä taas ollaan jo neljättä kertaa etsimässä oireita :headwall: :kieh:
Ai niin rinnat on kyllä arat,mutta ei niin kipeet,kun edellisissä kierroissa :whistle:
 
Tsemppiä Sssallalle!
Täällä ollaan samassa tilanteessa. Pregcheck näytti juuri äsken selvää negaa. Mutta kun on iltaöllötystä ollut jo useampana iltana jne jne. Väliin olen varma, että olen raskaana, väliin sitten (testin jälkeen) sata varma etten vissiin ole. Rasittavaa! Alkas jo vuoto, jos on alkaakseen!!!
 
Olipas taas nettipimento |O

Täällä onkin tapahtunut vaikka mitä sitten viime käynnin!

Omassa olotilassa ei mitään ihmeellistä .... eilen iltasella vessakäynnillä tuli limaistaverta vain tämän yhden kerran :eek: mitähän sekin sitten lienee ollut .... hiukan on menkkajomotusta tai jotain tuntemuksia mahassa ....
 
Sssalla ja Punaposket82 :hug: voi ei :( kurja täti kun se ei vaan ymmärrä pysyä poissa.

onlydream no höh :( onpas kurjaa jos ei suostuta ees verikokeisiin laittamaan lähetettä!
On se hölmöä jos joutuu tuollaisen takia yksityisellä käymään.

Silmäterällä ja höperö75llä on jännät päivät, tulkaas kertomaan kuulumisia!

Noista oireita, mitä täällä on monet luetelleet, eli tuo paha olo. Mä oon nyt tän vauvakuumeiluni aikana huomannut, että tuo paha olo on ainakin mulla ihan selkeä menkkaoire, en tiedä johtuuko se siitä, että on toivoa, vai onko se oikeasti niin.

Mulla vihlas eilen ihan kiitettävästi alavatsaa kun siivoilin pihaa remontin jäljiltä, olin nousemassa kyykystä ylös kun alavatsalla tuntui sellanen repäisevä kipu, heti pohti, että mikäköhän ihme sekin oli. Toistaiseksi oon kuitenkin ihan rauhallisin mielin, eikä testi kauheasti polta kaapissa, kait se on sitä kun tiedän, et ovis oli niin myöhään niin ei vielä tee mieli testata.

Mä nyt päivitin ton, kun kukaan ei ollut sitä tehnyt ja mulla aikaa oli. En rupea aktiiviseksi päivittäjäksi, mut kun täällä on taidettu tehdä niin, että se joka ehtii/jaksaa/viitsii on tuota päivittänyt, joten mä nyt sen sitten päivitin. Ja lisäsin itseni sinne, ei mun palstatauko sitten kestänyt kun 2vko mut oikeesti sekin teki siinä alkukierrosta ihan hyvää :) valitettavasti noi kp:t nyt vaan pyörii niin tehokkaasti mielessä, että sama se on vaikka ne ylöskin kirjottaisi.
 


KESKIVIIKKO 16.9.2009

Silmäterä.................................kp 33/28-34........................yk 3
höperö75.................................kp 30/26-28.........................yk 14
Orwokki....................................kp 27/28-32....................... yk 6
tatomira...................................kp 26/29-39..........................yk 8
petronella09.............................kp 23/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 23/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 22/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 21/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 21/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 20/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 18/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 15/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 15/25-29.........................yk 2
memmiliini.................................kp 10/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 4/30................................yk5
Sssalla.....................................kp 2/32.............................yk 4
Punaposket82.........................kp 1/28-30..........................yk 8
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar
P123


Haamut




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:
 
Ja musta päivä lähestyy... :/
Pysyis vaan poissa. Mutta kuulkaapas! Mulla olis perjantaina hipat tiedos, ja olympia henges. Siis sellaisessa, missä selvänä ei pärjää... Mitä luulette, kannattaisko testata varmuuden vuoksi jo perjantaina et jos se vaikka näyttäiski plussaa??? Ku sen verran rankaa tämä töihin meno ym, on ollut, että tarttis vähä tuuletusta, mutta en haluisi aiheuttaa mitään pahoja juttuja... :ashamed:
Ja mikä olis sellainen TOOSI herkkä testi???

Sssalla ja Punaposket82 :hug:
 
Sssalla ja punaposket82 :hug:

Täällä kamala kurkkukipu ja flunssainen olo :ashamed: jos menkatkin vielä alkaa tähän samaan,niin en ala :kieh:
Tissejä aristaa tänään jo kunnolla,joten varmaan pian vaihtuu kp1 :'(

Silmäterälle,höperö75
,Orwokille ja tatomiralle isot peukutukset :D
 
kananmunalimaa bongattu, tuleeko ovis sittenkin myöhästyneenä. Enää en syö särkylääkettä, oisko se ibuprofeeni voinut siirtää ovista, vai oliko nyt vaan sattumaa että limat alkoivat kun oon ollut eilisestä ilman buranaa...
 
Minultakin :hug: Sssalla:lle ja Punaposket82:lle.

).( Tänne ei oikeastaan mitään uutta. Tässä odotellaan vain, että kierto lähestyis loppuaan ja se inhottava täti kuitenniin kaahaa taas paikalle.
Viime perjantaina kävin yksityisellä gynellä. Jäi kyllä tosi hyvä mieli käynnistä. Nyt sai mies lähetteen spermatutkimukseen ja minä menen ens kierron 10.päivänä ultrattavaksi + että otetaan verikokeita. Sitten lääkäri tulkitsee miehen näytteen tulokset sekä päättää mitä seuraavaksi tehdään. Joten sitä odotellessa =)
Eilen ja tänään on ollut iltapalelua ja vilunväristyksiä sekä väsymystä, mutta laitan kyllä ihan täysin pms-oireiden piikkiin. Repäisykipuja on kans havaittu, mutta tuskin nekään mitään merkkaa.. arghhh... ärsyttää...

mutta nyt painun saunaan lämmittelemään.
+++ tuulosia kaikille ! :heart:
 
kp 20 täällä, eikä ovista ole vielä varmana ollut limoista huolimatta. Sen verraan oon oppinut kroppaani tulkitsemaan, että ovuloiduissa kierroissa nännit ovat aina kipeät oviksesta menkkoihin asti. Nyt ei tunnu miltään. Talvella mulla pari n. 32-33 päivän kiertoa oli semmosia, että ovis saattoi olla kp 21-22 että sinänsä ovis voi tässä kierrossa vielä tulla, mutta en jaksa sitä erikoisemmin miettiä.
 
Hyvää päivää arvon leidit!

Täällä uusi kolmatta kaipaava ilmoittautuu jengiin mukaan. Kaksi lasta siis ennestään tyttö -00 ja poika -04 ja nyt siis pikku kolmosta kovasti toivottu. Yk 1 menossa. Pillerit jäi pois vasta muutama viikko sitten ja samantien alkoi yritykset. Tällä hetkellä kp 15 menossa.

Yritys on heti alkuunsa ollu hyvin aktiivista, kun nyt ei ole tarkkaa havaintoa missä vaiheessa ovis olisi. Ja sanotaan nyt näin, että otetaan nämä pari ekaa yk:ta vähän enemmän harjoitusmielessä, mutta jos ei sitten tulosta ala tulla, niin otetaan kaikki keinot käyttöön. Aiemmat raskaudet on kuitenkin helposti saaneet alkunsa.

Paljon plussatuulia kaikille ja lohdukset tädin kohtaamille.
:heart: :heart: :heart:
 

Torstai 17.9.2009

Silmäterä.................................kp 34/28-34........................yk 3
höperö75.................................kp 31/26-28.........................yk 14
Orwokki....................................kp 28/28-32....................... yk 6
tatomira...................................kp 27/29-39..........................yk 8
petronella09.............................kp 24/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 24/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 24/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 22/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 22/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 21/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 20/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 16/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 16/25-29.........................yk 2
Sintyli...................................... kp 15/??..............................yk1
memmiliini.................................kp 11/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp5/30................................yk5
Sssalla.....................................kp3/32.............................yk 4
Punaposket82.........................kp 2/28-30..........................yk 8
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar
P123


Haamut




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:
[/quote]

 
Tervetuloa Sintyli! Meillä on melkeistä samanikäiset lapset. Meillä tyttö 01 ja poika 04.

Snowangel Mitä käynti yksityisellä suurinpiirtein maksaa, jos tällaista saa kysyä :ashamed: Onko ne tutkimukset hirmu kalliita? Mietin tuota yksityiseltä ajan varaamista...
 
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Sintyli

Täällä tuntemukset(super kuumeilut) lupausta myöten pysyneet aika hyvin hallinnassa :D
Tänä aamuna tosin kohtasin kilari kohtauksen,no se meni onneksi parilla kahvikupillisella pois,nyt odottelen tuhrun alkamista...

Listan alkupääsä aika mukavan näköisiä lukemia,heille lämpimät+++++ :whistle: :whistle:
 
Täällä siis tällainen tapaus että meidän perheestä vain minä kuumeilen kolmatta.. Vanhin lapsi on 3v ja nuorimmainen himpun alle 6kk, mutta silti on vauvakuume jo ruvennut vaivaamaan :) Miehelle olen varovaisesti vain vihjannut asiasta, mutta mitään vastakaikua en saanut.. tai siis tavallaan melko suoraan sanoi että ei kolmatta meille. Pieni toive mulla kuitenkin elää asian suhteen, ja toisaalta ei tässä kai niin kiire oo.. Mutta siis asian ytimeen eli saako tähän porukkaan liittyä, vaikkei vielä raskautua yritäkään?!
 
onlydream, mulla johku hävinny yksi päivä, tänään on kp 20 :)
memmiliini, mä kävin yksityisellä gynellä 11/08. Vastaanotto max 60min+ ultraus+ toimistomaksu yhteensä 122eur, korvausten jälkeen 98.71eur. Toinen reissu pelkkä verikoe+ näytteenottopalkkio 68eur, korvausten jälkeen 66.09eur. Yhteensä 164,80eur. Verikokeen jälkeen olisin lääkkeet saanut mutta en vielä halunnut.
 

Yhteistyössä