KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Huomenta ja hui mitä haamuja :D wau, toivon niin parasta teille haamuilijoille, että ette voi uskoakaan!

commander77:
Juu tosiaan on liikkeellä ikävää tautia. Mulla oli jo muutama viikko sitten ja meillä miehen kanssa iski tuossa samaan aikaan tää vellova osuus taas, mutta k*kop kop kop* ei ole muuttunut miksikään. On sellainen ihmeellinen huono olo joka vaihtelee ihan sietämättömästä ihan ok-voimakkuuteen ja muistutan, että mä testasin jo negan joten ei täälläkään voi olla kuin tautia :(

Mun menkat jotka tulivat, mutta eivät tulleet aiheuttavat nyt suurinta päänvaivaa eli mikäs tätä kroppaa vaivaa? Onko se pco joka keksii ihan uusia juttuja vai mitä. No sitä selvitellään perjantaina joten ei mene montaa päivää :) niin jos jotain saadaan selville....

Tänään saan uuden ihanat kynnet!! Systeri pyysi kynsimalliksi itselleen, kun suorittaa näytön. Jei miten jännittää, että onnistuuko, mutta tiedän, että onnistuu, koska on tehnyt tota jo tovin ja mäkin olen saanut ihania erilaisia kynsiväisiä omiin nysiin rakennettuna ;)

Mukavaa päivää siskot!
 
Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin yllättäneille.

Pitkästä aikaa täytyy omia kuulumisia heittää. Olen käynyt lueskelemassa teidän kirjoituksia, mutten ole saanut itse kirjoitettua.

Tänään otin sitten viimeisen teron kolmen kuukauden jakso kuurista. Minulla on epäily, ettei olisi tärpännyt. Rinnat ovat kipeät kuten ennen tädin tuloa yleensä ja erilaisia mahan pistoksia on esiintynyt terojen aikaan. Itseä hieman on askarruttanutkin nuo pistokivut navan kohdalla, jota ei itsellä ole ollut aiemmin, vasta terojen käytön jälkeen tullut. Kuukausi sitten terot aiheuttivat tuhruvuotoa, mutta nyt sitä ei ole näkynyt, joten sen suhteen olen helpottunut. Lisäksi tosi voimakkaat kivut jo viikkoa ennen tädin tuloa on helpottanut.

En malttanut olla testaamatta ja negaahan tuo testi ainakin vielä näytti. Täytyy siihen vain uskoa ja odottaa sitä tätiä ja samalla toivoa, että kierto jää normaaliksi terojen lopettamisen jälkeen. Kyllähän nämä jatkuvat pettymykset syövät. Tarkoitus on kokeilla pari kiertoa ilman mitään ja sitten voisi kokeilla hakea jotain avuksi.
 
Ookke, mun mahatauti voi olla ehkä hellittämättä vähään aikaa. Mun menkkojen aloituskonstina on ollut testaus ekana kiertopäivänä (negatiivinen testi saa kummasti tädin kurvaamaan paikalle kun ei tartte jänskättää ), mutta nyt marketin ei-herkkään testiin pläjähti haalea haamu...

Olen tämän päivän saikulla oksennustaudin takia ja nyt olen tunnin tuossa haamua tuijotellut - eikä se ole mihinkään muuttunut :LOL: Yritin napsasta pari kuvaa, mutta ovat kyllä aika onnettomia. En tiedä saako noista kuvista haamua edes hyvällä mielikuvituksella, mutta laitan ne kuitenkin tänne siskojen arvioitavaksi :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=6122812.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6122822.jpg

Toivottavasti siellä kyytiläinen on, mutta täytyy kyllä sanoa että aika uskomattomalta se tuntuu. Ollaan monta kiertoa yritetty tosissaan ja paljon ja tässä kierrossa päästii sinne vällyjen väliin sairastelujen vuoksi tasan kerran (joskin ovistesti näytti silloin tasavahvoja viivoja, joten aika oli kyllä otollinen)... Ja nyt hirvittää, että mikä vaikutus oli antibiooteilla ja vaikka järki sanoo ettei alkio oksentamisesta irtoa, niin oli kyllä aika rankka höykkyytys tuo viikonlopun tauti. Äh heti alkoi vatvominen. Jospa nyt malttais ja tekis parin päivän päästä uuden testin... :headwall:

Neppi mulla ainakin kakkosen odotuksessa meni suunnilleen viikko ennenku sain reilusti positiivisen (testasin ehkä seitsemän kertaa - joka aamu :D ) kyllä se pikkuhiljaa vahvistuu. Nyt ajattelin olla fiksumpi ja odottaa muutaman päivän ja testata sitten tuolla viimeisellä kaapissa odottavalla testillä... (just joo ja illalla kauppaan hakemaan tukkupakkaus testejä ).
 
Okei, nyt menee kyllä ihan käsille. Pitikin olla tänään sairaana. Olen käynyt katsastamassa nb kestovaippatarjonnan, tarkastellut mahdollista vanhempainrahakautta ja äsken sorruin ihastelemaan uusinta äitiyspakkausta VAIKKA ME EI EDES TARVITA SITÄ!!! :LOL: :kieh: :LOL:

Sitä se teettää kun yksin täällä sohvalla pötköttelee ja haaveilee haamun vahvistumisesta... :p
 
heippa pitkästä aikaa!!
Paljon onnea plussanneille ja toivottavasti haamuilijoiden viivat vahvistuu.
Kova taistelu menossa että haenko testin vai en..Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan mut kun on "se tunne" et jotain vois olla meneillään..niin ku joka kuukausi näillä kierron loppu päivillä :ashamed: ..
 
mussu81 en halua latistaa mutta mulla oli samanlaiset viivat tikussa pe ja tänään eri testillä negaa ja la aamulla myös negaa clearbluelilla. Mutta toivottavasti sinulla se tarkoittaa masu-asukkia :heart: :heart: :heart: Pidän kovasti peukkuja! Ja onnea kaikille plussanneilla.
Mä nyt sit venailen niit menkkoja.. toiv ei oo kierto ihan sekaisin:(
 
mussu onko tuossa sun tikussa siin viivassa väriä? kuvasta on niin vaikea sanoa mutta kyllä tuossa viiva ainakin on..joten toivotaan että vahvistuu..

mä en malttanu olla testaamatta jo tänään uudelleen ja joo viivahan se tuohonkin tuli.
:/ eikait voi näyttää molemmat testit väärin??

äh stressinhän se tuostakin pukkasi nytten :LOL: mitä jos siellä onkin 2 kun nyt jo näyttää testi vahvempaa viivaa kun eilen..mitäs jos ne menkatkin kuitenkin alkaakin pe :ashamed:

kyllä sitä pitääkin olla typerä tämän malttamattomuuden kanssa!


kaikille kovasti viivojen vahvistumista!!
 
miisuliisa, mulla on täällä meneillään ihan samat pohdinnat et eikai oo voinu olla niin huono tuuri et molemmat testit näyttää peräkkäin väärää?


Paitsi että mulla on kiertopäivät huitelee jo jossain kuussa mut onneksi mulla on siihenkin teoria ;) Nimittäin normaalisti mulla on menkat tullu aina vasta loppukuusta ja viimeksi ne alkoi jo 17.päivä eli ihan liian aikaisessa, jos ne olis alkanu normaalisti ja nyt olisin sit sen mukaan raskaana niin viikkoja olis tällähetkellä 3+5 eli noi mun saamat viivat vois tukee tota ajattelua, eikö vain? Onkohan tää nyt ihan tosi kaukaa haettua???? Siis että ovis olis tullut "normaaliin aikaan" vaikka menkat tuli etuajassa? Sisko tulee tänään tänne joten en kehtaa sen aikana vauhkota noitten testien kanssa joten pakostikkin seuraava testailu siirtyy torstaille koska minä olen tehnyt itseni kanssa periaatepäätöksen etten testaa kuin aamupissoista x)

Nyt vaan vahvistuvaa viivaa :heart:
 
tässä vielä mun eilinen ja tämänpäiväinen yhdessä kuvattuna.
vaikka kuinka yritän en saa noita kuvattua niin että näyttäisi samalta miltä luonnossa(ovat tummemmat)
voi toki olla näytön väri asetuksistakin kiinni se miltä ne näyttää..huomasin tuossa vaan kun säätelin näytön kirkkautta.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6125089.jpg
 
kylläpä mie uskon et molemmat on plussia :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: näkkyy ne niin hyvin. Mutta noita testei en kyl suosittele enää kellekkään. Itellä ainakin tuli ärsytys kun ei ollutkaan mitään... :|
 
mä en oo ikinä noihin testeihin saanut en edes haamun haamua tai viivanpaikkaa. r-kioskista ostin kerran jonkun testin missä punainen pää ja siihen sain selkeän viivan mutta se oli harmaa siinä ei ollut väriä ei yhtään :ashamed:

semesmira millä testillä sä sait niitä viivoja? onko sulla kuvaa niistä?? nyt rupesi nuo omatkin kyllä toisaalta epäilyttämään.
 
Huoh, onneksi iltapäiväksi oli puuhaa, joten ei paljoa ehdi omaa olo miettiä. Juuh smesmira toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Näinhän se menee :p Mut keskiviikkona sit testaan seuraavan kerran ja jos yhtään vahvistuu, niin jee (jätän ihan tarkoituksella huomisen välistä niin ehtii jotain tapahtuakin)

miisuliisa oli se sellaisen haalean vaaleanpunainen. Samanlaisen sain tuosta kakkosesta aikanaan, mutta pari päivää eteenpäin näyttää sit todellisen tilanteen.

Olo on kyllä tosi kuvottava, mutta toi lauantain mahatauti sotki niin pakkaa että eipä siitä paljoa voi sanoa. Mies on vahvasti sitä mieltä että olen raskaana (se on joka kerta sanonu että näkee mun käytöksestä - tiedä sitten miten oikeesti on ;) ).

Iik, ku jännittää... malttais nyt pysyä testeistä erossa huomisen ku on vaan yksi r-testi (ja tukkupaketti ovistestejä!) :LOL:
 
miisuliisa kokeilin lauantaina ja silloin näytti vahvaa viivaa. Mut pitäiskö niiden oikeasti näyttää myös raskautta? Olen hieman skeptinen. Tai siis tuntuu tuolla palstoilla olevan kahdenlaista näkemystä asiasta. Itsellä ei ole kokemusta, kun ovistestejä kokeilin ekaa kertaa edellisessä kierrossa :D
 
Onpas täällä plussanneita, onnea kaikilla!!
Mulla olis vähän kyselyasiaa.. onkohan joku käyttänytcitymarketin halpistestejä, merkki tais olla pregcheck? Millasia tuloksia on tullut, tai tarkemminottaen minkänäköisiä :D? Mulle nimittäin jäi se tulos hieman epäselväksi..

Kontrolliviiva tuli ihan selvästi siihen omalle paikalleen, ja näyttikin ihan viivalta, sit siihen testiviivan paikkeille tuli joku ihan ihme söherö.. Siis en oikeen ymmärtänyt että missä tarkalleen ottaen se testiviiva pitäis olla, ja lasketaanko epämääräinen tuherrus joka siihen tuli, viivaksi... En jaksa lähteä apteekkiin hakemaan tavallista testiä.. :)
 
Kyllähän noista haamuista ihan selkeästi viivan erottaa. Itelläni on haamutkin olleet aina plussia, kaikki negat on kyllä olleet niin selkeästi viivattomia, että kyllä noissa haamuissanne on pakko jotain pikkuriikkisenpientä olla takana :heart: . Nyt vaan toivotaan, että viivat vahvistuvat ja pysyvät kuvioissa!

Ja seuraavaksi omaan "ennusteeseeni": Myrskypilvet ovat siirtymässä hiljalleen kaakkoon, samalla iltaa kohden mielentila selkenee. Valkoiset pilvenhattarat muuttuvat hiljalleen.. PUNAISIKSI |O ! Pieniä maanjäristyksiä on jo havaittavissa keskisen Suomen seutuvilla.

Eli suomennettuna tänään olisi sitten vihdoin se kp 1! Kylläpä sitä jo on odotettukin, että päästään toden teolla hommiin. Yrityskierto ykkönen starttaapi NYT! =)
 
:headwall: Mulla siis pe gyne ja käskettiin tehdä r-testi ennen sinne menoa vaikka sanoin, että negaa näytti viimeks. No ostin jonkin elivo-merkkisen simppelin kynätestin. Ja negaahan se tottakai näytti edelleen, mutta kertokaahan siskot, että mikä *piip* siinä sitten näin ketuttaa, kun kerran tiesin, että tulos ei ole muuttunut. Inhoan olla minä! Inhoan tätä temppuilevaa kroppaa ja inhoan jo valmiiksi tulevaa gynekäyntiä....mutta pakko sinne on raahautua....
 
minä siis testaisn niillä prisman liuskoilla, ei oo valitettavasti kuvaa, itellä en eroittanut oliko punaista väriä, 2 testiä siis tein ja molempiin tuli viivanpaikka mutta tod.haaleat, sain myös mammaksi.fi ovistestiin silloin to vahvan plussan!! ja pe ovistesti aamulla oli jo nega:D Ei ymmärrä.. Noh en tiedä, ite en noita prisman ainakaan suosittele, siinä hämää jo pelkästään se muovikalvo jota ei esim halpa-testi.fi liuskoissa ole joten niihin ei ainakaan viivanpaikkaa tule. Mutta liuskat |O ei oo enää mun juttu. Mun vattatauti oli lauantaina, vieläkin yhä pyörryttää, heittää päästä kaikkia paikkoja särkee.. sais jo lähtee meneen tällänen tauti ja ne menkat tulla!
 
Mä jatkan vielä tota omaa juttuani, eli puhun siis raskaustestistä tossa yläpuolella! Väriä siinä mun söherryksessä oli kyllä, mutta hyvällä tahdollakaan ei siitä viivaa saa.. Sellanen kärpäsenpaska levinneenä siihen liuskaan.. :attn:
 

Yhteistyössä