Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Vieläkö mahtuu mukaan jännäilemään? :)

Heippa vaan kaikki!
Tässäpä muutama sananen tilanteestamme : elikkäs olen kohta 25v täyttävä kahden pojan äiti, pojat 11/08 ja 04/10 :heart:
Vuoden vauvakuumeilun jälkeen, pääsin mieheni kanssa yhteisymmärrykseen ja Mirena hormonikierukan poistatin 7.11, josta sitten alkoi meidän yk1. Tilanne on sinällään hankala, koska kierukan aikana minulle ei ollut mekkoja ollenkaan, eikä poiston jälkeen ole tullut minkäänlaista vuotoa tai edes pientä tiputtelua, niin on todella vaikea tietää missä mennään, eli kiertoani en tiedä yhtään, enkä koskaan ole myöskään ovista tuntenut. Että ei auta kuin ootella josko ne menkat sieltä alkaisivat niin pääsisi itekkin vähän selville missä mennään :hug:

Kovasti onneleita jo plussanneille !!!!
Ja plussatuulia meille muille!!!
 
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan JennaMaria! Kiva kun porukkaa tulee lisää. :)

Astrelle onnittelut viivan vahvistumisesta, hyvä hyvä!

Ja Sanna-M:lle myös onnittelut! Kyllä tuo sun testi näyttää mun silmään haalealta plussalta, erottuu kuitenkin selvästi myös ruudulta.

Ja Astre, kiitoksia kysymästä. Tällä loppukiertolaisella (tänään kp25, oviksesta ehkä 8-9 päivää) ei ole mainittavia oireita. Ihan normaalit loppukierron oireet. Jännäily on kuitenkin iskenyt päälle, kun muuten pystyin ottamaan aika rennosti tämän kierron. Tekisi mieli jo testata, mutta yritän malttaa, kun oviksesta on vasta reilu viikko.
 
Sellainen tuli mieleen että onko noissa testeissä eroja, kun eilen tein ton haamulaisen puikkomallisella raskaustesttillä päiväpissasta ja nyt aamulla aamupissasta liuskamallisen ja tuossa aamuisessa ei näy haamua eli se on nega.. Onko kellään kokemusta? Testi on pc..
: /
 
Kylläpäs täältä aina vain kuuluu yhä enemmän positiivisia uutisia...
Onnea Kemai jaAstra. Sanna-M toivotaan, että haamu vahvistuisi. Luulisi, että aamupissassa nuo hcg-pitoisuudet ovat paremmat, mutta tottakai vaikuttaa, että teit erin testin, jonka vuoksi tämä nyt näytti negaa. Odottele rauhassa plussan vahvistumista! :)

Täällä menkkoja odotellaan saapuvan ehkä ensi viikon alussa. Viime kierron aikaisten testaamisen johdosta, olenkin päättänyt, että yhtään testiä en tee vasta kun menkat ovat oikeasti myöhässä. Eipähän tarvitse noita haamuja yms. tihrustaa ja arpoa, että onko vai eikö.
 
Mä voisin päivitellä tännekin välillä :) Eli menossa kp 33, eikä menkkoja näy :) Perjantaina tein negatestin ja sen jälkeen en oo testannut. Tänään tilasin testejä, josko sitä perjantaina testailisi. Viime lauantaina oli ihan järkyttävät vatsakivut, mutta sen jälkeen ei mitään. Jännittää ihan kauheesti..
 
Täällä sitten ilmeisesti kp1 kun menkat aamulla kuitenkin alkoi, luulen että kemialliseks jäi tää :/

No uuteen kiertoon ja yritykseen :) Ei jaksa vielä masentaa.

Toivottavasti muiden viivat lähtee vahvistumaan ja tsemppiä Buster84 testailuun, toivotaan että plussaa näyttää!

liiisulle myös plussatuulia :)

Aliilalle toivotaan plussaa si ens viikolla :)

Muille myös tasapuolisesti toivotaan et pian tärppää ja kuumeillaan porukalla taas uuden kierron myötä :)

Ja tervetuloa -JennaMaria- mukaan kuumeilemaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 30.11.2012





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki......kiertopäivät.......yrityskerta...oma ikä.....lapset


Buster84........kp 35/?.............yk 1..............28.........4/09, 2/12


Aliila..............kp 30/28-54.......yk 5.............30........-07,-09
Väpä08..........kp 30/?..............yk 1.............25........09/08, 11/09
Sanna-M.......kp 28/27-29........yk 1.............27........12/07, 1/10
liiisu..............kp 27/28-30........yk 5.............?.........-07,-09
ViiruP............kp 22/25-28........yk 3.............24.......11/08, 10/11


dita...............kp 15/29...............yk 3.............29.........-07, -09
angelbird........kp 14/32-33..........yk 3.............27.........12/06, 4/09
Tintti83...........kp 13/32-36..........yk 5..............29.........9/09, 3/11
härkäneito.......kp 11/33-34......yk 2.............24.........-08, -09

Astre.............kp 3/28-32.......yk 2.............24.........6/09, 12/11
Ole luonani aina.kp 1/28..........yk 2.............24.......01/09, 06/11

suhveli..........kp -/27-30...........yk -..............28.......9/08, 11/10
keksipurkki....kp -/25-26..........yk 16.............25.......9/08, 11/10
suan.............kp -/-..................yk -..............24.......-08,-09
Jenny90........kp -/-..................yk -..............?.........



Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti yk 2
Alabama yk 1
Tillukas yk 5
amylee yk 1
marraskuu
Äitikissa yk 8
Terp yk 2
Äidin onni yk 2
Hemu2 yk 1
Toive3 yk 1
Kemai yk 3




Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
-JennaMaria- Ilmoitteletko sitten kiertopäiviä ja noin kierron pituutta kun tiedät, lisäillään sut sitten listaan mukaan. :) Ellei nyt heti sitten tärppee, mikä tietenkin olis tosi hyvä! :)

Pitää koittaa Tintti83 päivittee tätä sillai että tulis yks päivitys per sivu ettei oo joka toinen kirjotus oo kiertojen päivitystä.

ON Täällä vaan odotellaan, viime kierto oli 30pvä tästä kierrosta epäilen 28-30 oviksen mukaan. Nyt olis vielä aamukammassa piikkejä ennenkun testoomaan voi rueta. Ellei sitten täti kurvoo paikalle.
 
ON: Täällä mahaa juilii ja alaselkä kipeä. Rinnat ei pahemmin kipeät ole, nännit arat. Perjantaina vasta uutta testiä jos ei menkat ala ennen sitä. Lauantaina siis pitäisi viimeistään alkaa menkat. Jos nyt sitten kierto ei mene pitkäksi, toivon ettei. =)

Nuo testit joita eilen ja tänään tein ovat molemmat prec chek, meniköhän oikein :ashamed: käyn perjantaille hakemassa ihan apteekista testit.
 
Astrelle :hug: kävipäs ikävästi kun menkat siiten tulivatkin.

Sanna-M mulla molemmista lapsista tuli vain hailakat viivat alussa enkä edes tehny lisää testejä. Kyllä tuo mulle olis ainakin selvä plussa:)

Täällä ovisajat meneillään, alavatsa kipuilee mutta en saa selvää että kummalta puolelta munasolu irtoaa, toivottavasti siltä minkä pitäis olla auki.. yritystä on tässä ollut ja toivotaan nyt että jotain tulostakin alkais hiljalleen tulla;)

Kylläpäs väsyttää nämä pimeät kelit, jumpassakaan en ole ehtinyt käydä kun on niin hitosti hommaa koko ajan.. Nyt taas ilta täynnä puuhastelua, toivottavasti sitä ehtii jossain vaiheessa nukkumaankin, ja mahdollisesti myös peittoja heiluttelemaan näin kierron keskivaiheen kunniaksi:D
 
heeei...pakko kirjottaa jonnekkin ku tärinä ja hytinä on tässä sohvan nurkassa valtava ..:) Tein apteekin oman testin ja selkeä haamu tuli, aamuksi on uusi testi jotta voin tehdä sen sitten heti uudelleen aamupissasta...IIIIK, ajatukset on iiiihan sekasi jos tässä nyt vauvaa odottaa.... :) Lauantaina pitäisi menkkojen alkaa jos kierto on 30pvä... Puuh ja ääh...liekkö uni tulee yöllä.. Onneksi huomenna on vapaapäivä !!!

Hyvää yötä teille ja plussa tuulia ...
 
Väpä08 onnea haamusta =)
Mulle tuli eilen illalla ihan törkeen huono olo, oli tosi lähellä etten käynyt oksentamassa.
Tuli niin selvästi mieleen, kun esikoisesta kärsin iltapahoinvoinnista alkuraskaudessa. Noh, sitten aamulla tissit olivat oudon tuntuset, niitä vähän niinku kihelmöi. Ja yläselkään ilmestynyt muutama finni, mitä mulla ei yleensä ole. Käytiin sitten lasten kanssa vähän aika sit prismasta hakemassa testi, mutta negaahan se näytti :(
taitaa siis olla taas mielikuvitusta enemmän kun itse oireita. On vaan jotenki niin outoa ku ei yhtään kierrosta tiedä sun muuta.
 
Busterilla jännät paikat, samoin Väpällä :)

Astrelle pahoittelut menkkojen alkamisesta.

Talletteluintoa ovisaikoja eläville! Ditalla taisi ainakin olla ovisajat käsillä.

Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin täti kurvaa täällä paikalle huomenna. Viime kierroissa tuo kp 27 on ollut viimeistään se päivä, jolloin tuhru on alkanut. Jos tuhruja ei huomisiltaan mennessä kuulu, taidan joutua testaamaan viikonloppuna. :) Ei ole kyllä mitään normaalista poikkeavia tuntemuksia.
 
Täällä päätä äsken särki voimakkaasti,kun otin lääkkeen se auttoi. Mutta mulla yleensä tuo päänsärky merkitsee menkkoja alkua. Ja tein apteekin oman testin, sain siihen negan. Olin kyllä käynyt äskettäin käynyt pissalla, oli ees hölmöä testata. Mutta minkäs sille itselleen mahtaa :ashamed:

Limaa kyllä tulee ihan hirveesti, ja mahaa nippailee,kertooko tuo sitten raskaudesta..en tiedä. Mutta viimeistään lauantaina pitäisi menkkojen alkaa.. Kamalaa tää odottaminen :(
 
Totta Sanna-M, että on vaikeaa malttaa olla testaamatta. Onneksi mulla ei ole testejä kaapissa odottamassa, muuten olisin varmaan jo sortunut. :) Tsemppiä odotteluun! Loppukierron viimeiset päivät voi todellakin olla melkoista piinaa.
 
Kiitos kysymästä...aika hassua mutta kaks apteekin testiä antoi plussia, toinen minusta selvän ja toinen haamun mutta ettei asia olisi yksi selitteisesti plussa niin glearblue testi ei antanut merkkiäkään viivasta...:/ kumpaa lie uskois...
Eli ei taida auttaa kun odotella muutama päivä ja katella kuuluuko menkkoja vai testaillaanko uudestaan...
En oikein tiedä mitä ajatella mutta näillä mennään...
 
Täällä testattu nega, jotenkin mieli matalalla :( No eiköhän ne menkat ala jossain vaiheessa.. Täällä kuitenkin kp 28/27-29 luulisi että aamupissasta edes jotain näyttäisi. Mietin vain oliko se pc:n testi sitten väärä haamu vaikka itse siinä väriä näin. Ehkä pitäisi testata sillä uudestaan, ja katsoa mitä se näyttää.
 
Meinasin jo aamulla kurvata apteekkiin testin ostoon kun olin esikoisen vieny kerhoon, mutta onneks en sit mennykkään (sää autoiluun on mitä ihanin!), koska kotona vessassa käydessä tuli jo verta.. Jesjes. Eiköän nä ihan kunnon menkat siis ole, joten mulle voi päivittää kp1.
 
suhveli, keksipurkki, suan, Jenny90 Mikäs on teidän tilanne? Taustailetteko? Aloitatteko yrittämisen jossain myöhemmässä vaiheessa? Voisin tuonne teitä laittoo ylös että mikä on tilanne. Ei ite tarviis aina päivitellessä pähkäillä. :)

Täällä kaahee, tai kaahee ja kaahee mutta flunssa kuitenkin.. Äääh.. Pitikin tulla just nyt, mietintä myssy ollu syvällä päässä ollakko vaiko eikö olla raskaana? Halu olis kova olla, ja pientä poikaa odottaisin mieluusti tätä meidän akka laumaa paimentamaan. :) Kirpparilta löysin pienen pipon ja lapaset nalle puhin kuvin varustettu enkä voinut jättää niitä sinne. Kotiin oli tuotava. :) Siitä esikoinen päätteli ja isoon ääneen anoppilassa kailotti "meilleppä tulee VAUVAAA!" Onneksi sitä ei kukaan todeksi ottanut, ei kiinosta että kaikki sais tästä vauva haave salaisuudesta tietää.
Ääni pään sisällä kuitenkin kertoo että pientä ei tässäkään kierrossa ole mukana.. Missä meni vikaan? Enkö huomannut ovista oikeella aikaa? Miksi se ei tärpännyt? Onko meidät tarkoitettu kahden lapsen perheeksi vaikka tilaa sydämessä olisi vielä? Tässäpä näitä mietteitä ja aatteita.. Mies yrittää kovasti tsempata että kyllä se sieltä vielä tulee, mutta entä jos ei tulekkaan??
 
Voihan kurja Sanna-M jos negaa näytti nyt, ehkä ollut jotain yritystä kuitenkin? Mulla ainakin just täs kierros niin kävi :) Mut kannattaahan sit testaa viel jos ei ala menkat normaalisti.

Väpä08 Luottaisin apteekin testeihin :) clearblue on ollu vähä kyseenalainen kun joskus näyttää väärää plussaa ja sit taas ei näytä ku pitäis näyttää.

Tsemppiä uuteen kiertoon ole luonani aina :)

ViiruP Mul ollu samanlaisia mietteitä siitä miks ei tärppää ja kovast haluis sitä kolmatta pientä ja entäs jos sitä ei tulekkaan. Kovasti plussatuulia sun loppukiertoon :)

ON: menkat lopuillaan ja päiviä lasken jo ovikseen, nyt täytyy hyödyntää kunnolla ja alottaa hyvissä ajoin :)

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Heippa hei!

Tänään on mun 30-v synttäripäivä ja ollaan miehen kanssa vietetty päivä kaksin. Tytöt vietiin aamulla tarhaan ja jäätiin itse kotiin vapaapäivän viettoon...meillä ei normaalisti tehdä tuollasta;) Ollaan päivällä hoidettu meidän rakennusprojektin asioita ja syöty rauhassa. Sain myös upean kellon lahjaksi:heart: Nyt lähdetään vähän baareilemaan ja vielä ulos syömään. Kaveripariskunta kans ehkä tulee poikkeemaan oluella meidän kanssa. Ihanaa välillä vietää rauhallista aikaa kaksin!
Niin ja ovista on hyödynnetty nyt viikon ajan jokatoinen päivä tahdilla:D
 
  • Tykkää
Reactions: Astre
Onnea tasavuosia juhlivalle Ditalle! Kahdenkeskinen aika miehen kanssa on kyllä niin kullanarvoista. :)

VÄpällä erikoinen tilanne, kun tulee sekä plussaa että miinusta. Malttia ja tsemppiä lopputuloksen odotteluun kovasti!

Sanna-M:n tilanne myös vähän kurja, kun ei oikein tiedä, missä nyt mennään. Tsemppituulosia siis puhaltelen siihenkin suuntaan!

Ja pahoittelut tädin saapumisesta Ole luonani aina!

ViiruP:lle toipumisia flunssaan. Noi kertomasi mietteet on itsellenikin tuttuja. Kyllähän sitä väkisinkin pohtii, että miksei meillä tärppää, kun ympärillä plussia tuntuu satelevan joka suunnasta - siltä se ainakin vauvakuumetta potevalle usein tuntuu.

Astrelle tsemppiä oviksen odotteluun ja sen bongailuun!

ON: minä malttamaton testasin sitten tänään Pregcheckillä, dpo nyt siis 9,10 tai 11. En tiedä ihan tarkasti, kun en ovista ihan päivän päälle bongannut. Näyttäisi siltä, että jotain yritystä on käynnissä, sillä sain testiin haamun tai ehkäpä jopa haalean haalean plussan. Muutama päivä täytyy vielä jännäillä, lähteekö viiva vahvistumaan toivotusti. Voisi luulla, että tärisisin innosta ja olo onkin toki toiveikas, mutta mieli on kuitenkin aika levollinen. Katsotaan, mitä tuleman pitää. :)

Laitettiin tänään jo joulukoristeita esille. Esikoinen jo ymmärsi touhun päälle ja oli innolla mukana, mutta kuopus ei vielä malttanut olla koristeluissa mukana, vaaan painui leikkeihinsä. Mutta ihanan jouluinen fiilis tuli kotiin joka tapauksessa.
 

Yhteistyössä