Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Cassyput mun LA ois näillä näkymin 19.3. Mutta vähän tässä vielä hirvittää edes ajatella sinne asti, kun tuntuu, että onkohan tämä totta edes? Ehkä testaan vielä loppuviikosta digillä, niin saan mielenrauhan..(hetkeks). Tosin tämä etova olotila kyllä muistuttaa todellisuudesta :x

Saraheinä voi olispa sielläkin plussaa tulossa!! db Mulla oli viime kierrossa samanlainen roskishaamu, mutta menkat alko lopulta ajallaan. Toivotaan, että sulla viivat vain vahvistuis :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
Oi, täällähän on plussauutisia. Onnittelut Hätähousu ja äiteekahdelle -81! :heart:
Oliko vielä muita?

En ole pariin päivään käynyt lukemassa ketjua enkä jaksa alkaa selaileen taaksepäin kauheesti. :ashamed: Olen nyt pari päivää ollut ihan poikki, eilen ja tänään oli pakko nukkua päiväunet ja nyt jo odotan että pääsisi yöunille. Koko päivän olen suunnitellut kahvakuulatreeniä pikku kakkosen aikaan mutta jää kyllä tekemättä.
Aloin jo epäilemään että oisko sittenkin mahdollista että olisi tärppi käynyt kun kummallinen pala kurkussa ollut pari päivää ja sunnuntaina treenatessa tuli kuvottava olo.

Jotenkin vaan en usko tärppiin vaikka oireita nyt muka kuvittelen saaneeni. Nyt menossa kp 21/28. Nääh, taidan mennä pitkäkseni sohvalle kun muksut vielä viihtyvät telkun edessä.
 
Viimeksi muokattu:
Karkki81: Musta noi sun oireet kyllä vaikuttaa ihan lupaavilta. Ei sitä koskaa tiedä. :)

Mä oon ollu ihan hassu, kun oon menny jo lukee maaliskuisten pinoa. :ashamed: Koen jotenkin sinne jo kuuluvani, vaikka eihän se nyt niiin ole. Ihan loppukuulle kuitenkin la tulis ja kun leikataan, niin syntymä olisi jokatapauksessa maaliskuun puolella, vaikka la menis huhtikuulle. Nyt jo kehittelen kaikkia oireita, vaikka niitä ei todella ole mahdollista olla. Hohhoh. Ei pitäis mennä asioiden edelle. Pitäisi ehkä kuitenkin ensin plussata.
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin käyn lukemassa maaliskuisten pinoa :D Tosin tuntuu epätodelliselta että sinne pääsis... Kävin kyllä lukemassa tammi- ja helmikuistenkin alussa :whistle:

Vahvistumisesta en kyllä tiiä, tein nyt 2 testiä ja molemmissa näkyy juuri ja juuri viivanpaikka/viiva kun kääntelee testiä, tuli kyllä ihan 5 min sisällä muttei saa selvää onko siinä edes väriä. En kyllä isommin stressaa vaikka aikaisin testailenkin, mielenkiinnosta vaan ja eiköhän se muutamien päivien aikana selviä suuntaan tai toiseen, vaikka oishan se tosi ihanaa saada tänne yks pikkuihminen vielä lisää :heart:
 
Hätähousu: oi,ihanaa,paljon onnea! :heart:

Ihanaa kun plussia tulee!Saispa itsekkin pian!

Mulla on ovis tuloillaan,ehkä tuossa vkloppuna tai viimestään alkuviikosta...täytyy myöntää,että jos nyt ei tärppää,niin pettynyt kyllä olen...kovat on siis odotukset tän kierron suhteen. Jos tärppäis,niin laskettuaika menis huhtikuun alkuun :)
 
Hätähousu: kai mä saan sut plussanneisiinjo laittaa?

saraheinä: ilmoittele kans tilanteesta. Vahvistuuko? Varovaiset onnittelut! :flower:

Mä haluun kans plussata! Olisin niin valmis, vaikka alkuvuoden laskettuaika ei ihan kaikkien kuvioiden kannalta olisikaan paras mahdollinen. Elämää ei voi kuitenkaan liikaa suunnitella. Olisin niin onnellinen. Pari viikkoa vielä jännäillään.
 
Ihania uutisia täällä monella, paljon paljon onnea! :heart:

Täällä ois luultavasti ehkä dpo 5 meneillään. Touhuja oli pari päivää ennen oletettua ovista, joten mahdollisuus siihen tyttöön voisi olla olemassa. Eikös sitä sanota, että tyttö-siittiöt on paremmissa asemissa silloin jos ovat joutuneet odottelemaan ovulaatiota.. :)

Toinen yövuoro tulossa, en saanut aamulla oikein nukuttuakaan niin saas nähdä nyt miten jaksaa valvoa..
 
Hätähousu Onnea plussasta!

Itsellä on menossa kp27/32. Jotenkin olin ajatellut ensi viikon alkuun, että olis tuo 32 täynnä, mutta sehän on jo sunnuntaina. Apua! Pitäiskö tässä alkaa jänittämään. :LOL:
Suklaan himoa ei meinaan ole tullut. Tosin ei menkkamaisia kipujakaan, mutta ehtiihän ne vielä tulla. Sitten tänään on väsyttänyt ihan hirveästi. Jouduin tänään ajamaan pitemmän matkan taas töihin ja ostin matkalla kahvin. Sekään ei viennyt väsymystä pois. Tällä viikolla on myös tullut, voimistuen koko ajan, sellainen kuvottava olo. Eli kun ajattelinkin jotain yököttävää niin meinaa oksennut tulla. Normaalisti siis en näin herkkä ole. Tosin ihan mikään superhajuaisti mulle ei oo vielä tullut niin kuin yleensä on tullut kun oon raskaana. Tosin tänään normiroskis meinas saada oksennuksen tulemaan kun sitä tyhjensin kotoa lähtiessä ettei jää haisemaan.
Niin ja rinnat on ollut arat. Tosin ne on nyt ollut muissakin kierroissa viime aikoina vaikka raskaana en ole ollutkaan joten mikään merkki tuo ei ole. Sitten niin kuin joku teistä sanoi, olisiko ollut KoiKoi, että tuntuu vaan, että kuuluu maaliskuihin niin sama homma mulla. Jotenkin ajatuksissa olen jo plussannut vaikka monien epäonnistuneiden kiertojen takia ei tälläisiä kannattaisia miettiä. Pettyy vaan niin karvaasti. Kai sitä haluaa vaan niin raskautua kun teistä moni jo on plussannut.

Nyt aloin tuntea hätähousun merkkejä itsessäni. Pitäskö käydä hakemassa testi ja koittaa. Argh! Miksi oon töissä tän loppu viikon. Täällä ei oo siis mikään kovin kiire, mutta täällä ei voi ihan niin vapaasti käydä testejä ostamassa kun joutuu muuten nuorille selittämään. Ja sitä en todellakaan halua. Ihan heidän ei tarvi tietää ensimmäisenä olenko raskaana vai en. Tai ylipäänsä, että sellaisia ostelen. Tosin nyt kaikki on harrastusten parissa joten nyt voisin käydä ostamassa testin. Tosin nyt en voi sitä tehdä kun ei pissata. :LOL: Mutta aamulla ennen kuin heräävät niin olis mahdollista.:whistle:

No, mä lähden ostamaan testiä ja sitten testailen eka kerran huomen aamulla. Ihan liian aikaisin kun kerran sunnuntaina pitäisi kuukautisten alkaa, mutta nyt en enää kestä kun tajusin ajankohdan olevan jo noin lähellä. Ei olis pitänyt käydä täällä teille kirjoittelemassa niin olisin mielikuvissani ajankohdan olevan ensi viikolla niin ei olis ollut kiirettä testailla mitään. :D
 
Kävin sitten ostamassa testejä. Ja kummasti alkoi pissattaa. :LOL: No, tein testin. Tein Predctor earlyn... Se näytti hailakkaa viivaa, mutta pysty suunnassa ei vaakasuunnassa niin kuin olis pitänyt. Joten tiedä nyt sitten. Tää ei ainakaan helpottanut mun oloa ollenkaan vaan pikemminkin mutkisti pään sisäisi ajatuksia. :D

Jäädään siis seuraamaan tilannetta. :popcorn:
Huomen aamulla teen sitten clearbluen normitestin. Niitä on sitten toinen vielä varaa tehdä ja sitten on vielä digitesti odottamassa sunnuntaita. Jos se sinne asti nyt sitten kestää tai pysyy paketissa. Riippuu mitä nuo kaksi muuta testiä alkaa näyttelemään. :)
 
KoiKoi Toivottavasti tulee sulle plussa! ei se kyllä mulla vielä ole plussa, ei edes viiva kun ihan juuri ja juuri näkyi(tai melkein ei näkynyt mitään). Kokeilen huomenna oisko se vähän vahvistunut, josko haamun haamu tulis...:)

T-81 En ole koskaan kuullut tuon suuntaisesta viivasta, testaahan aamulla uudestaan josko ois oikein päin siellä viiva=)

Käytättekö kaikki noita digitestejä? Mä en ole tehnyt kummassakaan raskaudessa ja ei mulla ole nytkään, ainakaan vielä. Hmmm... Saakohan niitä tavallisesta kaupasta vai pitääkö tilata jostain?
 
Saraheinä, kävin katselemassa vielä kerran testiä ja nyt siinä ei näkynyt mitään joten katsotaan huomen aamulla mitä testi näyttää. Todennäköisesti siis en ole raskaana, mutta onhan tuonne sunnuntaihin vielä aikaa.
 
Hymypallo: Tervetuloa takaisin! :wave:

T-81: Mun matikalla maanantaina sulla ois 32.päivä, joten kyllähän se plussa sieltä voi hyvinkin vielä parin päivän päästä saapua. =)

saraheinä: kiitos myötäelämisestä. Kummasti tuo alavatsa on nippaillut, mutta voihan se olla mansikoiden syönnistä johtuvaa. : / Mäkään en oo koskaa käyttänyt digitestejä, siksipä semmoinen olisi hauska tehdä nyt vaikka sitten varmistuksen varmistuksena,kun/jos saisi sen plussan ensin liuskatestiin. Saakohan niitä apteekista? Minkä hintaista ovat?
 
T-81 Onhan sinne tosiaan vielä aikaa, ehtii tulla viiva oikeinkin päin vielä, toivottavasti käy niin :)

KoiKoi toivotaan että pääset käyttämään sitä digitestiäkin pian! =) Oishan se kyllä hauska tehdä kun niin monet tuntuu käyttävän niitä, jos vaan ei stressais liikaa jos ei näytäkään "ajoissa" oikeita viikkoja...

Sain kyllä tänään selvemmät haamut molempiin testeihin :) Toinen oli puikko ja toinen liuska. Taidan joutua ostamaan lisää niitä kun liuskoja on enää 2 ja puikkoja 1, että sais nähdä vahvistuuko viiva... :ashamed: :LOL: Nyt mäkin panikoin että voiko enää kolmatta kertaa selvitä ilman keskenmenoja yms. Mutta eihän se auta kuin toivoa parasta! Vielä ei kyllä ole kuin kp26/27-30 että voihan ne menkat sieltä vielä tulla kun viiva on aika haalea vielä...
 
T-81: Mitäs tykkäät Cassyputin kommentista? ;) Mä en osaa sanoa mitään, kun oon aina käyttänyt vain liuskoja.

saraheinä: Kyllä se plussa taitaa sieltä tulla. Ihanaa! =)

Mun tarttis vissiin jättää Maaliskuisten pino rauhaan, kun tekis niin mieli kommentoida, kun sielä on aika monta tuttuakin. :ashamed: Aktiivista tuntuu olevan siellä, vaikka on kerhot ja fb-ryhmät perustettu. Oletteko koskaa kuuluneet vastaaviin? Onko siellä enemmän keskustelua sitten?
Noh, tämä koneella istuskelu vähenee, kun lähetään reissuun. Huomisesta reilu viikon saattaa olla hieman hiljaisempaa tältä taholta. Yritän päivitellä kuitenkin, jos netti toimii.

ON. Kahvi maistuu oudolta. Onkohan keittäjä laittanut poroja liikaa? ;) Alavatsa kipuinen edelleen. Pitäisiköhän pakkaa r-testejä matkalle mukaan? Vai malttaisko sitä vaan mielensä?
 
KoiKoi, Kuulostaahan tuo Cassyputin kommentti varsin mukavalta, mutta ainakin ohjeissa testin viivan sekä raskausviivan pitäisi olla samoin päin ja nyt ne ei ollut. Joten ehkä nyt pitää vaan odotella rauhassa. Tosin en odota nyt enää kyllä olevani raskaana. Tänä aamuna en saanut testiä tehtyä kun yksi nuorista ehti herätä ennen mua. Josko sitten huomen aamulla pääsis testailemaan rauhassa.
Ja mikään yllätys ei ole, että olen laskenut päivät väärin. :)
 
Onnea uusille plussanneille! Täällä on hyvä plussa-aalto päällä.

Itsellä tänään kp 24/24-28. Hmm.... Päätin etten testaa ennen kuin kp 29 jos ei tätiä siihen mennessä kuulu. Arvaatkaa vaan tekisikö mieli marssia apteekkiin?! :LOL:
 
Tein heti aamusta digiovistestin ja sieltähän tuli hymynaama! Tietää sitten mitä illalla tehdään :whistle:
Päivän tai kaks ollut pientä nippailua/vihlontaa oikella mahassa ja limat aikamoiset. Mulla kyllä tuntuu aina vasemmalla paljon kivuliaammin tuo ovis...oikealla siihen verrattuna aina paljon vähäisemmät kivut.
Tässä vaiheessa kiertoa on kovin positiivinen mieli ja toivoa täynnä...mitä lähemmäs loppukiertoa tullaan,sen epävarmempi on olo.Pitäkäähän peukkuja :)
 
Niin monella on jännät paikat lähipäivinä, että ihmetyttää ihan, miten täällä on näin hiljaista. Lomareissut tekee varmaan tehtävänsä. Tsemppiä kaikille testailijoille!

Täällä oviskivut on vihdoin laantuneet, joten nyt voi ruveta todenteolla odottelee sopivaa päivää testailla. Ajattelin samallalailla kuin vehnäntähkä, et kp29 vasta testaisi. Ymmärrän hyvin, et tekee mieli rynnätä apteekkiin. ;) Mulla kierto on ollu viimeiset pari kertaa 26 päivää, että niikseen toi ois aika reilu odotus. Oviskivut kesti sen verran kauan, et mietin jo, oliko touhuilua aivan liian aikaisin ja ovulaatio sittenkin myöhempään. Sain kyllä testillä vahvan viivan, mut tiedä nyt noista. Reilu viikon päästä ollaan viisaampia. Varaudun kaikkeen.
 
Tänään on dpo 9 eikä ole mitään oireita mihinkään suuntaan..Onneksi aika on mennyt nopeasti ja toivottavasti menee loppuun asti. Mä niin haluan plussata, että en tiedä miten selviän jos uuteen kiertoon joudun..Höh höh!

Ketäs muita täällä oli piinapäivissä?
 
No, minun ei tarvi enää piinata itseäni. Täti tuli vierailulle tänään joten taas lähdetään uudelle kierrokselle ties kuinka monetta kertaa..

En tiedä enää mitä tässä nyt pitäis ajatella. Tää kolmonen antaa kyllä tosiaan odottaa itseään. No, josko ne ovistestit ottaa käyttää elokuussa kun seuraava kierto menee ihan eri suunnissa miehen kanssa. Tai miettiä muita juttuja miten edes auttaa raskautta.

Oon alkanut joogaa harrastaa tai siis mitään harrasta, mutta siis yhden kirjan ohjeiden mukaa nyt olen alkanu tekemään. katotaan onko siitä mitään apua.
Ja jos sitä homeopatiaa sitten jossain vaiheessa ottaa kuvioon mukaan. Tai sitten käy tutkituttamassa ittensä, että onko jotain kummallista tapahtunut vuosien saatossa kun ehkäisyä tuli käytettyä.

Nyt siis mieli hiukan maassa, mutta eiköhän tää tästä taas.
 
T-81 Voi harmistus :hug: Ei oikein tiedä mitä sanoisi, kun itsestä tuo 4 kk odotus tuntui mahdottoman pitkältä piinalta, niin sitten toiset joutuvat odottamaan vielä pidempään. Epäreilua.

Koi koi Juu, kyllä mut saa plussanneisiin jo laittaa, sen verran selvää tää tuntuu nyt olevan ainakin tällä hetkellä. Ehkä tänään uskallan siirtyä jo maaliskuisten pinoon. Tänään kai kp 30 (en osaa enää edes laskea, mitä tuo tekee viikoissa 4+ jotain? ko?)

Toivotaan, että täältä mahdollisimman moni tulee perässä maaliskuisiin... :wave:
 
VoimiaT-81 :( Toivottavasti raskautuisit pian tai sitten selviäisi syy ja saisitte apua <3

Täällä on nyt ovulaatio menossa ja nopeaanhan se taas tuli, maanantaina loppui kuukautiset ja eilen oli ovulaatio tuntemukset jo. Nyt on kaikki tehty kuten pitääkin, joten toivotaan hyvää lopputulosta :D
 

Yhteistyössä