Cassyput Kiitos vinkistä! Pitää nyt sitten tuonne elokuulle hankkia noita testejä.Kun jos ei nytkään taas tärppää niin sitten ollaan elokuun kierrossa taas saman katon alla ja yrittäminen mahdollista.
Koikoi Esikoisesta en käynyt varhaisultrassa, mutta kuopuksesta kävin. Esikoista ei oikein osannut odottaa kun vahinko oli, mutta sitten kuopus oli suunniteltu niin epäusko, että onko siellä mahassa ketään valtasi mieltä niin paljon, että kävin ultrassa tarkistelemassa tilanteen.
Autosta ja turvaistuimista:Meillä esikoinen alkaa olla sen pituinen, että saa jättää korokkeenkin pois, joten meillä ei jää kuin kuopuksen turvaistuin ja uuden tulokkaan vauvanistuin. Joten mahtuu meidän toyotaan ihan hyvin.
G2P2 No, josko saisit pian vastauksen joko plussana tai kuukautisina.
Testien purkamisesta En ole ihan tähän vielä ryhtynyt, mutta tunteja roskiksessa olleita testejä olen kyllä tiiraillut uudestaan.
Meillä tilanne on se, että minä ehtisin jo päättää tuossa yhdessä vaiheessa ettei meille lapsia tulee enempää ja mieskin siihen silloin suostui. Nyt kun ollaan päätetty tehdä kolmas niin meillä ei ole enää pinnasänkyä ja rattaatkin meni kuopuksen loppu aikana rikki joten niitäkään ei ole. Vaatteita olen antanut isolla kädellä eteenpäin. Joten meillä tulee hankintoja eteen oikein urakalla. Täytyy nyt sitten miettiä mistä hankkii ja mitä hankkii. Mutta toisaalta en haluaisi hankkia mitä sattuu kun kuitenkin viimeistä kertaa on hankkimassa yhtään mitään vauvoihin liittyvää. Vaatteiden kohdalla se nyt ei niin haittaa, mutta isompien hankintojen kohdalla täytyy miettiä tarkkaan milloin ja mistä ostokset tekee.
Lima varoitus... Eli kerron mun limoista oviksen aikaan... tai oletetun oviksen... jos et halua lukea niin hyppää seuraavan kappaleen yli.
On tää hassua. En ole ihan varma milloin ovikseni tapahtui. Tähän asti olen limoista suurinpiirtein tiennyt milloin tapahtuu, mutta mitää en ole sen suuremmin merkinnyt ylös. Tässä kierrossa kaikki oli sangen ihmeellistä. Ensin tuli sellainen pieni limaklöntti. Sitten minä valuin ja vuodin mitä valuin ja vuodin, koska heiluteltii peittoa kerran, tämä tapahtui päivä limaklöntin jälkeen. Ainut mahdollisuus kun olin käymässä kotona kääntymässä ennen kuin tulin taas töihin takaisin. Sen jälkeen ei tullut oikein mitään kuin taas pieni-iso klöntti limaa. Näinä limaklöntti päivinä alavatsassa tuntui kipua. Sitten tuon limaklöntin jälkeen alkoi taas ihan kuivakausi. Joka jatkuu siis vieläkin.
Tää oli jotenkin sangen outu kierto noiden limojen osalta joten en nyt tiedä oliko mulla ovista ollenkaan vai menikö tää kierto noin niin kuin kokonaan sivusuun. Vai onnistuttiinko saamaan tavaraa oikeaan aikaan oikeaan paikkaan.
Niin kuin osa teistä on itsekin kertoillut, että mieli saa tuntemaan kaikenlaisia oireita. Omasta mielestä alavatsassa on tuntunut menkkamaisia kipuja, mitä aikaisemmin en ole tuntenut. Peiton heilutuksen jälkeen tuli olo, että nyt tais tärpätä, mutta nyt en sitten olekaan niin varma enää. Niin ja tänään on jotenkin ollut huonovointisuutta. Ja suklaa ei maistunut enää niin hyvältä kuin aikaisemmin. Ja tekis mieli viinirypäleitä tai sitten kirsikkatomaatteja. Molemmat on olleet suuria herkkuja aikaisemmissa raskauksissa. Jopa niin suuria, että viinirypäleiden takia mulla oli pissanäytteissä sokerit koholla. Olen siis oppinyt hillitsemään himoni neuvolaa edeltävänä päivänä ja ei oo ollu sen jälkeen ongelmia sokerien kanssa.
Mutta kertooko nää, että oon raskaana vai kertooko nää vaan, että kovasti toivoisin olevani.
Kai tää melkein puolentoista vuoden odotus ja ainaiset pettymyksen on saanut varovaiseksi toivomisen suhteen. Nyt jos tärppäis niin oli maaliskuun lapsosia joten voisi olla, että saisin toisen maaliskuisen. Tosin mulla on koko ajan olo, että saan helmikuussa syntyvän lapsen. Se ei enää ole tänä vuonna mahdollista ellei nyt sattuisi tärppäämään ja sitten syntyisi etukäteen tää pienokainen.
Mutta aika näyttää miten käy.
Jos nyt hiukan uskaltaisin jo puhua ajasta jolloin synnytys on lähellä.. Mulla esikoinen on painanut noin 3800 g ja kuopus oli sitten 4440g ja kun ottaa huomioon, että oon vaan 158 pitkä niin... Välillä tulee mieleen, että jos seuraava menee vanhan kaavan mukaan eli syntyy viikon yli ajalla ja on edellistä isompi niin synnytän sellaisen 5 kiloisen. Ongelmia synntyksissä ei ole ollut. Kuopuskin tuli alakautta 6 minuutissa ja ilman repeämisiä, joten mahtumisen kanssa ei ole ongelmia. Ongelma on siinä, että jo nyt olen saanut itseni pelkäämään ison lapsen synnyttämistä. Vaikka tiedossa ei ole edes koko lasta vielä. Kai tähänkin saa jotain apua, pelkään vaan saavani vastaukseksi syntyihän se sinun edellinenkin helposti niin kyllä tämäkin mahtuu.. Mutta mitä jos ei mahdukaan... ja miettikää viisi kiloinen on kuitenkin jo aika iso jötkäle koko yötä kannettavaksi. Minulla siis molemmat ovat vauvana olleet itkuisia ja pitänyt paljon kantaa.
Tulihan taas tekstiä... Harvemmin kun pääsee kirjoittamaan tänne niin tulee kerralla paljon asiaa.