Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

"Kiva" että on muitakin keitä kolmannen lapsen hankkiminen myös arveluttaa. Toisaalta mä luulen että mieli alkaa itsestäänkin työstämään niitä edelliskerran ikäviä kokemuksia, ja uusi raskaus voi olla jopa tervehdyttävä siinä suhteessa.
Minä olen myös ajatellut, että kolmas raskaus ja vauva aika voisivat toimia tervehdyttävänä kokemuksena. Lisäksi tuo meidän kakkonen on sen verran tempperamenttinen sisupussi että hänelle tekisi vain hyvää olla isosisko :LOL: Joutuisi ottamaan paremmin muut huomioon ja jakamaan. On varsinkin isovanhempien silmissä se suvun pienen ja saa raivareilla herkästi mummulassa periksi.
 
Karkki meillä on täsmälleen sama, oon ihan sitä mieltä että isosiskous tulee tekemään hyvää keskimmäiselle, tajuaa ehkä vähän ettei ole ainoa maailman napa. :whistle: Ei se kyllä raivareita harrasta, mutta on taipumusta itsekeskeisyyteen, mistä lie peritty...
 
Enpä taas ole aikoihin kirjoittanut tänne. Mulla menossa dpo8 ja ajatukset kovasti oman navan ympärillä. Yleensä en niin kyttäile mahdollisia oireita, mutta eilisestä alkaen yhtäkkiä alavatsa on ollut tosi turvoksissa ja juilii juuri niin kuin aiempia lapsia odottaessani. Viime yönä en pystynyt nukkumaan, kun teki niin kipeää. On ilmaantunut myös pientä huonoa oloa, närästystä ja ruokahaluttomuutta, maha ihan sekaisin, kun yleensä mua ennen menkkoja ummettaa. Niin ja vielä ihan uskomaton palelu, kuljen kotona paksuun vilttiin kääriytyneenä. Ainoa, mikä nyt ei täsmää, niin rinnat ei ole millään tavalla kipeät, kun aiemmissa raskauksissa ne on oireillut melkein heti. No kuten sanoin, yleensä en niin mieti näitä oireita, mut nyt jotenkin toivonkipinä heräsi :)
 
Viimeksi muokattu:
Mun viikonloppu suunnitelmat on lähinnä sitä et käyn töissä ja vartoon koska ne menkat alkaa. Mulla on tänään kp 35/36 ja yhtään ei oo semmonen olo että menkat alkaisi. Tosin ei mulla oikeastaan ole semmoinenkaan ole et raskaana olisin. Yleensä mulla pari päivää ennen menkkoja tulee pyyhittäessä verta mut nyt ei oo tullut sitäkään. No mutta eiköhän ne menkat sieltä ala.

Samoilla linjoilla täällä paitsi isoveljeys tulee tekemään niin hyvää tuolle kuopukselle. Semmonen uhakasa ettei mitään järkee, jäähyllä istunu isännän mukaan puoletkin tästä päivästä.

No mutta täällä siis jännät paikat ja odotellaan koska se veri alkaa lentämään.
 
Cassyput: talvella tää pino vasta hiljainen oli. Varmaan johtuu siitä, että kolmatta kuumeillessa ei ole enää niin paljon ihmeteltävää ja edes aikaa kirjoitella. Nyt kesällä tuntuu, että itse on ainakin menossa kaiket päivät ja illat, joten kuumeilemaan ei paljon kirjoitellen ehdi. Kokoajanhan se jollaintavalla takaraivossa. Nytkin vaikka tiedän et tän kierron ovis meni harakoille, mietin et koskahan se vuoto alkaa. Ja pieni toivo kuitenkin elää, et mitä jos kumminkin...

Hyvä, että tää pino kuitenkin on olemassa. On edes joku paikka, missä purkaa mietteitään.
 
Heippa kaikille!! :)

Tulen tänne vähän kurkkimaan teitä kolmannen lapsen ollessa jo nyt haaveena! Lyhyesti kerron itsestäni, kysyä saa :) ;) Eli olen 29v. ja mies 28v. ja meiltä löytyy 1v11kk oleva poika ja toinen poika tulee 25.6 5kk <3 Ja nyt tuntuu jo siltä että kolmas saisi tulla jos on tullakseen! :) Imetän täysin vielä tuota pientä, mutta menkat ovat olleet kahdesti, 18.4 alkaneet ja nyt sitten 14.6 eli kiertopäiviä olisi nyt 3/jotakin :)

Anu84
 
Onhan täällä vähän hiljaista, mullakaan ei ole oikein asiaa kun ei edes yritetä vielä:) Mut ois tietenkin kiva lukea enemmän juttuja. Kirjottakaapa nyt oikein urakalla:D

sydäntähti onpa ihanaa=)

anu84 oltiinko me yhtäaikaa tuolla pikkukakkosten kuumeilijoissa viimevuonna? Vai oliko se jo toissavuonna... Meillä pikkukakkonen on 8kk.
 
sunnuntait.. pikaisesti ajattelin minäkin kirjoittaa kuulumisia.. :) viikonloppu meni töissä pitkää päivää painaen :) mahaa on nyt juilinu aika tavalla ja rinnat on kipeät mutta en nyt niitä halua laskea mihinkää raskautumis merkkeihin, koska tiiän et kova haluaminen saa kropassa ihmeitä aikaan :D:D tänää olis 23/26-28 meneillää, mietin tuossa just kauanhan sitä odottelis ennen ku testaa jos se ovis tosiaa oli vasta kp 16 tai 17?

kirjoittelen lisää huomenna paremmalla ajatuksella.. ja kiva kun tulee uusia mukaan, täällä tosiaan onkin tooooodella hiljaista..
 
No niin, arpa on heitetty. :whistle: Eli voisitko KoiKoi päivittää mulle huomiselle:

Cassyput............kp 16/26.......yk 1..........29....-07, -09

Oli kyllä järkyttävän kovat oviskivut, sen siitä saa varmaankin kun ajatus pyörii koko ajan omien munasarjojen ympärillä! :D

Minä voin kyllä luvata käydä täällä vaikka kerran päivässä kirjoittelemassa, josko saatais eloa sitten. Tosin mahtaakohan se tehdä stressin kannalta niin hyvää kuitenkaan... :whistle: No, en nyt sanoisi että stressaan kun ei mikään kiire oikeasti ole (toisin kuin kakkosen kohdalla kun halusin TOSI kovasti sen pienen ikäeron), mutta mä olen sellainen että kun innostun jostain niin sitten olen todellakin innoissani ja mietin sitä paljon.

Itse joudun joka tapauksessa testata hyvin aikaisin, koska mulla on jonkinverran lääkitystä mikä pitää lopettaa plussan osuessa kohdalle.

Eltsiira ainakin oli kirjoitellut sukupuolijutuista. Meillä peräti onnistui nyt se että odotettiin ovikseen, juurikin sen pojan toivossa. :xmas: Tehdään sitä kyllä aikalailla leikillään, sitä otetaan mitä annetaan! Kaksi tyttöä meillä siis on, olishan se poika kiva. Just sen takia että olisi kiva kokea sekin, erityisesti miehen. Sillä kun ei ole kokemusta (pikku)tyttönä olemisesta. Tosin maailmassa on niin paljon tyttöjä joita kukaan ei halua, että minä kyllä otan riemumielin ne mitkä minulle annetaan...
 
sydäntähti onnea plussasta!

Täällä elellään jänniä aikoja kun on kp 37/36 ja ainakaan vielä ei menkkoja kuulu. En tiiä meniskö sitä jo testin ostamaan vai odottelisko vielä. Tissit ei oo kipeät mut tuntuvat painavilta ja ehkä inasen huonoa oloa tai sit mä vaan kuvittelen.
 
Moi!
Täällä olisi taas yksi uusi kuumeilija. Jonkin aikaa nyt olen lueskellut tätä ketjua ja kuumeillut, nyt sitten viikonloppuna puhuttiin miehen kanssa ihan tosissaan, että kummankin mielestä meidän perheestä puuttuu vielä jotain. Tyttö 2/11 ja poika 8/12 meillä jo on. Täällä ootte kirjottaneet niin tuttuja juttuja, esim. onko ihan kajahtanut, kun haluaa vielä yhden, vaikka kaikki on nyt hienosti kahden lapsen kanssa. Musta tuntuu, että muutama ystävä, joille olen vauvakuumeesta puhunut pitää mua ihan sekopäänä. :LOL:
Mulla on vielä toistaiseksi kuparikierukka paikallaan, pitäisi nyt varata aika sen poistoon. en sitten tiedä, miten kesäaikaan aikoja saa, varsinkin kun ollaan taas ite heinäkuussa reissussa. Toisaalta voisi odottaakin sinne elokuulle, kun nyt on kesät menneet joko raskaana tai imettäessä. Ei tarttis niin paljon vahdata syömisiään ja juomisiaan, jos vaikka kerran pääsisi terassillekin. Poitsua imetän vielä, mutta olen tässä suunnitellut vähentämistä ja vuoden ikäisenä kokonaan lopettamista.
Ja eilisiltana tajusin jo keksineeni toivotulle kolmoselle masuasukkinimenkin! :D En kai mitenkään mene asioiden edelle???

Paljon onnea plussanneille!
 
Sydäntähti ja sweetpearl paljon onnea raskautumisesta!! Mitkä fiilikset?? =)

Mulla nyt kp 22 ja ovis oli vasta tossa kp 19-20...mutta voisin melkeen jo vannoa että olen raskaana :LOL: pidätte mua varmaan ihan pimeenä. Mää vaan tunnen oman kroppani niin hyvin ja 2 edellistä raskautta mennyt ihan samalla mallilla. Kauheet ovulaatiokivut ja sit heti oviksesta eteenpäin nivusia vihloo ja menkkamaista kipua. Olen tosi yllättynyt jos ei ole tärpännyt!
Höpisin tuossa aiemmin noista lapsen sukupuoliasioista...tarkotushan oli,et ajotetaan sillai,et peittoja heilutellaan oviksen aikaan,ei ennen.Mut meni kyllä ihan reisille se suunnitelma :LOL: Luulin,et ovista ei tuu ollenkaan,kun oli jo kp18 mennyt.No siinä sit hommailtaan ja kappas sit vasta alko ovisoieet.Tikuttelin ja totesin,et mulla meneekin sillai et on kovat kivut 2 päivää ennen varsinaista ovulaatiota! No,yritystä oli sit toki ovulaation aikanakin...et herran haltuun vaan tää asia,sitä tulee mitä meille on tarkotettu,ei elämässä saa kaikkea mitä haluaa ja ei se ole niin musta valkosta,et miten niitä tyttöjä tai poikia tehdään =)
 
Mutta sanon vaan sen vielä,että oon ollut ihan kauhuissani ja paniikissa pari päivää,et mitä hittoo me ollaan taas menty tekemään! :LOL: Mulle tekis henkisesti niin hyvää,ettei tärppäis heti. Eikö muita hirvitä?
 
Joo melko hassu olo, kun meillä oltiin kuitenkin sillä periaatteella et tulee jos on tullakseen ja nyt sit heti tärppäs. Huisia! aika pelonsekaset fiilikset. Meinasin jo parille ystävälle kertoa mut sain pidettyä suuni supussa :D Meinasin kyllä etten tästä huutele, ihmiset saa sitten huomata jos ovat huomatakseen :D jänkättää silti =)
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput

Yhteistyössä