No niin, arpa on heitetty.
Eli voisitko
KoiKoi päivittää mulle huomiselle:
Cassyput............kp 16/26.......yk 1..........29....-07, -09
Oli kyllä järkyttävän kovat oviskivut, sen siitä saa varmaankin kun ajatus pyörii koko ajan omien munasarjojen ympärillä!
Minä voin kyllä luvata käydä täällä vaikka kerran päivässä kirjoittelemassa, josko saatais eloa sitten. Tosin mahtaakohan se tehdä stressin kannalta niin hyvää kuitenkaan...
No, en nyt sanoisi että stressaan kun ei mikään kiire oikeasti ole (toisin kuin kakkosen kohdalla kun halusin TOSI kovasti sen pienen ikäeron), mutta mä olen sellainen että kun innostun jostain niin sitten olen todellakin innoissani ja mietin sitä paljon.
Itse joudun joka tapauksessa testata hyvin aikaisin, koska mulla on jonkinverran lääkitystä mikä pitää lopettaa plussan osuessa kohdalle.
Eltsiira ainakin oli kirjoitellut sukupuolijutuista. Meillä peräti onnistui nyt se että odotettiin ovikseen, juurikin sen pojan toivossa. :xmas: Tehdään sitä kyllä aikalailla leikillään, sitä otetaan mitä annetaan! Kaksi tyttöä meillä siis on, olishan se poika kiva. Just sen takia että olisi kiva kokea sekin, erityisesti miehen. Sillä kun ei ole kokemusta (pikku)tyttönä olemisesta. Tosin maailmassa on niin paljon tyttöjä joita kukaan ei halua, että minä kyllä otan riemumielin ne mitkä minulle annetaan...